Contract T Mobile ontbonden discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een simlock-vrije iPhone 4 aangeschaft met een abonnement van Hi, ik heb nooit problemen met mijn ontvangst en alles werkt prima. Heb zelfs ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#21
|
|||
|
|||
Ik heb een simlock-vrije iPhone 4 aangeschaft met een abonnement van Hi, ik heb nooit problemen met mijn ontvangst en alles werkt prima.
Heb zelfs Hi Xtra Snel internet erbij, dus heb een prima verbinding! Voor mij nevernooit T-mobile, stelletje oplichters waar je bij staat!
__________________
There’s always something for anyone to love or hate. What makes the iPhone so special is that it takes love and hate with the loftiness of a royalty. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#22
|
|||
|
|||
Hoe en op welke manier heb jij die snelheidstesten moeten doen?
|
#23
|
|||
|
|||
Speedtest.nl
|
#24
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga morgen maar weer eens bellen met TM want het duurt mij veel te lang voordat ze mij terug bellen. Als ze mijn contract ontbinden ga ik ook naar Hi over |
#25
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik betaal € 31,45 voor mijn bundel, dan heb ik 350 belminuten per maand. Dan betaal ik € 3,74 per maand voor mijn Eindeloos XtraSnel (normaal € 15,00 p/maand) Is een actie van Hi, krijg je 'lifetime' 20% korting op je abbo |
#26
|
|||
|
|||
Wat was je snelheid die T-M deed besluiten om je abbo te beeindigen?
Ik heb natuurlijk ook lopen testen, vandaar dat ik even een vergelijk wilde hebben. Daarbij heb ik natuurlijk nog het probleem dat mijn signaal op 3G vol bereik is, en dat ik 8 van de 10 keer niet kan bellen op 3G, op 2G wil het bellen wel lukken, maar dan is mijn internet weer rete traag. |
#27
|
|||
|
|||
Vandaag weer bloeddruk verhogend gesprek met T-Mobile gehad.
Nu blijken bij al mijn klachten over het netwerk (weer) geen voorbeelden van tijdstippen zijn vermeld.Bij iedere gesprek krijg ik dit te horen, en dan geef ik de nodige voorbeelden, die worden dan genoteerd en door mij gevraagd of ze er nu echt in staan en dan als antwoord krijgen, Ja nu staan ze er wel in, dus niet. Ik heb het gehad met T-M vanavond weer een klachten formulieren invullen, kijken hoe dit gaat aflopen bij die wanpresteerders. |
#28
|
|||
|
|||
Citaat:
Mag hopen dat er vandaag een brief in de bus ligt.. waardeloos bedrijf! Lang leven Hi |
#29
|
|||
|
|||
Zoals gezegd, gisteravond de klacht in gediend, nu maar wachten tot ze reageren, als ze dat al doen.
|
#30
|
|||
|
|||
Ik heb ook een klachtenmail gestuurd. met tijden dat ik niet kan bellen of internetten. Krijg ik 2(!) maanden later een mail terug dat ze en fout hebben gemaakt en m'n mail kwijt zijn en ze het dus nog niet hebben kunnen onderzoeken, pfff.
|
#31
|
|||
|
|||
Klachten die je indien bij tmobile worden heel slecht behandeld, ik ben vanaf eind mei al bezig met klachten te deponeren over slecht tot geen bereik en nu is het weer 4 weken geleden dat ik een klacht heb ingedient.
Na meerdere malen gebeld te hebben ben ik nu zo ver dat ik ze tot de volgende betaling de mogelijkheid geef te reageren zoniet ik per direct de betaling stopzet en mijn contract wil laten ontbinden. Ik heb al meerdere jaren een contract bij ze maar nadat ik vorig jaar ben overgestapt op de iPhone is het een doffe ellende geworden, helaas maar de vlag gaat uit als ik van tmobile af ben! |
#32
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Ik heb ook al maanden slecht bereik gehad en problemen gehad dat smsjes en voicemails dagen later doorkwamen. T- mobile wilde alles op mijn simkaart en iphone gooien doordat bij hun het probleem niet zou zitten maar bij mij. Nu blijkt het dat 3G hier heel slecht is en ook niet op korte termijn verbetert zal worden , maar omdat 2 G hier wel goed zou zijn kan ik ook niet onder mijn abbo uit. Nu hebben ze geregeld dat ik de resterende maanden 20 % korting krijg op mijn abbo en deze maand mijn rekening niet hoef te betalen als compersatie. Beter iets dan niet. Nu staat mijn iphone op 2G netwerk en tot nu toe ( gauw afkloppen) heb ik geen problemen meer gehad. |
#33
|
|||
|
|||
|
#34
|
|||
|
|||
je zou zo een aanbod nooit moeten accepteren.Je hebt een contract voor een volledig contract en dat moet geleverd worden.Doen ze dat niet dan kun je onder het contract uit en dit zelfs doen met behoud van telefoon.De klantenservice zal dit echter nooit zelf doen.Ze mogen niet meer aanbieden.Ga je verder bv naar de geschillencommissie en heb je een duidelijke zaak, dan laten ze het niet tot een uitspraak komen, maar dan schikken ze tevoren wel met je.maar ik ben het vuurvreter eens,ze moeten een goed produkt leveren.schijnbaar is het op veel plaatsen in nederland dat de verbinding slecht is
|
#35
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#36
|
|||
|
|||
Vandaag gebeld door een medewerker van de klachtenafdeling, en laat die mij nou ook niet te pakken kunnen krijgen door het slechte netwerk (hihihi) wordt genoteerd, zij hij. Klachten zijn weer opgeschreven, wordt weer doorgegeven aan de afd netwerkbeheer, dus ik moet weer afwachten totdat ik wordt gebeld (nu ben ik echt boos) heb hun 14 dagen de tijd gegeven (want de man die ik sprak kan niets voor mij betekenen) en dan ga ik naar de geschillencommisie en dit heb ik hem laten noteren.
Alleen de afd netwerkbeheer kan de contracten ontbinden. Dus dinsdag 26 oktober is de deadline, wordt vervolgd |
#37
|
|||
|
|||
Citaat:
Geloof me nou, het is WAAR-DE-LOOS.. snap echt niet hoe T-mobile al die klanten nog binnen krijgen.. gelukkig komen er steeds meer klachten naar voren, dus hopen dat vele mensen een andere provider kiezen |
#38
|
|||
|
|||
ik heb mijn klacht inmiddels bij mijn rechtsbijstand verzekering neergelegd en die gaan er mee aan de slag
ik het contract van t-mobile staat idd dat bij ontbinding je telefoon in moet leveren maar het is wel zo dat je in de meeste gevallen en toch we iets voor hebt betaald mijn rechtsbijstand is wel van mening dat mijn contract ontbonden kan worden en gaan dus voor me aan het werk ben benieuwd keep you posted |
#39
|
|||
|
|||
Citaat:
Inschrijven kost je € 50,00 die je weer terug krijgt van T-Mobile als je in het gelijk wordt gesteld, en dat zal vast niet zo heel moeilijk zijn. |
#40
|
|||
|
|||
nou rechtsbijstand verzekering werkt ook want heb inmiddels de toezegging dat ze mijn contract gaan ontbinden maar moet wel mijn phone terug sturen. krijg dan wel
het geld terug wat ik er destijds voor heb bij betaald ze zijn nu nog aan het kijken wat het mij gaat kosten als ik het toestel wil houden maar ze denken dat ik hier van ga schrikken. wacht maar even af . zou wel jammer zijn als ze een absurde prijs gaan rekenen want de mijne is puntgaaf omdat hij screen als wel back protector heeft en natuurlijk aan is gepast software matig aan mijn wensen. moet maar weer zien dat ik voor een redelijk bedrag weer een identiek toestel krijg |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
How to: Contract ontbinden T-Mobile | ThysTePoele | Odido (T-Mobile) | 3 | 22-04-11 19:39 |
Aflopend T-Mobile contract: wat nu? | Tomiikaaza | Overige providers Nederland | 4 | 28-02-11 13:00 |
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? | erwin85 | Odido (T-Mobile) | 30 | 26-12-09 20:12 |
Contract overname T-mobile | Dave123 | Odido (T-Mobile) | 2 | 15-08-09 20:47 |
T-Mobile na contract periode | benBEN | Odido (T-Mobile) | 1 | 21-07-08 02:47 |
|
|