//

iPhone 4 kapot, gekocht bij Ritel

iPhone 4 kapot, gekocht bij Ritel discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vraag. Sinds gisteren werkt mijn iphone niet meer (kan niet meer opladen). Ik heb deze iphone gekocht bij ritel met een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-11-11, 12:56
timslim timslim is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 16
Unhappy iPhone 4 kapot, gekocht bij Ritel

Hallo,

Ik heb een vraag. Sinds gisteren werkt mijn iphone niet meer (kan niet meer opladen). Ik heb deze iphone gekocht bij ritel met een abonnement van t-mobile. Mijn vraag is wie er nu eigenlijk verantwoordelijk is voor de schade (apple, ritel of t-mobile)? Wat zijn jullie ervaringen met Ritel ?

Alvast heel erg bedankt

Gr Tim
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-11-11, 13:09
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

je hebt hem bij Ritel gekocht dus Ritel is jouw aanspreekpunt.
Zij moeten het voor jouw op gaan lossen,mitsner nog garantie aanwezig is.
Anders kun je ook je telefoon op laten sturen naar een door apple goed gekeurd reparatie bedrijf.
  #3  
Oud 08-11-11, 13:00
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

In Nederland is de verkoper inderdaad verantwoordelijk wanneer een product defecten vertoond. Je zult dus eerst naar Ritel moeten. Op de website van Ritel staat trouwens een hele sectie over reparaties. Schijnbaar hebben ze het hele reparatieproces uitbesteed. Dat is wel jammer met webshops. Bij dit soort dingen heb je toch liever persoonlijk contact dan dat alles via één 'ingang' wordt geregeld.
  #4  
Oud 08-11-11, 13:26
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

Valt ook wel wat voor te zeggen, zo heb je een schakel minder in het proces en heb je eerder een oplossing.
  #5  
Oud 10-11-11, 20:42
herian10 herian10 is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard

wat je kunt proberen bij een t-mobile shop kijken wat die zeggen
want mij zoon had een 3gs gekocht bij studentenmobiel met een t-mobile abonement
hij ging stuk ging na de t-mobileshop en die stuurde hem op voor rep en dat viel nog in de garatie zat geen verzekering op
want volgens mij koop je een telefoon met abonement van t-mobile
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 bij BASE in België gekocht, nu defect... stefmen Koopinformatie België 37 07-08-11 14:30
iPhone 4 + Vodafone Abbonnement mogelijk via Ritel.nl Pl4y0r Vodafone 7 20-08-10 13:01
iPhone 3G: RebelSim gekocht bij Stopsimlock v.karabacak Unlock 251 09-04-10 18:36
Tasje Ritel crasht Ifhone !! jester iPhone accessoires en onderdelen 1 11-09-08 22:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:26.