iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Contract T Mobile ontbonden (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/71887-contract-t-mobile-ontbonden.html)

Delvenaartje 06-10-10 13:39

Ik heb een simlock-vrije iPhone 4 aangeschaft met een abonnement van Hi, ik heb nooit problemen met mijn ontvangst en alles werkt prima.
Heb zelfs Hi Xtra Snel internet erbij, dus heb een prima verbinding! :)

Voor mij nevernooit T-mobile, stelletje oplichters waar je bij staat!

vuurvreter 06-10-10 13:39

Hoe en op welke manier heb jij die snelheidstesten moeten doen?

Delvenaartje 06-10-10 14:20

Speedtest.nl :p

vuurvreter 06-10-10 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Delvenaartje (Bericht 577966)
Ik heb een simlock-vrije iPhone 4 aangeschaft met een abonnement van Hi, ik heb nooit problemen met mijn ontvangst en alles werkt prima.
Heb zelfs Hi Xtra Snel internet erbij, dus heb een prima verbinding! :)

Voor mij nevernooit T-mobile, stelletje oplichters waar je bij staat!

Wat ben je nou per maand kwijt? En met hoeveel belminuten.
Ik ga morgen maar weer eens bellen met TM want het duurt mij veel te lang voordat ze mij terug bellen. Als ze mijn contract ontbinden ga ik ook naar Hi over

Delvenaartje 06-10-10 15:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 578059)
Wat ben je nou per maand kwijt? En met hoeveel belminuten.
Ik ga morgen maar weer eens bellen met TM want het duurt mij veel te lang voordat ze mij terug bellen. Als ze mijn contract ontbinden ga ik ook naar Hi over

Ik ben per maand nu rond de € 35,- kwijt.

Ik betaal € 31,45 voor mijn bundel, dan heb ik 350 belminuten per maand.
Dan betaal ik € 3,74 per maand voor mijn Eindeloos XtraSnel (normaal € 15,00 p/maand)

Is een actie van Hi, krijg je 'lifetime' 20% korting op je abbo ;)

vuurvreter 06-10-10 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Delvenaartje (Bericht 578006)
Speedtest.nl :p

Wat was je snelheid die T-M deed besluiten om je abbo te beeindigen?
Ik heb natuurlijk ook lopen testen, vandaar dat ik even een vergelijk wilde hebben.

Daarbij heb ik natuurlijk nog het probleem dat mijn signaal op 3G vol bereik is, en dat ik 8 van de 10 keer niet kan bellen op 3G, op 2G wil het bellen wel lukken, maar dan is mijn internet weer rete traag.

vuurvreter 07-10-10 17:42

Vandaag weer bloeddruk verhogend gesprek met T-Mobile gehad.
Nu blijken bij al mijn klachten over het netwerk (weer) geen voorbeelden van tijdstippen zijn vermeld.Bij iedere gesprek krijg ik dit te horen, en dan geef ik de nodige voorbeelden, die worden dan genoteerd en door mij gevraagd of ze er nu echt in staan en dan als antwoord krijgen, Ja nu staan ze er wel in, dus niet.

Ik heb het gehad met T-M vanavond weer een klachten formulieren invullen, kijken hoe dit gaat aflopen bij die wanpresteerders.

Delvenaartje 08-10-10 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 578972)
Vandaag weer bloeddruk verhogend gesprek met T-Mobile gehad.
Nu blijken bij al mijn klachten over het netwerk (weer) geen voorbeelden van tijdstippen zijn vermeld.Bij iedere gesprek krijg ik dit te horen, en dan geef ik de nodige voorbeelden, die worden dan genoteerd en door mij gevraagd of ze er nu echt in staan en dan als antwoord krijgen, Ja nu staan ze er wel in, dus niet.

Ik heb het gehad met T-M vanavond weer een klachten formulieren invullen, kijken hoe dit gaat aflopen bij die wanpresteerders.

Ik heb een brief naar T-M gestuurd, 2 weken geleden en zou binnen 10 werkdagen een antwoord krijgen.
Mag hopen dat er vandaag een brief in de bus ligt.. waardeloos bedrijf!
Lang leven Hi :p

vuurvreter 08-10-10 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Delvenaartje (Bericht 579418)
Ik heb een brief naar T-M gestuurd, 2 weken geleden en zou binnen 10 werkdagen een antwoord krijgen.
Mag hopen dat er vandaag een brief in de bus ligt.. waardeloos bedrijf!
Lang leven Hi :p

Zoals gezegd, gisteravond de klacht in gediend, nu maar wachten tot ze reageren, als ze dat al doen.

kevinsch1993 10-10-10 13:34

Ik heb ook een klachtenmail gestuurd. met tijden dat ik niet kan bellen of internetten. Krijg ik 2(!) maanden later een mail terug dat ze en fout hebben gemaakt en m'n mail kwijt zijn en ze het dus nog niet hebben kunnen onderzoeken, pfff.

Edward Sprokholt 11-10-10 08:11

Klachten die je indien bij tmobile worden heel slecht behandeld, ik ben vanaf eind mei al bezig met klachten te deponeren over slecht tot geen bereik en nu is het weer 4 weken geleden dat ik een klacht heb ingedient.

Na meerdere malen gebeld te hebben ben ik nu zo ver dat ik ze tot de volgende betaling de mogelijkheid geef te reageren zoniet ik per direct de betaling stopzet en mijn contract wil laten ontbinden.

Ik heb al meerdere jaren een contract bij ze maar nadat ik vorig jaar ben overgestapt op de iPhone is het een doffe ellende geworden, helaas maar de vlag gaat uit als ik van tmobile af ben!

nikkii 11-10-10 16:30

Hallo allemaal,
Ik heb ook al maanden slecht bereik gehad en problemen gehad dat smsjes en voicemails dagen later doorkwamen. T- mobile wilde alles op mijn simkaart en iphone gooien doordat bij hun het probleem niet zou zitten maar bij mij. Nu blijkt het dat 3G hier heel slecht is en ook niet op korte termijn verbetert zal worden , maar omdat 2 G hier wel goed zou zijn kan ik ook niet onder mijn abbo uit. Nu hebben ze geregeld dat ik de resterende maanden 20 % korting krijg op mijn abbo en deze maand mijn rekening niet hoef te betalen als compersatie. Beter iets dan niet. Nu staat mijn iphone op 2G netwerk en tot nu toe ( gauw afkloppen) heb ik geen problemen meer gehad.

vuurvreter 11-10-10 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nikkii (Bericht 582464)
Nu staat mijn iphone op 2G netwerk en tot nu toe ( gauw afkloppen) heb ik geen problemen meer gehad.

Dat is bij mij ook zo, maar dat hoort niet bij het I-150 abbo wat ik heb afgesloten, dus een wanprestatie.

Ik snap niet dat je daar accoord mee gaat.

ccb25 11-10-10 23:29

je zou zo een aanbod nooit moeten accepteren.Je hebt een contract voor een volledig contract en dat moet geleverd worden.Doen ze dat niet dan kun je onder het contract uit en dit zelfs doen met behoud van telefoon.De klantenservice zal dit echter nooit zelf doen.Ze mogen niet meer aanbieden.Ga je verder bv naar de geschillencommissie en heb je een duidelijke zaak, dan laten ze het niet tot een uitspraak komen, maar dan schikken ze tevoren wel met je.maar ik ben het vuurvreter eens,ze moeten een goed produkt leveren.schijnbaar is het op veel plaatsen in nederland dat de verbinding slecht is

vuurvreter 11-10-10 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ccb25 (Bericht 582906)
je zou zo een aanbod nooit moeten accepteren.Je hebt een contract voor een volledig contract en dat moet geleverd worden.Doen ze dat niet dan kun je onder het contract uit en dit zelfs doen met behoud van telefoon.De klantenservice zal dit echter nooit zelf doen.Ze mogen niet meer aanbieden.Ga je verder bv naar de geschillencommissie en heb je een duidelijke zaak, dan laten ze het niet tot een uitspraak komen, maar dan schikken ze tevoren wel met je.maar ik ben het vuurvreter eens,ze moeten een goed produkt leveren.schijnbaar is het op veel plaatsen in nederland dat de verbinding slecht is

Als service monteur kom ik op veel verschillende plaatsen, en het is bijna overal bagger. Ik kan hier zo een 20 tal plaatsen neer zetten uit eigen ervaring.

vuurvreter 12-10-10 16:55

Vandaag gebeld door een medewerker van de klachtenafdeling, en laat die mij nou ook niet te pakken kunnen krijgen door het slechte netwerk (hihihi) wordt genoteerd, zij hij. Klachten zijn weer opgeschreven, wordt weer doorgegeven aan de afd netwerkbeheer, dus ik moet weer afwachten totdat ik wordt gebeld (nu ben ik echt boos) heb hun 14 dagen de tijd gegeven (want de man die ik sprak kan niets voor mij betekenen) en dan ga ik naar de geschillencommisie en dit heb ik hem laten noteren.
Alleen de afd netwerkbeheer kan de contracten ontbinden.

Dus dinsdag 26 oktober is de deadline, wordt vervolgd

Delvenaartje 12-10-10 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 579559)
Zoals gezegd, gisteravond de klacht in gediend, nu maar wachten tot ze reageren, als ze dat al doen.

Ik heb tot op de dag van vandaag nog niks gehoord van dat graf bedrijf..
Geloof me nou, het is WAAR-DE-LOOS.. snap echt niet hoe T-mobile al die klanten nog binnen krijgen.. gelukkig komen er steeds meer klachten naar voren, dus hopen dat vele mensen een andere provider kiezen :D

cwsmdb 12-10-10 22:00

ik heb mijn klacht inmiddels bij mijn rechtsbijstand verzekering neergelegd en die gaan er mee aan de slag
ik het contract van t-mobile staat idd dat bij ontbinding je telefoon in moet leveren
maar het is wel zo dat je in de meeste gevallen en toch we iets voor hebt betaald
mijn rechtsbijstand is wel van mening dat mijn contract ontbonden kan worden en gaan dus voor me aan het werk
ben benieuwd
keep you posted

vuurvreter 12-10-10 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cwsmdb (Bericht 583938)
ik heb mijn klacht inmiddels bij mijn rechtsbijstand verzekering neergelegd en die gaan er mee aan de slag
ik het contract van t-mobile staat idd dat bij ontbinding je telefoon in moet leveren
maar het is wel zo dat je in de meeste gevallen en toch we iets voor hebt betaald
mijn rechtsbijstand is wel van mening dat mijn contract ontbonden kan worden en gaan dus voor me aan het werk
ben benieuwd
keep you posted

Misschien is het handiger als je je zaak voorlegt bij de geschillencommisie, want op pagina 1 lees ik dat je als particulier je telefoon mag houden.
Inschrijven kost je € 50,00 die je weer terug krijgt van T-Mobile als je in het gelijk wordt gesteld, en dat zal vast niet zo heel moeilijk zijn.

cwsmdb 19-10-10 21:03

nou rechtsbijstand verzekering werkt ook want heb inmiddels de toezegging dat ze mijn contract gaan ontbinden maar moet wel mijn phone terug sturen. krijg dan wel
het geld terug wat ik er destijds voor heb bij betaald
ze zijn nu nog aan het kijken wat het mij gaat kosten als ik het toestel wil houden
maar ze denken dat ik hier van ga schrikken.
wacht maar even af .
zou wel jammer zijn als ze een absurde prijs gaan rekenen want de mijne is puntgaaf
omdat hij screen als wel back protector heeft en natuurlijk aan is gepast software matig aan mijn wensen.
moet maar weer zien dat ik voor een redelijk bedrag weer een identiek toestel krijg


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:12.