//

iPhone 4S - T-mobile - geen service - meer mensen met dit probleem ?

iPhone 4S - T-mobile - geen service - meer mensen met dit probleem ? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg nu helemaal geen bereik meer. Wat ik ook probeer, alleen als ik mijn telefoon opnieuw opstart heb ik even bereik....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 06-11-11, 13:12
hopje123's schermafbeelding
hopje123 hopje123 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 18
Standaard

Ik krijg nu helemaal geen bereik meer. Wat ik ook probeer, alleen als ik mijn telefoon opnieuw opstart heb ik even bereik.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 06-11-11, 15:15
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vandijks Bekijk bericht
Heb via bovenstaande thread op t-mobile forum een nieuwe sim gekregen via de post. Vandaag geactiveerd, tot nog toe met pincode aan geen problemen...
  #43  
Oud 06-11-11, 15:38
orangex orangex is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 14
Standaard

Ik heb nu al een tijd de melding Invalid SIM ipv No service.

Verder nog geen andere oplossing beschikbaar dus.
  #44  
Oud 07-11-11, 10:01
hopje123's schermafbeelding
hopje123 hopje123 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 18
Standaard

Net met T-mobile gebeld. Zeer vriendelijk geholpen. Mevrouw heeft een netwerk klacht ingediend waarover ik wordt terug gebeld en ik krijg een nieuwe simkaart.

Het vreemde is dat ik thuis problemen heb en op een aantal andere plaatsen, maar op kantoor prima kan bellen. Met mijn oude iPhone 3GS kon ik thuis ook zonder problemen bellen. Ik ben benieuwd of de nieuwe simkaart helpt.
  #45  
Oud 27-12-11, 12:39
boergeert boergeert is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 5
Thumbs down GEEN SERVICE T mobile

Tja, wat valt er nog meer te zeggen...ook bij mijn 2 iphone 4S toestellen op een zakelijk abonnement ken ik de zelfde problemen? Zwaar balen als je gewend bent om zakelijk bereikbaar te moeten en kunnen zijn? Ik heb T mobile gesproken maar daar hebben ze tot nu toe absoluut de zaakjes niet op orde? De medewerker is zeker behulpzaam, maar is met handen en voeten gebonden aan zijn "handleiding" die niet verder gaat dan uitleg over een Iphone 4S met de Ios 5.0 software? De Ios 5.0.1 staat niet op papier...jaja, daar ga je dan met je goede gedrag. Een "helpdesk" die niet kan helpen zou je zo denken, nee...we begrijpen uw probleem! Had ik KPN aan moeten houden of is tegenwoordig iedere overstap, of het nu om je ziektekosten/energieaanbieder of telefoonaanbieder gaat, een soort van "Russisch roulette" geworden. OM GEK VAN TE WORDEN! En een nieuwe SIM kaart bood geen soelaas dus afwachten maar.
Succes allen, en eh...volgens mij gaat dit land naar de ***** zo! Veel regeltjes maar waar zijn de toezichthouders in dit land gebleven. Rutte...kom op man, regel je zaakjes!
Later....
  #46  
Oud 20-03-12, 08:10
HuubHellings HuubHellings is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 7
Standaard

I had a lot of "no service" issues. I went with my phone 4s to the apple store. The genius found out after diagnosis that many problems were seen with connections in my phone. He gave me a new iPhone 4s. At home it turned out that the "no service" problem was back. by accident I discovered that the problem was solved after I had removed the cover. I have put a movie on youtube. I hope this solution will be helpfull for at least some of you.
*
YouTube - Broadcast Yourself.
*
Regards,
Huub
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
zijn er meer mensen met probleem downloaden infini? gserban Jailbreak apps en thema's 3 10-10-10 20:02
iPhone 3G: geen service meer met kpn peter1687 Unlock 7 31-08-10 10:54
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile freediver007 Unlock 9 17-08-10 18:27
iPhone: Na jailbreak met Blackra1n geen afc2 service meer milan13 Jailbreak 26 14-12-09 20:26
iPhone 2G: "GEEN SERVICE" met T-Mobile sim elvisP Odido (T-Mobile) 20 02-01-09 17:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:50.