iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Snelheid Iphone abbo? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/64802-snelheid-iphone-abbo.html)

Tm-R 19-07-10 12:29

Snelheid Iphone abbo?
 
Ik zit zwaar te twijfelen mij Iphone abbo om te zetten naar een relax met internet.
Helaas kan ik nergens vinden welke internet snelheid ik heb en de klantenservice kan me dit helaas ook niet vertellen.
Ik krijg het antwoord "Ik neem aan dat het de goedkoopste is".
Dat is uiteraard geen antwoord.
Vandaar de vraag, weet iemand welke snelheid een iphone abbo max heeft?

p.s. zoekfunctie leverde mij niet het gewenste resultaat op.

sandervdpols 19-07-10 12:49

Tm-R, in onderstaande link staat dit vermeld:

iPhone kopen in Nederland: prijzen, abonnementen en alternatieven

Onder het kopje 'T-mobile':
"Zoals aangegeven kun je de iPhone ook aanschaffen met een Relax-abonnement van T-Mobile. Je hebt dan meer keuze uit de hoeveelheid belminuten. Wel moet je er dan nog een aparte databundel bij afsluiten om met je iPhone te kunnen internetten. Er is keuze uit twee databundels: Web地'Walk Standaard (384 kbps) en Web地'Walk Plus (1 Mbps). De Standaard-bundel geeft recht op onbeperkt internet, terwijl bij de Plus-bundel valt de snelheid terug na een bepaalde limiet (zie tabblad Tips)."

Onder het kopje 'kooptips':
"De enige mobiele provider die momenteel echt onbeperkt (zonder FUP) mobiel internet aanbiedt is T-Mobile. Deze onbeperkte snelheid geldt voor alle abonnementen, met uitzondering van het Web地'Walk Plus-data-abonnement (1Mbps). Alleen bij Web地'Walk Plus mag het dataverbruik niet meer dan 1GB per maand zijn. Bij overschrijding wordt de snelheid teruggeschroefd naar Web地'Walk Standaard (384kbps). Weet je dus bij voorbaat al dat je intensief gebruik gaat maken van mobiel internet, dan is T-Mobile met een iPhone-abonnement eigenlijk de enige kandidaat. "

Succes met je keuze!

gr. Sander

LennartD 19-07-10 12:50

In de prijslijst van je iPhone-abonnement valt het te vinden ;).
(Eerste stukje tekst, onder "T-Mobile iPhone".)

dictator 20-07-10 13:46

Let op, net dame aan de lijn gehad van T-Mobile. Relax online 1 jaar kan alleen vanaf een Relax 35.

iphonefans 23-07-10 11:41

Neem je het T-Mobile speciale iPhone abonnement, dan is de downloadsnelheid 2Mbs
Vodafone is het snelst, namelijk 3,6Mps. Zij hebben wel een FUP van, ik meen 250Mb per maand, die ze handhaven.

Tm-R 23-07-10 11:53

Zie nu inderdaad dat de download 2 MB is. bedankt, jammer dat de normale bundel maar tot 1 mb gaat.
Stap denk ik maar gewoon over op een groter Iphone abbonement. vind dit internet al langzaam

moose 23-07-10 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphonefans (Bericht 496772)
Neem je het T-Mobile speciale iPhone abonnement, dan is de downloadsnelheid 2Mbs
Vodafone is het snelst, namelijk 3,6Mps. Zij hebben wel een FUP van, ik meen 250Mb per maand, die ze handhaven.

Ik sprak 3 dagen geleden iemand van de "data" afdeling bij vodafone en het is inmiddels 250 Mb x 10 (2.5 Gb) geworden. Eerst een SMS dan een brief als je boven de 15 x 250 Mb (3 Gb) komt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:22.