//

Nog meer mensen "toevallig" Groupon actie met bumpers gekregen?

Nog meer mensen "toevallig" Groupon actie met bumpers gekregen? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat ik bij T-Mobile een nieuwe iphone 4s had besteld kreeg ik geheel "toevallig" een actie van Groupon waarbij je een 4s bumper kunt bestellen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-10-11, 10:36
K4S K4S is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 22
Standaard Nog meer mensen "toevallig" Groupon actie met bumpers gekregen?

Nadat ik bij T-Mobile een nieuwe iphone 4s had besteld kreeg ik geheel "toevallig" een actie van Groupon waarbij je een 4s bumper kunt bestellen voor 12 euro. Speelt T-Mobile gegevens door?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-10-11, 11:40
terrorsource terrorsource is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 86
Standaard

Ik heb niks gekregen ? Wanneer hebben ze dit gestuurd ?
  #3  
Oud 29-10-11, 16:06
K4S K4S is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 22
Standaard

Vandaag, ik vond het heel erg verdacht en een beetje te toevallig.
  #4  
Oud 29-10-11, 16:23
iMC iMC is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 33
Standaard

Ik heb hem ook gekregen. En ik heb ook de 4S besteld. Maar de aanbiedng was wel de 11e aanbieding in de mail, ik moest helemaal naar onder scrollen. Bovendien gebruik ik bij Groupon een ander adres dan bij T-Mobile.
Ik denk dat Groupon er van uitgaat dat er wel wat klanten bij zitten die de 4S besteld hebben.
  #5  
Oud 29-10-11, 16:56
terrorsource terrorsource is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 86
Standaard

ik denk gewoon dat ze erop gokken dat mensen nu een nieuwe iphone hebben gekocht.
Ik snap alleen niet dat je 25euro(normaal gesproken) voor een bumper moet betalen, nu via groupon 12 maar ook dat vind ik nog een hoop geld voor een rubberen randje om je iphone...
  #6  
Oud 29-10-11, 19:56
josephusjg josephusjg is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 42
Standaard

het is niet eens een originele, dus neem die 29 euro als prijs maar met een korreltje zout. 4 weken levertijd? Gokje, .... Hong Kong? Daar heb ik er 2 gekocht voor samen nog geen 4 euro inclusief verzenden. Maar wel kassa voor dat bedrijf, want inmiddels ruim 100 keer verkocht.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? SpiritMuse iTunes 5 27-06-11 22:00
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" vvv91 Jailbreak apps en thema's 10 20-12-08 14:25
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 20:50
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:49.