Contract T Mobile ontbonden discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Wouter_S Nog ontwikkelingen bij mensen uit dit forum mbt ontbinding? Ik heb zelf na veel telefoontjes ook een aanbieding gekregen. Ontbinding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Of je kan proberen te regelen dat je die 50% vergoeding krijgt, je iphone terug stuurt en dan die ~300 euro + 90 euro krijgt en dan koop je een simlockvrije iPhone 5 als die uit is... Ik vraag me ook af of je bij een geschillen commissie kan eisen dat je je toestel goedkoper moet krijgen? Meestal kun je alleen schadevergoeding eisen.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zie iig in het forum al voorbij komen dat mensen uiteindelijk hebben geschikt met t-mobile en de iphone gratis kregen (+ 50 euro retour). Hoe eea precies werkt bij de commissie moet ik nog even uitzoeken, maar voor een onlangs afgestudeerde rechtenstudent is dat best leuk. Het bod van 200 euro vind ik gewoon nog te hoog, ondanks dat het in essentie best een redelijke prijs is. Het gaat ook om het principe. Ben benieuwd of T-mobile het zover wil laten komen. Vooral nu ze dus reeds erkend hebben dat het bereik slechts is en dit niet verbeterd wordt. |
|
||||
|
||||
Vandaag eindelijk mijn doel behaald...
Contract is compleet ontbonden.. Ik had nog 18 maanden te gaan met mijn iphone 32 GB op een abb. van 29,95 per maand.. Ging niet gemakkelijk maar voor 150 euro bijbetalen blijft de iphone4 van mij en ben ik van dat k.t contract af... Ik woon vlakbij het centrum van Nijmegen... Nooooooooit meer T-mobile.... Prutsers! NB: Mocht er iemand hulp willen, stuur maar ff een pm Laatst gewijzigd door WhyNotCallMeRo; 02-07-11 om 13:54. |
|
|||
|
|||
Een vriend van me heeft het volgende:
Heeft nu 6 maanden een i300 ABO en nog 18 maanden te gaan. Heeft te horen gekregen dat zijn conttract ontbonden mag worden. Of hij moet zijn iPhone 4 16gb inleveren of 310€ bij betalen om hem te behouden. Welke stappen zou die moeten ondernemen om het toestel goedkoper te bemachtigen? VrGr JP |
|
||||
|
||||
Citaat:
Nogmaals, weet waarover je praat en laat je niet afwimpelen. Refereer aan succes verhalen hiero of op de facebook pagina Let wel, Ik had een goekoper abo., een duurder toestel en ben akkoord gegaan met 150 euro... Ik voelde nog wel rek, maar bij bluffen kunnen mensen ook in je kaarten gaan kijken... kan dus niet zou zijn dat jouw vriend een deal heeft, blijft gebakken lucht m.i. Die gast die me belden was de eerste die toegaf dat Nijmegen centrum en Nijmegen-Oost (mijn woonplek) een slechte dekking had door onvoorziene problemen. Hij gaf toe dat dit tot zeker eind van 2011 zal continueren.... Gebruik deze info mensen... Nu is het tijd voor actie |
|
||||
|
||||
Citaat:
*edit* Laat maar, T-Mobile kan het dan ook zien omdat het openbaar is. Kunnen ze nog meer smoesjes bedenken.
Laatst gewijzigd door Typ 81; 02-07-11 om 15:31. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar goed, ze kunnen ook een gebruikersnaam maken! Het gaat erom dat ze soms het probleem erkennen, maar veelal bagataliseren en soms zelfs ontkennen. Ik had een muts aan de lijn die me keihard vertelde dat het ook niet slim was om een T-Mobile contract af te sluiten met een Iphone4, daar deze problemen had met het bereik (deathgrip) |
|
|||
|
|||
Ik vindt het verbazingwekkend welke prijzen men bij T-Mobile hanteert m.b.t. het houden van de telefoon. Zo kon ik mijn 3GS niet behouden (moest nog een jaar), en van bij betalen was er geen sprake.
Anderen betalen een schijntje voor het behoud van de telefoon. Zoals ik al eerder aangaf, voor mij nooit meer T-Mobile, ik voel me nu nog meer anaal genomen, en daar houdt ik niet van.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik mocht m in eerste instantie niet terug sturen, na lang aandringen mocht het wel! Je poot stijf houden!
|
|
||||
|
||||
Zojuist, en conform afspraak is vanochtend mijn contract ontbonden.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn abonnement met iPhone 3gs in oktober 2010 gekocht. Nu slecht netwerk etc etc. Na 4 weken bellen en mailen, mocht ik of 6 maanden 20% korting (ca. 40 Euro in totaal) of ontbinden kiezen. Ik koos voor ontbinden. Mocht mijn iPhone terug sturen. Wilde ik niet. Nu mocht ik hem ook kopen voor 146 Euro nog wat. Valt toch mee. Ik moest nog anderhalf jaar...
Ben tevreden over de afhandeling. |
|
|||
|
|||
Contract ontbinding T-Mobile
Hallo Allemaal,
Ik heb na vele telefoontjes en netwerkproblemen sinds januari 2011 (met name centrum Nijmegen) te horen gekregen dat ik 6 maanden lang 20% korting ontvang en de mogelijkheid heb mijn contract te ontbinden. Volgens mij is dit de nieuwe standaard procedure van T-mobile te worden. Nu krijg ik als het goed is vandaag een prijsopgave voor mijn Iphone 4 16G. Ik heb een i300 abbonement sinds juli 2010 en heb dus nog een jaar te gaan met mijn abbonnement. Wat zou ik kunnen verwachten van de kosten voor mijn telefoon en hoe zou ik deze kosten zo laag mogelijk kunnen houden/krijgen? Er is nog geen vooruitzicht wanneer het netwerk in Nijmegen verbeterd gaat worden en ik ben het helemaal zat dat ik 95% van de tijd geen internet heb in het centrum van Nijmegen. Wie heeft er ervaring met de andere providers en de dekking, welke is aan te raden? Ik wil dit probleem niet nogmaals gaan ervaren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zou Wireless Circle als aanrader willen noemen, na T-Mobile is dit voor mij een verademing. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Je hebt een PM
|
|
|||
|
|||
Dit weten wij natuurlijk al veel langer.
'Dekking T-Mobile het slechtst' - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat die ping meetmethode absolute onzin is zal de Pravda worst wezen. |
|
||||
|
||||
Nogmaals.....
als een medewerker in het filiaal van centrum Nijmegen aan mij het volgende verkondigt, ben je als provider compleet van de pot gerukt en verdien je geen eerste recht om de iPhone te verkopen. " Tja meneer, het is ook niet zo slim als een iphone4 wilt met antenne problemen icm. met onze slechte dekking. Dat is toch echt uw schuld!" |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
How to: Contract ontbinden T-Mobile | ThysTePoele | Odido (T-Mobile) | 3 | 22-04-11 19:39 |
Aflopend T-Mobile contract: wat nu? | Tomiikaaza | Overige providers Nederland | 4 | 28-02-11 13:00 |
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? | erwin85 | Odido (T-Mobile) | 30 | 26-12-09 20:12 |
Contract overname T-mobile | Dave123 | Odido (T-Mobile) | 2 | 15-08-09 20:47 |
T-Mobile na contract periode | benBEN | Odido (T-Mobile) | 1 | 21-07-08 02:47 |
|
|