//

Pre Order iPhone 4s

Pre Order iPhone 4s discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen allemaal, Zojuist een pre order gedaan voor een 4s bij de klantenservice van t-mobile. Helaas kreeg ik (als 6 jaar trouwe t-mobile klant en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-10-11, 09:34
iAmm iAmm is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard Pre Order iPhone 4s

Goedemorgen allemaal,

Zojuist een pre order gedaan voor een 4s bij de klantenservice van t-mobile. Helaas kreeg ik (als 6 jaar trouwe t-mobile klant en iPhone gebruiker) geen pre-pre order sms, en heb ik dus om 8 uur naar de klantenservice gebeld.

Mijn bestelling was rond 08.15 afgerond, en de klantenservice medewerker vertelde dat de levertijd maximaal 3 weken zou zijn. Zijn er meer mensen die vannochtend hebben besteld, en wat voor indicatie hebben jullie gehad van de levertijd?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-10-11, 10:24
Stiggy Stiggy is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iAmm Bekijk bericht
Mijn bestelling was rond 08.15 afgerond, en de klantenservice medewerker vertelde dat de levertijd maximaal 3 weken zou zijn. Zijn er meer mensen die vannochtend hebben besteld, en wat voor indicatie hebben jullie gehad van de levertijd?
Ik heb rond 8:45 besteld. De (erg gestreste) medewerker gaf een verwachting van 2 weken.

Vraag me af of ik niet beter via de site had kunnen bestellen. Hij vertelde dat ze de bestelling op moesten schrijven en later invoeren vanwege de drukte. Dus ik ben benieuwd of alles goed gaat en of mensen die via de site bestellen niet voor mij in het systeem komen.
  #3  
Oud 21-10-11, 10:39
iAmm iAmm is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiggy Bekijk bericht
Ik heb rond 8:45 besteld. De (erg gestreste) medewerker gaf een verwachting van 2 weken.

Vraag me af of ik niet beter via de site had kunnen bestellen. Hij vertelde dat ze de bestelling op moesten schrijven en later invoeren vanwege de drukte. Dus ik ben benieuwd of alles goed gaat en of mensen die via de site bestellen niet voor mij in het systeem komen.
Volgens mij zeggen ze dus maar wat mbt de levertijden, bij mij is de bestelling wel al doorgevoerd in het systeem (denk ik). Ik kan namelijk op my t-mobile geen contractverlenging meer doen. Ik heb de medewerker tijdens het gesprek ook gevraagd of ik niet beter via de website kon bestellen, hij zei dat het via de klantenservice sneller was. Ik heb dus nog steeds goeie hoop om bij de eerste uitlever batch te zitten, ik belde strak om 08.00 zou eigenlijk te gek zijn als hij dan al uitverkocht is.

Verder heb ik helaas geen bevestiging gehad in de mail, en kan ik ook geen bestelstatus inzien, hoe is dit bij anderen?
  #4  
Oud 21-10-11, 10:49
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiggy Bekijk bericht
Hij vertelde dat ze de bestelling op moesten schrijven en later invoeren vanwege de drukte.
Die lui leren ook echt niet van alle voorgaande jaren. Primitief clubje. Ben blij dat ik er weg ben
  #5  
Oud 21-10-11, 11:01
Micmulder Micmulder is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard

Ik heb de bestelling gedaan via de site om 8uur.
en alles is ook al netjes verwerkt en betaald.
mijn abbo status op de site is ook al bij gewerkt, dus ik hoop dat ik hem snel krijg!
  #6  
Oud 21-10-11, 11:07
Stiggy Stiggy is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 38
Standaard

Ik kan nu ook niet meer verlengen, dus wie weet is er al wel wat ingevoerd.
Hebben jullie ook gezien dat je bij verlenging meer voor het toestel betaald dan een nieuwe klant? De medewerker die ik aan de lijn had geloofde het niet (ik had de site voor mijn neus....). Op het T-mobile forum loopt er een discussie over.
  #7  
Oud 21-10-11, 11:12
iAmm iAmm is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard

Meer ? Ik betaal 179,95 bij voor een 16gb, bij een iSmart 300, dit zeiden ze ook aan de telefoon, en betalen nieuwe klanten ook volgens de website..
  #8  
Oud 21-10-11, 12:11
Stiggy Stiggy is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 38
Standaard

Ik heb eeb iSmart 150, 1 jaar met 64GB besteld. Voor nieuwe klanten is dat 589,95. Ik moest iets boven de 600 betalen (609 geloof ik)
  #9  
Oud 21-10-11, 12:20
iFjeune iFjeune is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Heb ook vanochtend een 4s 64gb besteld .
dit heb ik via de site gedaan. is er een manier om via te site te zien wat de verwachte levertijd is?
  #10  
Oud 21-10-11, 12:56
darkvisje darkvisje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 100
Standaard

maar jullie hebben nog geen smsje gehad ter bevestiging ? alleen een email ?
  #11  
Oud 21-10-11, 13:09
Stiggy Stiggy is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkvisje Bekijk bericht
maar jullie hebben nog geen smsje gehad ter bevestiging ? alleen een email ?
Ik heb helemaal niets ter bevestiging gehad. Ik zie alleen maar dat ik niet meer kan verlengen via de My T-Mobile site.
  #12  
Oud 21-10-11, 14:13
iAmm iAmm is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard

Ik heb telefonisch besteld en ook geen bevestiging gehad, inderdaad ook alleen de website die aangeeft dat ik niet meer kan verlengen. Ik ben erg benieuwd of er uberhaupt nog een bevestiging komt en wanneer..
  #13  
Oud 21-10-11, 14:49
sebastianh91 sebastianh91 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik heb een half uur geleden de definitieve bevestiging gekregen (besteld om 08:35 en toen ook direct een orderbevestiging ontvangen). Dat duurt dus wel een aantal uur..
  #14  
Oud 21-10-11, 20:30
Bartacer Bartacer is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 15
Standaard

Voor de mensen die duurder uit zijn, dat is alleen als je verlengt. Bij een verlenging heb je geen aansluitkosten van €30,- en krijg je:

- Bij een 1-jarig abonnement de eerste 2 maanden voor niks.
- Bij een 2-jarig abonnement de eerste 3 maanden voor niks.
  #15  
Oud 22-10-11, 15:08
iAmm iAmm is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard

Vannochtend eindelijk een bevestiging gehad via sms. Ordernummer 904xxx.. orderstatus staat op in behandeling, ik ben benieuwd wanneer hij uitgeleverd wordt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 pre-order in UK laurensd Koopinformatie Rest Europa 4012 05-12-10 22:27
Iphone 4 dubbele pre-order?? Arif Odido (T-Mobile) 4 29-07-10 10:30
Pre-order iPhone Mr_recci Archief 4 22-07-10 22:54
Pre-order iPhone 4 mogelijk in BE? Cencicodis Archief 1 05-07-10 10:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:24.