iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Garantie van T-mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/77335-garantie-t-mobile.html)

maurice1991 10-11-10 16:11

Garantie van T-mobile
 
Ik heb een iPhone 16gs van 9 maanden oud.

Ziet er nog uit als nieuw.
maar mijn beeldscherm is kapot.

IIK heb nog garantie op mijn iPhone
mag hem ook inleveren om hem om te sturen.

Maar hij is wel gejailbreaked
wat kan ik nu het beste doen ?

Zo laten
of is hier een handeling voor ?

joyciie 11-11-10 09:50

Hoe is je beeldscherm kapot gegaan?!
Garantie heeft niks te maken met het bijv. kapot maken van je tel door eigen toedoen.. Alleen software matige problemen vallen onder garantie, zoals vastlopen van je tel, problemen met je geluid, problemen met je touchscreen.

Tenzij jij een verzekering hebt, dan kan je hem via je verzekering wel opsturen.

Welke provider heb je?!

wouter1981 11-11-10 10:21

Je kunt hem bij T-Mobile aanbieden ter reparatie. Weet wel dat een gebroken scherm niet onder de garantie valt en je de reparatie dus zelf moet betalen.
Je zult een kostenopgave krijgen wanneer het reparatiecentrum je toestel heeft beoordeeld.

Dit zal waarschijnlijk duurder zijn dan wanneer je zelf een reparatiecentrum zoekt.
Voordeel van het toestel door T-Mobile laten repareren is dat je garantie niet vervalt. En je hebt nog 15 maand garantie over. Dit is dus wel het overwegen waard.

Laat je goed voorlichten door T-Mobile en bel eventueel met Solid Vision (reparatiecentrum voor T-Mobile) voor een prijsindicatie.

MrFCUUnknown 11-11-10 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 598937)
Je kunt hem bij T-Mobile aanbieden ter reparatie. Weet wel dat een gebroken scherm niet onder de garantie valt en je de reparatie dus zelf moet betalen.
Je zult een kostenopgave krijgen wanneer het reparatiecentrum je toestel heeft beoordeeld.

Dit zal waarschijnlijk duurder zijn dan wanneer je zelf een reparatiecentrum zoekt.
Voordeel van het toestel door T-Mobile laten repareren is dat je garantie niet vervalt. En je hebt nog 15 maand garantie over. Dit is dus wel het overwegen waard.

Laat je goed voorlichten door T-Mobile en bel eventueel met Solid Vision (reparatiecentrum voor T-Mobile) voor een prijsindicatie.

Beste iPhonecluppers,

Weten jullie ook hoe het zit als je het bonnentje kwijt bent? Kan je de garantie claimen middels het serie/imeinummer?

Weten jullie ook of haarscheuren onder garantie valt?

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Almir 11-11-10 11:16

Het zoek raken van een bon is vaak geen probleem. De meeste telecomwinkels kunnen de bon opvragen via je serienummer of via je telnr/ naam/ postcode.

joyciie 11-11-10 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Almir (Bericht 598954)
Het zoek raken van een bon is vaak geen probleem. De meeste telecomwinkels kunnen de bon opvragen via je serienummer of via je telnr/ naam/ postcode.


Klopt helemaal, mijn iphone is 6 x weggeweest en had nooit een bon bij..

maurice1991 11-11-10 17:05

Ik ben naar de T-mobile shop geweest.

en die zegt dat het waarschijnelijk wel binnen de garantie valt.

Het scherm zelf is niet kapot.

Het LCD geeft alleen maar rare strepen meer niet.

wouter1981 11-11-10 20:07

Ik zal voor je duimen. Laat even weten hoe het afloopt!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:30.