//

Nieuwe contract bij thephonehouse, van T-mobile naar HI/Vodafone

Nieuwe contract bij thephonehouse, van T-mobile naar HI/Vodafone discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, 28 januari 2012 loopt mijn abonnement af bij T-mobile. Nu heb ik onlangs een actiebon gekocht voor thephonehouse. Dit houdt in dat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-10-11, 16:57
marcellie marcellie is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 129
Standaard Nieuwe contract bij thephonehouse, van T-mobile naar HI/Vodafone

Beste mensen,

28 januari 2012 loopt mijn abonnement af bij T-mobile. Nu heb ik onlangs een actiebon gekocht voor thephonehouse. Dit houdt in dat ik een nieuw contract moet afsluiten bij thephonsehouse om die bon te kunnen gebruiken. Nu wil ik als ik een nieuw contract ga afsluiten weg bij T-mobile omdat ik daar niet tevreden over ben. Ik wil graag naar hi of vodafone overstappen, dit is nog even afhankelijk van de prijzen voor de nieuwe iPhone 4S

Nu luidt mijn vraag:
Wanneer kan ik een contract afsluiten bij thephonehouse om in het bezit te komen van een iPhone 4S zonder dubbele contractkosten? Moet ik dan heel mijn contact uitdienen of kan ik alvast een contract afsluiten 2 of 3 maanden van te voren die ik dan eerst 2 of 3 maanden nog met T-mobile kan gebruiken en daarna 24 maanden met mijn nieuwe provider? Of is dat niet mogelijk, kan dat enkel en alleen als je bijdezelfde aanbieder blijft?

Ik hoop dat ik mijn vraag duidelijk geformuleerd heb en ik hoop dat het in het juiste forum staat. Ik wist niet zo goed waar ik hem moest plaatsen.

Alvast bedankt.

Groeten,
Marcel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-10-11, 18:25
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

dan zit je zowiezo met dubbele kosten, je oude provider houd je aan je contract, en de nieuwe laat hem ingan in de week dat je je telefoon krijgt.
__________________
Bla bla bla...
  #3  
Oud 10-10-11, 21:10
Patrique Patrique is offline
• iOS 14.0 beta
• 12.0 beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 204
Standaard

Als je geen dubbele kosten wil, moet je toch wachten tot januari. Het is inderdaad zoals "Simlockvrij" het zegt.
  #4  
Oud 10-10-11, 23:21
marcellie marcellie is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 129
Standaard

Oké bedankt voor de antwoorden. Als ik er over nadenk is het inderdaad wel logisch!

Wat mij betreft kan het topic gesloten worden, bedankt voor de snelle reacties!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
nummerbehoud van vodafone naar t-mobile asherroth Odido (T-Mobile) 0 12-07-11 20:41
Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk thekoot Odido (T-Mobile) 272 23-02-11 19:20
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 20:12
Van T-mobile naar Vodafone bellen/sms werkt niet? Banzaiaap Odido (T-Mobile) 3 22-11-09 19:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:43.