iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Pre Order iPhone 4s (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/101973-pre-order-iphone-4s.html)

iAmm 21-10-11 08:34

Pre Order iPhone 4s
 
Goedemorgen allemaal,

Zojuist een pre order gedaan voor een 4s bij de klantenservice van t-mobile. Helaas kreeg ik (als 6 jaar trouwe t-mobile klant en iPhone gebruiker) geen pre-pre order sms, en heb ik dus om 8 uur naar de klantenservice gebeld.

Mijn bestelling was rond 08.15 afgerond, en de klantenservice medewerker vertelde dat de levertijd maximaal 3 weken zou zijn. Zijn er meer mensen die vannochtend hebben besteld, en wat voor indicatie hebben jullie gehad van de levertijd?

Stiggy 21-10-11 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iAmm (Bericht 721552)
Mijn bestelling was rond 08.15 afgerond, en de klantenservice medewerker vertelde dat de levertijd maximaal 3 weken zou zijn. Zijn er meer mensen die vannochtend hebben besteld, en wat voor indicatie hebben jullie gehad van de levertijd?

Ik heb rond 8:45 besteld. De (erg gestreste) medewerker gaf een verwachting van 2 weken.

Vraag me af of ik niet beter via de site had kunnen bestellen. Hij vertelde dat ze de bestelling op moesten schrijven en later invoeren vanwege de drukte. Dus ik ben benieuwd of alles goed gaat en of mensen die via de site bestellen niet voor mij in het systeem komen.

iAmm 21-10-11 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiggy (Bericht 721568)
Ik heb rond 8:45 besteld. De (erg gestreste) medewerker gaf een verwachting van 2 weken.

Vraag me af of ik niet beter via de site had kunnen bestellen. Hij vertelde dat ze de bestelling op moesten schrijven en later invoeren vanwege de drukte. Dus ik ben benieuwd of alles goed gaat en of mensen die via de site bestellen niet voor mij in het systeem komen.

Volgens mij zeggen ze dus maar wat mbt de levertijden, bij mij is de bestelling wel al doorgevoerd in het systeem (denk ik). Ik kan namelijk op my t-mobile geen contractverlenging meer doen. Ik heb de medewerker tijdens het gesprek ook gevraagd of ik niet beter via de website kon bestellen, hij zei dat het via de klantenservice sneller was. Ik heb dus nog steeds goeie hoop om bij de eerste uitlever batch te zitten, ik belde strak om 08.00 zou eigenlijk te gek zijn als hij dan al uitverkocht is.

Verder heb ik helaas geen bevestiging gehad in de mail, en kan ik ook geen bestelstatus inzien, hoe is dit bij anderen?

Yzord 21-10-11 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stiggy (Bericht 721568)
Hij vertelde dat ze de bestelling op moesten schrijven en later invoeren vanwege de drukte.

Die lui leren ook echt niet van alle voorgaande jaren. Primitief clubje. Ben blij dat ik er weg ben

Micmulder 21-10-11 10:01

Ik heb de bestelling gedaan via de site om 8uur.
en alles is ook al netjes verwerkt en betaald.
mijn abbo status op de site is ook al bij gewerkt, dus ik hoop dat ik hem snel krijg!

Stiggy 21-10-11 10:07

Ik kan nu ook niet meer verlengen, dus wie weet is er al wel wat ingevoerd. :)
Hebben jullie ook gezien dat je bij verlenging meer voor het toestel betaald dan een nieuwe klant? De medewerker die ik aan de lijn had geloofde het niet (ik had de site voor mijn neus....). Op het T-mobile forum loopt er een discussie over.

iAmm 21-10-11 10:12

Meer ? Ik betaal 179,95 bij voor een 16gb, bij een iSmart 300, dit zeiden ze ook aan de telefoon, en betalen nieuwe klanten ook volgens de website..

Stiggy 21-10-11 11:11

Ik heb eeb iSmart 150, 1 jaar met 64GB besteld. Voor nieuwe klanten is dat 589,95. Ik moest iets boven de 600 betalen (609 geloof ik) :mad:

iFjeune 21-10-11 11:20

Heb ook vanochtend een 4s 64gb besteld :D.
dit heb ik via de site gedaan. is er een manier om via te site te zien wat de verwachte levertijd is?

darkvisje 21-10-11 11:56

maar jullie hebben nog geen smsje gehad ter bevestiging ? alleen een email ?

Stiggy 21-10-11 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door darkvisje (Bericht 721661)
maar jullie hebben nog geen smsje gehad ter bevestiging ? alleen een email ?

Ik heb helemaal niets ter bevestiging gehad. Ik zie alleen maar dat ik niet meer kan verlengen via de My T-Mobile site.

iAmm 21-10-11 13:13

Ik heb telefonisch besteld en ook geen bevestiging gehad, inderdaad ook alleen de website die aangeeft dat ik niet meer kan verlengen. Ik ben erg benieuwd of er uberhaupt nog een bevestiging komt en wanneer..

sebastianh91 21-10-11 13:49

Ik heb een half uur geleden de definitieve bevestiging gekregen (besteld om 08:35 en toen ook direct een orderbevestiging ontvangen). Dat duurt dus wel een aantal uur..

Bartacer 21-10-11 19:30

Voor de mensen die duurder uit zijn, dat is alleen als je verlengt. Bij een verlenging heb je geen aansluitkosten van €30,- en krijg je:

- Bij een 1-jarig abonnement de eerste 2 maanden voor niks.
- Bij een 2-jarig abonnement de eerste 3 maanden voor niks.

iAmm 22-10-11 14:08

Vannochtend eindelijk een bevestiging gehad via sms. Ordernummer 904xxx.. orderstatus staat op in behandeling, ik ben benieuwd wanneer hij uitgeleverd wordt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:05.