iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Simkaart Activeren via My T-Mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/67435-simkaart-activeren-via-my-t-mobile.html)

Rickmeister 07-08-10 22:11

Simkaart Activeren via My T-Mobile
 
Ben ik de enige die niet kan vinden hoe je je (micro)simkaart moet activeren via de t-mobile site?

Duidelijk is het mensen wel gelukt. Mijn vraag is: hoe?

Rickmeister 07-08-10 22:34

Ik heb nu een pagina gevonden waar het zou moeten kunnen via my t-mobile. Maar de pagina zegt dat ik niet juist ben ingelogged. Is dit de zoveelste bug van t-mobile ofzo?

ButcherJF 08-08-10 08:07

Ik denk dat het gewoon niet kan, dat activeren via My T-Mobile: zie dit topic.

Operafreak 08-08-10 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rickmeister (Bericht 521141)
Ik heb nu een pagina gevonden waar het zou moeten kunnen via my t-mobile. Maar de pagina zegt dat ik niet juist ben ingelogged. Is dit de zoveelste bug van t-mobile ofzo?

Het bij de sim geleverde foldertje geeft duidelijk aan dat je hun moet bellen op 06 2400 1200... dit is vooralsnog de enige manier om de microsim te (laten) activeren. Bij mij is het zo in ieder geval goed gegaan. Binnen 10 minuten kon ik bellen/internetten via nieuwe sim.

jojophone 08-08-10 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak (Bericht 521369)
Het bij de sim geleverde foldertje geeft duidelijk aan dat je hun moet bellen op 06 2400 1200... dit is vooralsnog de enige manier om de microsim te (laten) activeren. Bij mij is het zo in ieder geval goed gegaan. Binnen 10 minuten kon ik bellen/internetten via nieuwe sim.

Niks folder!
Ik kreeg gister een brief waarin ook stond activeren via My T-Mobile. Dat kan dus niet. Ik heb de zakelijke klantenservice gebeld. (Dat is gratis)
Die vrouw snapte het ook niet. Maar ze had mij binnen 3 minuten in de lucht. Bellen en sms dan.

evdpol 08-08-10 18:54

Klopt, gewoon met T-mobile bellen of even bij een t-Mobile store naar binnen lopen.

Rickmeister 08-08-10 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jojophone (Bericht 521410)
Niks folder!
Ik kreeg gister een brief waarin ook stond activeren via My T-Mobile. Dat kan dus niet. Ik heb de zakelijke klantenservice gebeld. (Dat is gratis)
Die vrouw snapte het ook niet. Maar ze had mij binnen 3 minuten in de lucht. Bellen en sms dan.

Precies. In de folder staat dat het beide kan. Toen ik gisteren thuis was, was de helpdesk zelf al naar huis. Moet ik weer tot maandag wachten. Is zo pijnlijk als die telefoon naar je ligt te staren, maar hij doet 't nog niet.

Maar het wordt maar weer bellen dan.

Suriboy777 11-08-10 17:10

Ik kon hem denk ik wel activeren via My T-Mobile > Toestel & Sim > Simkaart activeren

Echter telefonisch activeren is binnen 3 minuten gedaan, dit terwijl via het web een tijdsblok van 15 minuten tot 4 uren wordt gehanteerd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:24.