//

Geen inzicht in verbruik

Geen inzicht in verbruik discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Net overgestapt van een sim abonnement naar een iStart abonnement (had geen keuze, van Iphone 3G naar 4S). Op dag één van mijn nieuw abo. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-11-11, 10:12
jam88 jam88 is offline
• iOS 5.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard Geen inzicht in verbruik

Net overgestapt van een sim abonnement naar een iStart abonnement (had geen keuze, van Iphone 3G naar 4S). Op dag één van mijn nieuw abo. stond mijn verbruik al op 0 resterende minuten en bij elk minuut/sms/mb worden kosten verrekend. Helaas kan TM niets doen maar af wachten op het factuur. Tot dan is mij geadviseerd om alleen 'te bellen als het moet, maar je moet het zelf weten'. Lekker duidelijk zijn ze, ze kunnen niet zien wat ik echt verbruik. Hoe kan een bedrijf, laat staan een telecom bedrijf, geen inzicht hebben in het verbruik van haar klanten? ik vind het heel erg slordig en onprofessioneel.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
onduidelijk, t-mobile, verbuik



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi data verbruik het zelfde als mobiel data verbruik ? ceesboersen Wi-Fi 1 24-11-10 23:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:30.