iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Wie heeft 50 eur aanbetaald bij t-shop maar nu nog geen iphone? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/67016-wie-heeft-50-eur-aanbetaald-t-shop-maar-geen-iphone.html)

frankie24 08-09-10 12:35

ben vanochtend in t-m shop in zeist geweest.de uitlevering tot 6 aug.is gaande,zelf 10 aug.besteld.nog even wachten. ben wel gebrandt op mijn eerste iphone.ga nog even kijken voor de beste apps....

qless 08-09-10 13:44

Zojuist telefoontje gehad, mag mijn iphone gaan ophalen (Breda, 2 augustus besteld)

Remypas 08-09-10 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frankie24 (Bericht 555780)
ben vanochtend in t-m shop in zeist geweest.de uitlevering tot 6 aug.is gaande,zelf 10 aug.besteld.nog even wachten. ben wel gebrandt op mijn eerste iphone.ga nog even kijken voor de beste apps....

Dat is jammer, ik heb daar zelf 9 aug besteld, en vorige week zeiden ze dat ik waarchijnlijk deze week of volgende week zou ontvangen.
Zal dan wel volgende week worden..... Jammer

frankie24 08-09-10 19:54

ze hebben gebeld en kan hem halen ,joepie

Remypas 08-09-10 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frankie24 (Bericht 556335)
ze hebben gebeld en kan hem halen ,joepie

Hoe kan dat nou, je had toch op 10 aug besteld in t-Zeist?
Ik op de 9e...
Had je een 32g of 16g besteld?
Morgen maar even kijken daar......

atul_viraj 09-09-10 15:12

Don't wait for T-mobile shop to deliver your iphone, if you have reserved it for 50 Euro.....i waited for almost 3 weeks and then booked it from iphone exctly 9 days back....iphone 4 32GB delivered.

Remypas 09-09-10 16:35

Ook gebeld door t-shop Zeist.
9 augustus gebeld, kan hem morgen ophalen. 16G

Alesis 09-09-10 17:34

Ben vandaag even langsgeweest bij de t-shop in oosterhout (nb). Had die van mij op 13 aug besteld en ze zeiden dat ze nog pas bij 31 juli waren geloof ik. Daarna zei hij "niet volgende week maar de week daarop" en verderop in het gesprek zei hij volgende week.

Ik snap het niet meer. Kwestie van geduld maar denk ik. Maar dat heb ik niet :D

Kamelenteen 12-09-10 21:50

Ik heb mijn Iphone 4 32GB Zwart op 25 Augustus gereserveerd bij de T-Shop in Helmond, kreeg vrijdag bericht dat ik hem maandag kan komen ophalen. Al met al dus iets minder dan 3 weken hoeven wachten.
(Het betreft hier trouwens geen verlenging, en het is een zakelijk abonnement)

Voor iedereen die nog moet wachten, succes!

Rob Moerkerken 13-09-10 14:47

Precies 5 weken en 1 dag na reservering zijn ze binnen mijn twee iPhones 4.
Hoorde dat de levertijd bij T-Mobile is opgelopen naar 8 tot 10 weken???

Sofie.. 15-09-10 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rob Moerkerken (Bericht 560080)
Precies 5 weken en 1 dag na reservering zijn ze binnen mijn twee iPhones 4.
Hoorde dat de levertijd bij T-Mobile is opgelopen naar 8 tot 10 weken???

Dat zeggen ze maar ik heb hem precies 4 weken nadat ik hem besteld heb binnen gekregen :D. En volgens mij heeft nog niemand die 8 weken moeten wachten.

Jakiie 17-09-10 13:23

Ik heb hem 3 september, toen mijn contract verliep besteld, maar nog niet binnen. (T-Mobile Shop, Almere) ze zeggen mij nu ook al 2 weken dat ik hem 'volgende week maandag' kan krijgen, dus hoop dat het nu ook écht waar is. Ik heb ook die €50,- aanbetaald.

Gamberro 18-09-10 11:23

Zelf heb ik de iPhone 4 besteld op 21-08-2010, inclusief de aanbetaling van €50,-. De medewerkster van de T-mobile shop zei dat het ongeveer drie weken zou duren. Ze gaf toe dat ze zes weken moeten zeggen om zichzelf in te dekken, maar dat ik er vanuit mocht gaan dat ik het toestel drie weken later op zou kunnen halen. Echter na vier weken vertelde een andere medewerker mij dat de wachttijd was verlengd naar acht weken. Gretig als ik ben heb ik gezocht naar een alternatief en heb ik naar The Phone House gebeld. Daar hadden ze er nog een op voorraad. Direct opgehaald en de papieren rompslomp afgehandeld. Na het bezoek aan The Phone House heb ik mijn 50 euro bij de T-mobile shop opgehaald (en gekregen). Succes voor degene die nog moet wachten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:25.