//

De grote 4S bestel topic

De grote 4S bestel topic discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door SwooZy Lijkt me sterk. Heb ook een mail gehad met daarin de mededeling dat ik morgenavond bericht krijg om een afspraak ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 25-10-11, 18:35
Yvarladze Yvarladze is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SwooZy Bekijk bericht
Lijkt me sterk. Heb ook een mail gehad met daarin de mededeling dat ik morgenavond bericht krijg om een afspraak te plannen. Ik heb een verlenging.
Ja snap ik maar ik heb vrijdag 21-10 om 07:45 een iphone 4S 16gb zwart besteld met verlenging en zie nu gewoon al 4 mensen die een sms hebben gehad dat ze vrijdag het toestel hebben terwijl ze na mij besteld hebben. En ik krijg gewoon een sms dat er 2 weken levertijd is. Leg dat dan even uit. Wanneer heb jij besteld dan?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 25-10-11, 18:37
SwooZy SwooZy is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yvarladze Bekijk bericht
Ja snap ik maar ik heb vrijdag 21-10 om 07:45 een iphone 4S 16gb zwart besteld met verlenging en zie nu gewoon al 4 mensen die een sms hebben gehad dat ze vrijdag het toestel hebben terwijl ze na mij besteld hebben. En ik krijg gewoon een sms dat er 2 weken levertijd is. Leg dat dan even uit. Wanneer heb jij besteld dan?
Oh ok, dat is vreemd inderdaad. Denk dat de early-birds onder ons (zoals ik) vrijwel zeker kunnen zijn van een levering as vrijdag of zaterdag. Ik heb hem de 20e besteld. Verder weet ik het ook niet.
  #163  
Oud 25-10-11, 18:47
Franzzz Franzzz is offline
• iOS 6.0 beta
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Diemen
Berichten: 51
Standaard

21e om 8:55 besteld. Een zwarte 16GB. Vandaag mailtje gehad dat ik vanaf morgen een afspraak kan maken.

ordernr. 9052**
__________________
Franzzz
  #164  
Oud 25-10-11, 18:52
maikbos maikbos is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 43
Standaard

ik vond het ook vreemd dat ik vanmiddag nog geen sms/mail kreeg terwijl ik als een van de eerste een 4s heb besteld (19/10 15:06) maar uiteindelijk kreeg ik net om 18:06 een smsje en en 18:04 het mailtje dat ik morgen een afspraak kan maken!
  #165  
Oud 25-10-11, 19:10
Dijkhuis Dijkhuis is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 3
Standaard

Ik heb hem de 21e besteld rond 09:10 met bestel nummer 9055 (4s 16gb-wit). Kreeg een sms met een levertijd van 2-3 weken. Een vriend van me bestelt hem ook vrijdag de 21e, precies hetzelfde toestel als mij, alleen hij doet dit aan het eind van de middag pas.

Ik mag lekker 3 weken wachten en hij heeft al een afspraak dat die dinsdag langs gebracht wordt. Belachelijk! T-mobile maakt haar naam weer waar.

Ik heb de klantenservice al gebeld en ze snappen het zelf ook niet dat hij hem eerder heeft dan mij terwijl ik hem eerder heb besteld. Ik ga ze nog even een mail sturen dat ze het probleem maar oplossen want dit slaat werkelijk nergens op. Zeg dan gewoon niet "Hoe sneller je hem bestelt, hoe eerder je hem in huis hebt".
  #166  
Oud 25-10-11, 19:54
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

For Jullie Information;
21 besteld rond 10:10 via Telefoon ( omdat ik 1jr abbo wou en op de site was dit niet mogelijk)
Bestelnummer 609***
22ste sms met felicitaties aanschaf product T-mobile
25ste sms + mail ''Voor uw T-mobile bestelling ontvangt u woensdag avond een sms en email waarmee u een afspraak kunt maken. De eerste bezorgdatum is vrijdag 28okt''

Hebben meer personen dit gehad en is de eerste bezorgdatum een indicatie of algemene info ?

Betreft: uw T-Mobile bestelling.
U ontvangt woensdag 26 oktober in de avond een sms en e-mail waarmee u op www.mijnorderstatus.nl een bezorgafspraak kunt maken. De eerst mogelijke bezorgdatum is vrijdag 28 oktober.

Het kan zijn dat door de drukte u de sms of e-mail later ontvangt......

Kan het te maken hebben met bepaalde info ?
Ik heb 1jarig Iphone 4s 16gb zwart besteld
__________________
myPhone

Laatst gewijzigd door Distrax; 25-10-11 om 20:29.
  #167  
Oud 25-10-11, 20:07
K4S K4S is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 22
Standaard

Haha zojuist een huppelkutje gesproken die beweert dat iedereen 3 weken moet wachten, het kloptvan geen kant, mensen die m later hebben besteld krijgen m eerder
  #168  
Oud 25-10-11, 20:08
lowfly lowfly is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 107
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K4S Bekijk bericht
Haha zojuist een huppelkutje gesproken die beweert dat iedereen 3 weken moet wachten, het kloptvan geen kant, mensen die m later hebben besteld krijgen m eerder
Dat staat in hun scherm. Zeggen ze allemaal
  #169  
Oud 25-10-11, 20:20
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Uiteindelijk ook de SMS en email gehad om morgenavond een afleverafspraak te maken.
  #170  
Oud 25-10-11, 21:12
boink boink is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 56
Standaard

Hoe zou het zitten met winkel pre-orders? Ik was de eerste in T-shop Delft die naar buiten liep met een bonnetje van aanbetaling. Lijkt me raar als de shops ook niet een aantal telefoons krijgen.
  #171  
Oud 25-10-11, 21:17
gwensadrummer gwensadrummer is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 10
Standaard

Klantenservice vertelde mij dat iedere shop ongeveer 30 telefoons krijgt.. Dus als het goed is kun je hem gewoon vrijdag ophalen. Hoewel, de klantenservice vertelt iedereen andere dingen, maar deze is in jouw geval gunstig dus daar zou ik maar vanuit gaan!
  #172  
Oud 25-10-11, 22:18
Rutt Rutt is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 74
Standaard

19'de besteld.
20'ste bevestiging via sms.
22'ste bevestiging per brief.
25'ste bevestiging via sms.
25'ste bevestiging via mail.

Morgen afspraak maken en hopen dat ie Vrijdag bezorgd kan worden.
  #173  
Oud 25-10-11, 22:21
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Ik denk dat het te maken heeft met bestaande klant + 1jarige bestelling en snelheid
  #174  
Oud 25-10-11, 23:43
gwensadrummer gwensadrummer is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 10
Standaard

ik vind het maar een raar gebeuren, hier klopt helemaal niks van!

Morgen nog maar een keer bellen en hopen dat ze mijn bestelling nu wel willen annuleren, dit keer ga ik er niet bij zeggen dat ik hem ergens anders heb besteld want dat vond mevrouw niet leuk..

Ik hoop dat jullie hem allemaal snel krijgen, en dat T-Mobile wat klachten binnenkrijgt want dit is echt geen stijl. Ze moeten gewoon doen wat ze zeggen en dat is FIFO, doen ze dus overduidelijk niet! Klantenservice is ook heel onaardig, die scoren geen punten
  #175  
Oud 26-10-11, 01:02
Bartacer Bartacer is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 15
Standaard

T-Mobile laat wel merken dat het allemaal lang mekaar heen loopt.

Ik sprak een medewerker van de commerciële afdeling die me op 19 oktober kon verzekeren, dat als ik die dag of de dag erop zou bestellen (bij hem) ik de iPhone 4S 16GB Wit op 28 oktober zou ontvangen.

19 oktober 15:00 ik gevraagd of hij later die dag terug wilde bellen (ik moest even met me ouders overleggen die het abonnement betalen) dat was geen probleem, hij zou rond 20:00 bellen. De commerciële afdeling is tot 20:30 aanwezig namelijk..

19 oktober 20:00 - 20:30 geen telefoontje.

20 oktober 10:30 zelf actie ondernomen en een terugbelverzoek ingediend.

20 oktober 13:00 ik word terug gebeld door de commerciële afdeling (zelfde medewerker), en ik zeg dat hij me abonnement mag vastleggen als hij 28/29 oktober geleverd kan worden. En je raad het al, de toestellen waren ineens op!

Gelukkig had ik een reservering bij The Phone House, die wel mijn toestel op 28 oktober binnen hebben. Ik word daar ook zeer goed op de hoogte gehouden, het voordeel is dan ook dat het een kleine winkel is en dus hun klanten kennen.
  #176  
Oud 26-10-11, 01:12
Hooligan123 Hooligan123 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Etten-leur
Berichten: 17
Standaard

Iemand hier die de 4S 32Gb Wit heeft besteld en wel een e-mailtje voor levering heeft ontvangen?
Krijg een beetje het idee dat het hele toestel niet aanwezig is bij t-mobile.
Mss dat ik eroverheen kijk maar zie niemand die deze uitvoering vrijdag al mag ontvangen.
  #177  
Oud 26-10-11, 07:33
stschuurhuis stschuurhuis is offline
• iOS 10.2.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Oostvoorne
Berichten: 228
Standaard

Nu maar afwachten op de mail en sms die vanavond gaat volgen, hopelijk ben ik niet (net zoals de mail en sms van gisteren) weer 1 van de laatsten die deze ontvangt anders kan ik de afspraak voor a.s. vrijdag wel vergeten denk ik.
  #178  
Oud 26-10-11, 08:10
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

[QUOTE=Bartacer;724296] Sorry Bart maar ik.vind dit ook een beetje fout van jou kant , je had verwacht dat je op een prikboord kwam bij tmobile terug bellen en als eerste iphone 4s? je had de kans moeten pakken op de 19de en al ruim van te voren het abbo afgesproken met je ouders
  #179  
Oud 26-10-11, 09:09
BDT BDT is offline
• iOS 8.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yvarladze Bekijk bericht
Ja snap ik maar ik heb vrijdag 21-10 om 07:45 een iphone 4S 16gb zwart besteld met verlenging en zie nu gewoon al 4 mensen die een sms hebben gehad dat ze vrijdag het toestel hebben terwijl ze na mij besteld hebben. En ik krijg gewoon een sms dat er 2 weken levertijd is. Leg dat dan even uit. Wanneer heb jij besteld dan?
I feel your pain. Klantenservice bellen levert op dat het niet zou moeten kunnen. Snap het ook niet, dacht dat ik er wel vroeg bij was...
  #180  
Oud 26-10-11, 09:19
Yvarladze Yvarladze is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BDT Bekijk bericht
I feel your pain. Klantenservice bellen levert op dat het niet zou moeten kunnen. Snap het ook niet, dacht dat ik er wel vroeg bij was...
Agh ja misschien valt het mee. Met mijn 3gs was het hetzelfde gezeur en heb net nagekeken en die kwam uiteindelijk op dinsdag ipv de vrijdag (releasedatum) dus dat is toen ook goedgekomen. 1 ding is zeker ik ga net als de vorige keer een klachtenbrief sturen en dan wordt je weer terug gebeld en dan krijg je weer mooi voor 6 maanden 50% korting op je abbonement. Dus iedereen nadeel heb zijn voordeel. Tis alleen ff jammer dat je nu wat langer moet wachten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote iOS5 topic King1987 iPhone algemeen 1500 16-09-12 18:22
Video: Het Grote Video Topic berty Muziek, foto & video 2 08-05-11 17:12
Foto: Het Grote Foto Topic! berty Muziek, foto & video 5 08-05-11 17:08
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 09:33
Het grote verveling topic... dedafmonteur Chat en geruchten 26 26-05-08 00:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:03.