iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Huidige levertijden T-Mobile? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/76130-huidige-levertijden-t-mobile.html)

sanrox 29-11-10 10:19

ik had hem 6 november besteld bij de T-mobile shop in Venlo. Ben afgelopen zaterdag dus even naar de shop geweest (na 3 weken). Ze hadden er maar twee liggen en deze waren voor mensen die hem eerder besteld hadden. Ik hoop dat ze me dan ook deze week bellen en dat ik hem met 4 weken levertijd krijg

nickmdc 29-11-10 16:59

Kreeg net een belletje van TPH en kan mijn iPhone ophalen met Vodafone abbo. Ik had mij ook ingeschreven voor een T-Mobile abbo maar de telefoniste zei dat het wel tot januari kon duren.

fpel 29-11-10 22:49

Ja las ook de berichten op phonehouse hyves.. alle klanten die een t-mobile phone hebben besteld worden gebeld voor alternatief..pffff wat een ellende zeg.

bjk1903 30-11-10 00:03

ligt het probleem nu bij t-mobile dan of bij phonehouse??

ik heb hem 13 november bij t-mobile shop besteld, ik hoop niet dat ik tot Januari hoef te wachten :S:S

nickmdc 30-11-10 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bjk1903 (Bericht 608072)
ligt het probleem nu bij t-mobile dan of bij phonehouse??

ik heb hem 13 november bij t-mobile shop besteld, ik hoop niet dat ik tot Januari hoef te wachten :S:S

Denk dat het voornamelijk bij TPH ligt. De meeste mensen die bij een T-Mobile shop hadden besteld kregen de telefoon binnen 4 weken

r0bert4 30-11-10 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nickmdc (Bericht 608077)
Denk dat het voornamelijk bij TPH ligt. De meeste mensen die bij een T-Mobile shop hadden besteld kregen de telefoon binnen 4 weken

Ik heb 28 september bij T-Shop besteld, dus verwacht er niet teveel van.. Wacht nog steeds ;)

020 30-11-10 19:46

@nickmdc zozo? Ik heb hem 16 november besteld en het is nu 2 weken verder.. maar op T-Mobile site staat dat het 6-8 weken duurt -.-

@r0bert4 ik zou t-mobile bellen en vragen hoe het zit want je wacht al meer dan 8 weken..

Zou me iPhone 4 best wel voor kerst WILLEN ontvangen :(

r0bert4 30-11-10 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 020 (Bericht 608604)
@nickmdc zozo? Ik heb hem 16 november besteld en het is nu 2 weken verder.. maar op T-Mobile site staat dat het 6-8 weken duurt -.-

@r0bert4 ik zou t-mobile bellen en vragen hoe het zit want je wacht al meer dan 8 weken..

Zou me iPhone 4 best wel voor kerst ontvangen :(

Dankje voor de tip, maar ben al paar keer langs geweest in de Shop, krijg te horen: Ja vorige weken kregen wij veel iPhones binnen, en nu hele tijd niks. Sta al 2 weken 8e op de wachtrij..

Iemand enige tips wat ik moet gaan doen?

Ik krijg alleen maar te horen: Ja even meer geduld meneer..... Maar mijn geduld begint op te raken

urbanc0re 30-11-10 22:06

Het wachten is EINDELIJK voorbij voor mij :D
Ik heb de iphone 4 zwart 16gb op 11 oktober bij de T-mobile shop Sittard besteld,
en vandaag om 17:08 telefoontje gekregen dat ie binnen is :). 7 weken + 1 dag later dus.
Morgenvroeg ga ik hem ophalen. (vanmiddag kon nog niet, mog hem nog niet meenemen want contract moet doorgegeven worden aan hoofkantoor en die is al om 17uur gesloten dus)

nickmdc 30-11-10 22:06

Nou kon mijn iPhone vandaag ophalen. Niet met een T-Mobile abbo maar een Vodafone abbo. T-Mobile kon zelfs tot januari duren bij TPH dus ben gewoon voor Vodafone gegaan.

_kay_ 30-11-10 23:48

goed om te horen, zit zelf morgen op de 4 weken, locatie Maastricht, misschien dat ze morgen bellen, nog 3 weken wachten zie ik niet zitten. :)

020 01-12-10 13:26

Weet iemand precies of je het echt in die 6-8 weken je iPhone 4 krijgt of loopt dat uit? (T-Mobile)

En weet iemand ook of je een ontvangstbevestiging (SMS) krijgt of bellen je ze op?

Ja sorry me vader heeft voor me een iPhone 4 besteld bij T-Mobile, ik kon er zelf niet bij zijn want ik was op school.

iMario 01-12-10 13:27

Je kan toch gewoon naar de winkel gaan of is ons Drachten nou zo'n gat? Hier liggen er genoeg op voorraad. :rolleyes:

d4ry11 01-12-10 15:14

Wat ik mij de hele tijd af vraag is: Waarom zit T-mobile met zo'n leverings probleem. Heb mijn iPhone 4 zo'n 2 weken geleden besteld en ze hebben bij Belcompany geen enkel idee wanneer hij dan zou binnen komen. Dit terwijl je bij andere providers (bijvoorbeeld Vodafone) gelijk de iPhone kan meenemen :confused: Ik snap er helemaal niks van. Iemand die hier meer van weet?
(hoop mijn Iphone toch ook wel binnen 2 weken te ontvangen..)

020 01-12-10 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door d4ry11 (Bericht 609092)
Wat ik mij de hele tijd af vraag is: Waarom zit T-mobile met zo'n leverings probleem. Heb mijn iPhone 4 zo'n 2 weken geleden besteld en ze hebben bij Belcompany geen enkel idee wanneer hij dan zou binnen komen. Dit terwijl je bij andere providers (bijvoorbeeld Vodafone) gelijk de iPhone kan meenemen :confused: Ik snap er helemaal niks van. Iemand die hier meer van weet?
(hoop mijn Iphone toch ook wel binnen 2 weken te ontvangen..)

Zelfde hier, ook 2 weken geleden besteld..

Ik ben echt nieuwsgierig want ik kan niet wachten totdat ik 'm heb.

Een vraagje aan mensen die de iPhone 4 al hebben: Was de levertijd bij jou ook 6-8 weken en hoelang duurde het precies?

r0bert4 01-12-10 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 020 (Bericht 609098)
Zelfde hier, ook 2 weken geleden besteld..

Ik ben echt nieuwsgierig want ik kan niet wachten totdat ik 'm heb.

Een vraagje aan mensen die de iPhone 4 al hebben: Was de levertijd bij jou ook 6-8 weken en hoelang duurde het precies?

T-Shop, duurde in totaal 8 weken + 3 dagen

Macbookto 01-12-10 17:56

TPH drie weken.

urbanc0re 01-12-10 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 020 (Bericht 609010)
Weet iemand precies of je het echt in die 6-8 weken je iPhone 4 krijgt of loopt dat uit? (T-Mobile)

En weet iemand ook of je een ontvangstbevestiging (SMS) krijgt of bellen je ze op?

Ja sorry me vader heeft voor me een iPhone 4 besteld bij T-Mobile, ik kon er zelf niet bij zijn want ik was op school.

Ik kreeg hem 7 weken + 1 dag na de reservatie. En ze hadden gezegd 4-8 weken. (nu is het 8-10 of zoiets? heb ik eens op de site gezien)

En ja ze bellen je als hij binnen is. En als je dan niet oppakt ofzo of je telefoon staat op stil, spreken ze netjes een bericht in op je voicemail. Zoals dat bij mij het geval was.
Je zou wel eens na een paar weken bij de T- shop langs kunnen gaan voor hoeveelste je op de lijst bent. Zodat je een indicatie hebt hoelang het nog kan duren. Meestal krijgen ze niet meer dan zon 15-20 iphone per week.

bjk1903 02-12-10 04:00

12 november bij een t-shop besteld en nog niks ontvangen..

basset 02-12-10 09:17

Balen dat het opeens zo lang duurt. Ik kan pas 9 december verlengen, maar moet dit jaar nog de factuur aan mn werk overdragen, anders moet ik het hele toestel betalen. Daar heb ik niet zoveel trek in.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:18.