//

T-mobile simkaart in iphone 4S verbinding weg?

T-mobile simkaart in iphone 4S verbinding weg? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Mooi dat het bij jullie ook helpt om de simpin code er even af te halen. (even in een ander toestel) Totdat de provider(s) het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 30-10-11, 13:25
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Mooi dat het bij jullie ook helpt om de simpin code er even af te halen. (even in een ander toestel) Totdat de provider(s) het onderkennen en met andere simkaarten komen, zal dit even zo moeten.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 30-10-11, 13:29
MitchLuijks MitchLuijks is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift Bekijk bericht
Mooi dat het bij jullie ook helpt om de simpin code er even af te halen. (even in een ander toestel) Totdat de provider(s) het onderkennen en met andere simkaarten komen, zal dit even zo moeten.
Nou.. ik moet het nog proberen, maarja in Duitsland erkende Tmobile dit probleem al. Maar in Nederland natuurlijk niet, (volgens geruchten) omdat Tmobile eerst veel toestellen wou verkopen en dan pas het probleem erkennen. Hopelijk wordt dit probleem verholpen en gelukkig ben ik niet de enige met dit probleem.
  #23  
Oud 30-10-11, 13:38
Driesz Driesz is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MitchLuijks Bekijk bericht
Blijkbaar moet je dan je simkaart in een oude toestel doen, en dan de simpin eraf halen. Maar het is belachelijk dat je voor een iphone4 OPVOLGER je simpin eraf moet halen om een werkende iPhone4S te hebben. Ik vraag maandag een nieuwe simkaart aan.
Helemaal mee eens....
Wat verder gek is als ik dan contact heb, valt hij soms helemaal weg, en dan krijg ik in geen mogelijkheid meer contact, terwijl in mijn oude telefoon ik 100% ontvangst heb. Pas als ik hem volledig reboot heb ik weer ontvangst.
  #24  
Oud 30-10-11, 13:59
MitchLuijks MitchLuijks is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Driesz Bekijk bericht
Helemaal mee eens....
Wat verder gek is als ik dan contact heb, valt hij soms helemaal weg, en dan krijg ik in geen mogelijkheid meer contact, terwijl in mijn oude telefoon ik 100% ontvangst heb. Pas als ik hem volledig reboot heb ik weer ontvangst.
Inderdaad dat heb ik ook. Nouja het is voor iedereen dan maar om te wachten voor de oplossing hiervoor.
  #25  
Oud 30-10-11, 14:44
rikkok rikkok is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik heb vodafone, maar bij mij blijft er wel gewoon vodafone staan, maar heb ik geen 'streepjes' van bereik. Echter heb ik wel gewoon 3g verbinden, en kan ik internetten maar bellen of smsen gaat dan niet. Even telefoon opnieuw aanzetten en dan doet hij het weer wel..

Ik ga ook maar m'n simpin eraf gooien, heb toch nog een toegangscode.
  #26  
Oud 30-10-11, 14:49
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Is die simpin je ww wat je nodig hebt als je je toestel aanzet of is dat weer wat anders?
  #27  
Oud 30-10-11, 15:13
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Is die simpin je ww wat je nodig hebt als je je toestel aanzet of is dat weer wat anders?
Je simpin is puur voor je simkaart, maar heb je wel nodig als je een toestel aanzet. Als je hem dus in een ander toestel doet, van iemand anders ofzo, dan moet je je eigen simpin invoeren.
  #28  
Oud 30-10-11, 15:57
SwooZy SwooZy is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Heb sinds afgelopen vrijdag ook mijn iPhone 4S, maar heb totaal geen problemen met het gebruiken van mijn microsim die ik voor de iPhone 4 gebruikte. Werkt ook gewoon met simpin. Heb wel een nieuwe sim gekregen van t-mobile, maar die gaat pas vanaf 15 nov in.
  #29  
Oud 30-10-11, 16:00
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SwooZy Bekijk bericht
Heb sinds afgelopen vrijdag ook mijn iPhone 4S, maar heb totaal geen problemen met het gebruiken van mijn microsim die ik voor de iPhone 4 gebruikte. Werkt ook gewoon met simpin. Heb wel een nieuwe sim gekregen van t-mobile, maar die gaat pas vanaf 15 nov in.

Kun je er even bij vertellen van welke provider je de sim er nu hebt inzitten dan?
  #30  
Oud 30-10-11, 16:01
diskjokkie diskjokkie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Hengelo
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reprise3 Bekijk bericht
Mijn vandaag de 4S ontvangen met nieuwe T-Mobile simkaart.
Ontgrendelt helemaal niet!
Fijn op zaterdag de 4S krijgen en er niets mee kunnen...
Wat je even moet proberen is de unlock-code eraf te halen met een andere telefoon, dan werkt ie wel........;-) Die van mij bleef ook hangen op ontgrendelen.............ontgrendelen en daarna ontgrendelen. En het werkt nu.....kan nu naar hartelust met m'n nieuwe phone aan de slag.
  #31  
Oud 30-10-11, 16:09
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door diskjokkie Bekijk bericht
... de unlock-code eraf te halen met een andere telefoon
Je bedoelt de simpincode.
  #32  
Oud 30-10-11, 17:10
onny0808 onny0808 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MitchLuijks Bekijk bericht
Blijkbaar moet je dan je simkaart in een oude toestel doen, en dan de simpin eraf halen. Maar het is belachelijk dat je voor een iphone4 OPVOLGER je simpin eraf moet halen om een werkende iPhone4S te hebben. Ik vraag maandag een nieuwe simkaart aan.
Kan toch ook bij instellingen?!
Instellingen:telefoon:simpincode uitzetten

Maar nieuwe sim in een t-mobileshop halen moet volstaan.
Hiervoor had ik een IPhone 4 waarvan de kaart niet in een 4S werkt, maar bij het ophalen van mijn 4S direct een nieuwe sim gekregen en helemaal geen problemen.

Suc6
  #33  
Oud 30-10-11, 17:13
reprise3 reprise3 is offline
Banned
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 64
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door diskjokkie Bekijk bericht
Wat je even moet proberen is de unlock-code eraf te halen met een andere telefoon, dan werkt ie wel........;-) Die van mij bleef ook hangen op ontgrendelen.............ontgrendelen en daarna ontgrendelen. En het werkt nu.....kan nu naar hartelust met m'n nieuwe phone aan de slag.

Eindelijk gelukt!!
Nu geen problemen meer met ontgrendeling en alles er op gezet.

En nu? Toch nieuwe simkaart aanvragen of wachten op verbeteringen?
  #34  
Oud 30-10-11, 18:21
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Nou ik heb in de shop met een medewerker 3 verschillende nieuwe simkaarten mogen uitproberen, maar met simpin erop ging het nog steeds niet werken. Zonder de simpin werkt het wel goed.
Wil gewoon de simpin kunnen gebruiken, dus zullen we moeten wachten tot men met iets anders komt.

Laatst gewijzigd door PrittStift; 30-10-11 om 18:44.
  #35  
Oud 30-10-11, 22:11
juud85 juud85 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard

Ik heb zojuist ingesteld dat mijn iphone4s niet meer om een pincode vraagt en eindelijk geen gedoe meer! Mijn verbinding viel ook heel vaak weg en iphone pikte dan geen netwerk meer op, het was zegmaar 3g of niks, nu zie ik soms ook het rondje (2g netwerk of hoe heet dat?) Anyway, ik las ergens op het forum na een beetje googlen hier deze oplossing, super!
  #36  
Oud 31-10-11, 15:42
bjonnie bjonnie is offline
• iOS 8.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 29
Standaard

Na 1 dag kan ik melden dat het uitzetten van de simpincode het probleem heeft verholpen. 3G ontvangst is nu zelfs beter dan iPhone 4
  #37  
Oud 31-10-11, 18:34
4JC 4JC is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 63
Standaard

Ik heb naar apple care gebeld en hun vertelde alles te herstellen dus alles te resetten maar wil dit niet ben ik al de smskes kwijt. Heeft iemand zijn iphone 4s gebruikt zonder alles over te zetten? Maar volgens mij is de enige momentele oplossing de pin uit zetten.
  #38  
Oud 01-11-11, 12:52
pmhendriks's schermafbeelding
pmhendriks pmhendriks is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 7
Standaard VODAFONE microsim problemen

Sinds vorige week ook het het bezit van een iPhone 4s Vodafone. Na de sim te hebben omgeruild is de storing "geen service" verdwenen. Helaas nog niet mogelijk om de sim te beveiligen met een code. Als de code er wordt opgezet kan ik na verloop van tijd niet meer bellen en sms'en. Is dit een probleem van de sim of is het een bug in OS5.

Patrick
  #39  
Oud 01-11-11, 15:33
IPhoneandipad2 IPhoneandipad2 is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 38
Standaard

Wat een uitvinding hè, die iOS 5. Simkaart doet het niet, geen verbinding, batterij snel leeg ect. Ect.
  #40  
Oud 05-11-11, 13:41
iCK iCK is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 9
Standaard

ik heb net de nwe kaart gehaald en de simpin eraf gehaald maar hij vindt tmobile gewoon niet, maar op mijn oude 4 doet hij het wel perfect??? hebben jullie nog een suggestie? ik heb al op netwerkherstel gedaan, geen simpin, maar hij vindt tmobile niet! HELP =(
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met simkaart verbinding Flush iPhone algemeen 1 13-04-11 19:59
iphone 4 verbinding valt steeds weg bzb iPhone algemeen 2 11-08-10 13:11
Wi-Fi verbinding valt weg iPhone 2g. Serafijn Wi-Fi 4 16-12-09 11:50
Simkaart valt weg cerikx iPhone algemeen 4 29-07-09 13:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:49.