iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Hotspot als modem (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/102663-hotspot-modem.html)

Tqam 27-10-11 16:35

Hotspot als modem
 
Ik zie dat je ook 1 GB aan extra data krijgt bij je Iphone als Hotspot modem te kunnen gebruiken. Je moet daar dan wel extra voor betalen alleen vraag ik mij nu af, als je dat niet afsluit hoe ze dan kunnen zien dat je je Iphone als modem gebruikt of kan je dan hotspot niet aanzetten op je mobiel

iBeth 30-10-11 21:49

Als je een jaibreak op je telefoon hebt kun je met MyWi je iphone prima als hotspot gebruiken zonder duur abo. Anders moet je inderdaad flink bijbetalen.

ballegooier 30-10-11 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tqam (Bericht 725258)
... of kan je dan hotspot niet aanzetten op je mobiel

Dat inderdaad. Probeer het maar eens te gebruiken. Dan krijg je de melding dat je contact op moet nemen met je provider (als je bij een provider zit die dit heeft vergrendeld)
Je kunt ook de jailbreak TetherMe installeren, die ontgrendeld de standaard iOS Hotspot functie.

iphoneEd 30-10-11 22:12

Bij VF werkt Tethering wel zonder extra betalen.

Breitner76 31-10-11 18:06

Kan dat ook zonder Jailbreak? je Iphone als modem gebruiken?

ballegooier 31-10-11 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Breitner76 (Bericht 727913)
Kan dat ook zonder Jailbreak?

Tuurlijk! Mits de provider het niet vergrendeld heeft.
Ik heb Vodafone en bij mij is het vergrendeld: 'neem contact op met vf nl.' of iets dergelijks krijg ik te zien als ik het wil gebruiken.

Ik heb nl. niet de Blox 'telefoon als modem gebruiken' geactiveerd à 9,95 per maand :)

AYFUN 06-11-11 09:19

Kan je de 1gb extra data-limiet ook gebruiken zonder je iPhone als modem te gebruiken.Bij t-mobile koop je 1gb 'myhotspot' voor €5,- mooi als je dat als 'extra' data kan gebruiken.

Tqam 07-11-11 12:45

Heb inmiddels de 4S binnen en ik die hotspot functie niet eens vinden. Ik denk dat hij niet eens zichtbaar is want zie hem niet in de instellingen staan

iphoneEd 07-11-11 15:16

Algemeen > netwerk> persoonlijke hotspot aanzetten Suc6

Tqam 07-11-11 16:02

@iphone ed, juist daar moet het staan maar T Mobille heeft deze functie uitgeschakeld waardoor het ook niet zichtbaar is in je netwerk menu.

iphoneEd 07-11-11 17:34

Das dan zwaar kl.... van t-mobile. Jailbreak misschien dan?? Maar daar snap ik niks van. Suc6 verder.

Tqam 07-11-11 17:59

Is nog geen jailbreak voor iOS 5 op een Iphone 4s :( Heb gemaild dat ik niet voor 100% gebruik kan maken van mijn Iphone omdat de lock erop zit. Alleen je kan natuurlijk ook via Wi-Fi een netwerk opzetten om foto's te delen met bepaalde collega's die je niet over een onbeveiligd draadloos Wi-Fi Netwerk wil zenden en dat kan nu ook niet door deze lock

bartfluit 03-01-12 17:07

vanaf ipad
 
hallo mensen,

ik heb een ipad (1) 64G Wi-Fi + 3g. kan ik hier een hotspot mee maken? ik wil met mijn iphone via het KPN netwerk van de ipad kunnen internetten. is dit mogelijk?

MVG,

bart fluit

ballegooier 03-01-12 17:57

Wacht even hoor, snap ik het goed dat je met je iPhone op het netwerk van je 3G iPad (KPN netwerk) wilt tetheren?

Waarom zou je dat willen? Of heb je geen Wi-Fi of mobiele dataverbinding op je iPhone?

bartfluit 03-01-12 18:16

ja dat klopt. op mn iphone zit geen abbo, op de ipad wel. aangezien het internet het om vage redenen niet meer doen (waarschijnlijk problemen met het modem) wil ik via mn met mn iphone weer kunnen internetten. als dat kan via de ipad.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:57.