iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Fouten bij T-Mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/65944-fouten-t-mobile.html)

Sehash 29-07-10 12:59

Fouten bij T-Mobile
 
Hallo Mede-iPhoneclubbers,

Afgelopen 2 weken een hoop problemen gehad met t-mobile hier een overzicht:
- Aanvraag reparatie (niet doorgevoerd)
- Pas na bellen bij 2e aanvraag wel.
- Prijs opgave gekregen van reparatie terwijl ik bij mijn vorige reparatie te horen heb gekregen dat de volgende kosteloos zou gedaan worden. Dit nadrukkelijk gevraagd bij opsturen werd mij vermeld door t-mobile, dat dit klopte.
- Gebeld voor prijsopgave, zou ik terug gebeld worden (is niet gebeurd).
- Te horen gekregen dat ik een ander toestel zou opgestuurd.
- Weer gebeld en toen zou ik terug gebeld worden (ook niet gebeurd zelf gebeld)
- Prijs opgave werd gewoon doorgevoerd zou de helft vergoed krijgen als ik zou accepteren.
- Niet geaccepteerd, en toestel ongeprepareerd terug gekregen zoals gevraagd.
- Wel 90 euro van t-mobile in credit gekregen.
- Hiervoor zelf maar voor gebeld werd geregeld.
- Aanvraag van contract overname eerder te horen gekregen is binnen maar duurde nog even.
- Net te horen gekregen dat het nergens terug te vinden was. En de vriendelijke mevrouw gooide de hoorn erop. Kon niet doorverbonden worden met iemand hoger op, en moest maar wachten (op niets, want ze kon niets vinden) of maar opnieuw het formulier sturen.

(contract overname had al 10 werkdagen geduurd.)

Wat is mijn recht nu als consument? Wat kan ik doen?
Dit gebeurt allemaal in 2 weken, snap echt niet dat het zomaar kan.

Hoor graag van jullie.
Groetjes,


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:23.