//

De grote 4S bestel topic

De grote 4S bestel topic discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Yvarladze Agh ja misschien valt het mee. Met mijn 3gs was het hetzelfde gezeur en heb net nagekeken en die kwam ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #181  
Oud 26-10-11, 10:51
BDT BDT is offline
• iOS 8.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yvarladze Bekijk bericht
Agh ja misschien valt het mee. Met mijn 3gs was het hetzelfde gezeur en heb net nagekeken en die kwam uiteindelijk op dinsdag ipv de vrijdag (releasedatum) dus dat is toen ook goedgekomen. 1 ding is zeker ik ga net als de vorige keer een klachtenbrief sturen en dan wordt je weer terug gebeld en dan krijg je weer mooi voor 6 maanden 50% korting op je abbonement. Dus iedereen nadeel heb zijn voordeel. Tis alleen ff jammer dat je nu wat langer moet wachten.
Je hebt echt een papieren brief gestuurd? Of een SMSje? Nee even serieus, want vorig jaar flikten ze me dit ook al en toen heb ik alles maar gecanceld. Gisteren hebben ze wel gegevens genoteerd. Wat ze daar dan mee doen weet ik niet, maar ik ga vandaag nog eens bellen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 26-10-11, 11:16
Yvarladze Yvarladze is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BDT Bekijk bericht
Je hebt echt een papieren brief gestuurd? Of een SMSje? Nee even serieus, want vorig jaar flikten ze me dit ook al en toen heb ik alles maar gecanceld. Gisteren hebben ze wel gegevens genoteerd. Wat ze daar dan mee doen weet ik niet, maar ik ga vandaag nog eens bellen.
Ja alleen een echte brief helpt. Dan kom je bij de juiste mensen terrecht. Die mensen van de helpdesk hebben totaal geen bevoegdheid.
  #183  
Oud 26-10-11, 11:17
BDT BDT is offline
• iOS 8.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yvarladze Bekijk bericht
Ja alleen een echte brief helpt. Dan kom je bij de juiste mensen terrecht. Die mensen van de helpdesk hebben totaal geen bevoegdheid.
En kennis ;-) Bedankt voor de tip. Ik ga zometeen nog maar eens bellen.
  #184  
Oud 26-10-11, 11:28
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Vinden jullie het ook niet opvallend dat niemand (of ik lees verkeerd) die 'n witte iPhone 4s 16gb (of grotere capaciteit) 'n berichtje heeft gekregen dat zijn/haar telefoon vrijdag geleverd kan worden?

Zou het zo kunnen zijn dat ze gewoon niet weten hoeveel ze van deze kleur binnen krijgen en op voorhand maar zeggen dat er 'n lange levertijd is? En dan toch 'n aantal binnen krijgen en 'n handjevol mensen blij kunnen maken? (wishful thinking!)
  #185  
Oud 26-10-11, 11:31
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostlenders Bekijk bericht
Vinden jullie het ook niet opvallend dat niemand (of ik lees verkeerd) die 'n witte iPhone 4s 16gb (of grotere capaciteit) 'n berichtje heeft gekregen dat zijn/haar telefoon vrijdag geleverd kan worden?

Zou het zo kunnen zijn dat ze gewoon niet weten hoeveel ze van deze kleur binnen krijgen en op voorhand maar zeggen dat er 'n lange levertijd is? En dan toch 'n aantal binnen krijgen en 'n handjevol mensen blij kunnen maken? (wishful thinking!)
Ik heb een witte 16GB besteld en ik mag vandaag een afleverafspraak maken, ze zijn er dus wel.
  #186  
Oud 26-10-11, 11:38
joostlenders joostlenders is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Breda
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stschuurhuis Bekijk bericht
Ik heb een witte 16GB besteld en ik mag vandaag een afleverafspraak maken, ze zijn er dus wel.
Je ziet het weer, ik zie het allemaal te rooskleurig in....
Voor diegene die vanavond hun afspraak mogen maken, schuw niet om je ervaringen hier met ons te delen! En alvast veel plezier met je iPhone komende vrijdag!
  #187  
Oud 26-10-11, 11:48
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Uiteraard zal ik vanavond als het gelukt is even een berichtje achterlaten, maar zoals ik al in een eerder post zei, als ik mijn mail vanavond net zo laat krijg als mijn mail en sms van gisteren benieuwd het mij of ik 'm vrijdag kan laten bezorgen of dat ze dan al vol zitten. Geen idee hoeveel iPhones AMP moet uitleveren en hoeveel mensen ze daar op zetten.
  #188  
Oud 26-10-11, 11:57
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

FYI
Mijn bestelling is inmiddels naar status 3 verhoogd
__________________
myPhone
  #189  
Oud 26-10-11, 11:59
missym missym is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distrax Bekijk bericht
FYI
Mijn bestelling is inmiddels naar status 3 verhoogd
heb je al een bezorgafspraak gemaakt dan?
  #190  
Oud 26-10-11, 12:23
BDT BDT is offline
• iOS 8.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 85
Standaard

Ik sta nog op 2
  #191  
Oud 26-10-11, 12:24
Nightfale Nightfale is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

ook nog op 2 en ik kan gewoon vanavond me datum prikken (vrijdag dus)
  #192  
Oud 26-10-11, 12:37
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Hier ook nog op 2, denk dat de toestellen vanochtend bij AMP ontvangen zijn en dat ze ze natuurlijk stuk voor stuk moeten scannen, op het moment dat je toestel gescand is zal je status naar 3 gaan. Ben benieuwd hoe de site van AMP het vanavond doet als iedereen ineens z'n sms en/of email krijgt.
  #193  
Oud 26-10-11, 12:39
alterego123 alterego123 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 17
Standaard

Heb bij vodafone besteld de nacht toen de site online kwam met de bestellingen. (voor de ochtend dat het groot nieuws werd). Ik werd net gebeld door de klantenserice van Vodafone omdat ik daar 2 weken geleden een reservering had gedaan voor de 4s.Uiteraard uitgelegd dat ik al via de site had besteld en gevraagd wanneer ze denken dat ie geleverd kan worden. Ze vertelde me dat ze het nog niet wist maar dat hij pas de 28ste bij vodafone aankomt. Dat zal dus betekenen dat hij pas zaterdag of maandag geleverd kan worden.
  #194  
Oud 26-10-11, 12:44
afca1985 afca1985 is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

Net smsje gehad met de melding dat de verwachtte levertijd 3 weken bedraagt.
Ik pis weer eens naast de pot
  #195  
Oud 26-10-11, 13:50
boink boink is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 56
Standaard

Net vernomen dat T-Mobile shop Delft 5 32 Gig's zwart krijgt. Eén moet er dus van mij zijn aangezien ik als eerste de winkel uitliep. Nu maar eens zien of dat ook echt gaat gebeuren
  #196  
Oud 26-10-11, 14:26
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Nog steeds status 2, ze mogen wel eens doorwerken bij AMP
  #197  
Oud 26-10-11, 14:44
Nightfale Nightfale is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Vanavond echt een race wie op vrijdag zijn bestelling kan plaatsen
  #198  
Oud 26-10-11, 15:02
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightfale Bekijk bericht
Vanavond echt een race wie op vrijdag zijn bestelling kan plaatsen
Denk 't ook ja. Ik weet niet hoeveel toestellen er uitgeleverd gaan worden a.s. vrijdag, ik las ergens iets van 8000 toestellen die uitgeleverd moeten worden door AMP, als ze hier 50 chauffeurs opzetten hebben ze 160 toestellen per chauffeur, lijkt veel, maar dit kan je verdelen op ongeveer 13 chauffeurs per provincie, in dat geval zouden ze aardig wat af kunnen leveren aangezien ze veel bestellingen die bij elkaar in de buurt zitten aan 1 chauffeur kunnen geven.

Ik had de logistiek in moeten gaan....
  #199  
Oud 26-10-11, 15:11
darkvisje darkvisje is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 100
Standaard

Dit is de post die ik op het forum heb gezet na contact gehad met henk van het forum. Hij geeft toe dat er bij mij een fout is gemaakt en er niks aan kan veranderen.

Mij hebben ze dus een ooraangen**** door 1 van de slapende helpdesk medewerkers:

Citaat:
Bij mij is het gekomen door een fout van een helpdesk medewerker. Hij heeft mijn order woensdag ontvangen en gezegt dat hij hem gelijk zou invoeren.
Blijkbaar heeft hij dit pas vrijdag avond om 5 uur gedaan(terwijl ik donderdag/vrijdag meerdere male heb gevraagd wanneer ik een bevestiging zou krijgen) waardoor ik nu als bestaande klant (en al sinds mei! mag verlengen) 2 weken moet wachten. Terwijl die van andere mensen eerder worden afgeleverd.
Als ik dit had geweten had ik vrijdag ochtend om 8 uur 2 telefoons besteld en niet maar 1. Henk heeft geprobeerd nog recht te zetten maar zegt hier niks meer aan te kunnen doen. Ik zal dus 2 weken moeten wachten.
Zo zie je maar weer hoe chaotisch het blijkbaar achter de schermen blijkt te zijn.
  #200  
Oud 26-10-11, 16:38
freshprince015 freshprince015 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 47
Standaard

Vrijdag 21 oktober 8:53u iphone 4s 16gb zwart toestel los besteld en direct betaald; ordernr 9036**.

Nog geen mail/sms ontvangen.. Mensen die na mij hebben besteld wel:S Ik begrijp het niet meer hoor
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote iOS5 topic King1987 iPhone algemeen 1500 16-09-12 19:22
Video: Het Grote Video Topic berty Muziek, foto & video 2 08-05-11 18:12
Foto: Het Grote Foto Topic! berty Muziek, foto & video 5 08-05-11 18:08
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 10:33
Het grote verveling topic... dedafmonteur Chat en geruchten 26 26-05-08 01:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:08.