//

Abonnement stopzetten

Abonnement stopzetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhoneclubbers, Ik heb sinds 23 december 2009 een iPhone 3GS bij T-Mobile met een i150 abbo. Nu wil ik een iPhone 4S kopen bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-10-11, 19:45
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard Abonnement stopzetten

Beste iPhoneclubbers,

Ik heb sinds 23 december 2009 een iPhone 3GS bij T-Mobile met een i150 abbo. Nu wil ik een iPhone 4S kopen bij Telfort. Moet ik nu wachten tot december voordat ik dat kan of nu al dubbel betalen? Of kan ik heb abonnement nu al stoppen of overzetten naar Telfort?

Mvg,
The Unbelievable
__________________
Koekje erbij?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-10-11, 20:29
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

Beste The Unbelievable,

Je kan je abonnement omzetten naar Telfort. Je kan daar dan nummerbehoud aanvragen, en zij zorgen er dan voor dat het Telfort abonnement pas ingaat wanneer jou T-Mobile abonnement afloopt. De contractsperiode die je hebt lopen dien je uit te zitten. Maar omdat je het Telfort abonnement uitstelt tot op het moment dat het T-Mobile abonnement afloopt, heb je geen dubbele kosten.

Hopelijk helpt dit.

Mvg,

Stefano
  #3  
Oud 31-10-11, 20:43
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Je moet idd eerst weten per wanneer je mag opzeggen. Had je september 2009 een 1 jarig of 2 jarig contract afgesloten? In beide gevallen mag je dan nu allang overstappen. Zeg zelf niets op, dat moet je nieuwe provider zelf doen, in jouw geval Telfort. Dat doen ze idd adh nummerbehoud.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 31-10-11 om 21:41.
  #4  
Oud 02-11-11, 21:43
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

2 jarig. Ik ga nu gewoon een abonnement nemen bij Telfort en die pas later in laten gaan. Weten jullie wanneer je dan je iPhone krijgt? (Los van de levertijden) Dus wanneer hij pas echt ingaat of zo snel mogelijk?
  #5  
Oud 02-11-11, 22:51
Stefano20 Stefano20 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 125
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Unbelievable Bekijk bericht
2 jarig. Ik ga nu gewoon een abonnement nemen bij Telfort en die pas later in laten gaan. Weten jullie wanneer je dan je iPhone krijgt? (Los van de levertijden) Dus wanneer hij pas echt ingaat of zo snel mogelijk?
Je krijgt de iPhone direct mee zodra je contract in de winkel is afgerond. Je abonnement aanvraag kan ook pas worden aangevraagd wanneer het toestel binnen is.

Groetjes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
E-mail binnenhalen stopzetten montfoort10 iPhone algemeen 1 12-11-10 22:10
stopzetten automatisch verwijderen ongelezen mail legoleek iPhone algemeen 10 12-08-09 17:30
3G dataverbruik bij verlenging Relax abonnement naar i-abonnement mac-fan Odido (T-Mobile) 2 14-06-09 20:49
Orange abo voortijdig stopzetten is nu mogelijk! sredlums Overige providers Nederland 17 22-08-08 15:22
Vodafone-abbonement stopzetten omdat.... hayphone Vodafone 25 23-07-08 11:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:00.