iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Mobiel internet niet toegankelijk bij Simpel/t-Mobile (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/88306-mobiel-internet-niet-toegankelijk-simpel-t-mobile.html)

MJJ 04-04-11 19:29

Mobiel internet niet toegankelijk bij Simpel/t-Mobile
 
1 Bijlage(n)
Mijn vrouw heeft deze maand een internetbundel afgesloten bij Simpel/T-mobile. Het lukt alleen niet om bij de internetinstellingen te komen.
De Button "Mobiel datanetwerk" staat er niet tussen.

Weet iemand of je dit zelf kan instellen of verschijnt de knop zodra er een signaal komt van de provider?

Volgens Simpel is de Internetbundel al actief.

geertenelisa 05-04-11 19:03

Als je je oude simkaart terugzet, krijg je wel de button mobiel datanetwerk.
Je kunt nu de instellingen wijzigen. Als je dit gedaan hebt, dan blijf je in dit menu en doe je de nieuwe simkaart er weer in. Als het goed is, werkt het dan.

maffesigaar 26-04-11 03:46

Jullie sturen mij een mail en ik kan jullie helpen,
Het werkt super bij mij. Ik heb ook simpel met t-mobile netwerk.

Maffesigaar. m.j.schepers@home.nl

debroei 26-04-11 06:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maffesigaar (Bericht 667981)
Jullie sturen mij een mail en ik kan jullie helpen,
Het werkt super bij mij. Ik heb ook simpel met t-mobile netwerk.

Maffesigaar. m.j.schepers@home.nl

Als je het hier post heeft een ander er in de toekomst misschien ook nog wat aan.

maffesigaar 26-04-11 11:51

ik heb een bestand gemaakt dat mail ik naar de persoon, die moet dan wilfi aan hebben staan en de mail laden via zijn iphone de rest wijst zich van zelf dan.

wouter1981 26-04-11 12:02

Is toch een configuratiebestand? Die kun je dan toch ook online plaatsen? Als mensen m dan openen met de iPhone werkt het ook lijkt me..

maffesigaar 26-04-11 12:08

Nee ik stuur het per mail verder geen discussie hier over.

wouter1981 26-04-11 13:25

Tja... Je moet het zelf weten. Je bent er wel onnodig druk mee. Heb je het bestand gemaakt met de iPhone Configuration Tool?

henan 05-05-11 19:35

Simpel geeft gewoon geen antwoord op vragen of mail dus ik heb het na laten kijken bij een bedrijf dat iphones instaleert en repareert en daar is mij medegedeeld dat er door simpel/t-mobile helmaal geen internet is vrijgegeven op de sim kaartjes.
Dus gewoon blij maken met een dode mus. Snel je bedrijf verkopen en cashen door simpel.

maffesigaar 05-05-11 20:45

Hallo Henan, dat lees je alles niet goed.
Ik heb wel bij Simpel internet. Net als de mensen die mij reeds gevraagd hebben hun te helpen.
Dus even lezen, en mij een mail sturen met je gegevens.

PRC200 21-08-11 16:11

Ik zet met ook met het eerder genoemde probleem.
Simlockvrij iphone gehaald in de USA, Simpel internet werk niet doordat idd ook geen mobiele datanetwerk button bij mijn instellingen staat.
Simpel stuurde me een soort van app genaamd APN van unlockit.co.nz. Meerdere keren instructies gevolgd en aan/uit gezet. Geen resultaat. Via Hi.nl kwam ik een uitgebreidere handleiding tegen maar die is alleen voor 4.2iOS en niet voor 4.3.5...
Iemand die weet hoe ik die mobiele datanetwerk button erg krijg??

Dick57 09-09-11 11:50

Mobiel internet niet toegankelijk bij Simpel/t-Mobile
 
Liep vanmorgen tegen hetzelfde probleem aan. Via Wi-Fi ben ik met de iPhone 3gs naar de website unlockit.co.nz gegaan en heb de instructies gevolgd die op de iPhone verschenen. Ik heb gekozen voor:
> Custom APN en heb bij APN internet.access.nl ingevuld en Username/Password blanco gelaten. Bij 'Carrier' gekozen voor 'NL - Simpel'. Vervolgens 'Create Profile' geselecteerd en vervolgens 'Install'. Als alles is goedgegaan zie je bij Instellingen/Algemeen/Profiel de APN Carrier Settings staan. Hierna Wi-Fi uitgezet en kon ik probleemloos internetten via 3G.

Deoncool1 27-02-12 11:45

Ik heb het net ook geprobeerd met mijn iPhone 4 en het werkte prima via die site. Bedankt!!

Peetcabrio 01-06-12 11:28

Simpel en Internet
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dick57 (Bericht 705283)
Liep vanmorgen tegen hetzelfde probleem aan. Via Wi-Fi ben ik met de iPhone 3gs naar de website unlockit.co.nz gegaan en heb de instructies gevolgd die op de iPhone verschenen. Ik heb gekozen voor:
> Custom APN en heb bij APN internet.access.nl ingevuld en Username/Password blanco gelaten. Bij 'Carrier' gekozen voor 'NL - Simpel'. Vervolgens 'Create Profile' geselecteerd en vervolgens 'Install'. Als alles is goedgegaan zie je bij Instellingen/Algemeen/Profiel de APN Carrier Settings staan. Hierna Wi-Fi uitgezet en kon ik probleemloos internetten via 3G.

bedankt Dick voor je uitleg. Ga vanavond meteen uit proberen of het inderdaad werkt. Laat dit nog wel even weten via dit forum.
:)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:02.