//

Boos op T Mobile Peronal Hotspot niet aanwezig

Boos op T Mobile Peronal Hotspot niet aanwezig discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb contact gehad met de persafdeling van T Mobile. T Mobile heeft de personal hotspot uitgeschakeld en kan alleen tegen bijbetaling worden geactiveerd. Alleen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-11-11, 18:33
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard Boos op T Mobile Peronal Hotspot niet aanwezig

Ik heb contact gehad met de persafdeling van T Mobile. T Mobile heeft de personal hotspot uitgeschakeld en kan alleen tegen bijbetaling worden geactiveerd. Alleen door dit te doen, wordt de gebruiksmogelijkheden van de Iphone 4S beperkt. Personal hotspot zorgt er ook voor dat ik bijvoorbeeld bij een collega fotograaf kan inloggen op zijn Iphone op bijvoorbeeld het KPN netwerk. Ik belemmer dan T mobile niet en als mijn collega het niet erg vind dan kan ik dus ook gewoon inloggen op een KPN netwerk en mijn foto's doorsturen. Ook kan ik geen verbinding leggen met een andere fotograaf als wij via Personal Hotspot foto's willen uitwisselen.

Het is leuk dat ze alles willen beschermen maar je mag niet het toestel beperken als personal hotspot ook op andere manieren gebruikt kan worden dan alleen het T Mobile netwerk. Ik heb besloten maar even geen geld over te maken naar T mobile en heb mijn vaste nummer over laten zetten op een prepaid wat ik nu in mijn oude 3GS gebruik
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-11-11, 18:41
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Jij hebt Personal Hotspot toch niet nodig om via de iPhone van iemand anders op een mobiel data netwerk te komen?

Heb je nog een abonnement? Dan is niet betalen bijzonder onverstandig als je geen hoge (incasso)kosten wil maken!
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 11-11-11, 18:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat is heel erg

Op naar het "Europese Hof voor de Rechten van de Mens"
  #4  
Oud 11-11-11, 18:53
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Juridisch heb je weinig poot om op te staan.
T-Mobile verbied expliciet het 'telefoon als modem' in haar voorwaarden, tenzij je voor een meer bedrag deze dienst toch wilt. Lijkt me dat je dus gewoon keus hebt.
Je kunt echter middels een jailbreak alsnog wel de personal hotspot activeren / ontgrendelen.

Verder: je hebt zoals XIII al zegt, helemaal zelf geen personal hotspot nodig om via de personal hotspot van de iPhone van jouw collega middels Wi-Fi verbinding te maken met zijn iPhone / zijn (kpn) netwerk.
  #5  
Oud 11-11-11, 19:03
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard

wij hebben het geprobeerd maar ik kwam er niet op via het Wi-Fi Netwerk van een andere Iphone 4 ?
  #6  
Oud 11-12-11, 18:33
Evilyne Evilyne is offline
• iOS 7.1.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 42
Standaard

Nou, ik vind dit ook wel punt hoor. Meer op basis van een soort van discriminatie. Mijn zus heeft geen iphone maar wel een heel goedkoop abbo (5 euries per maand) met onbeperkt internet. Van tmobile dus welteverstaan. Bij haar telefoon is het blijkbaar softwarematig niet te blokkeren. Zij gebruikt haar telefoon dus zoals wij onze iphone zouden willen gebruiken. Dat is toch met 2 maten meten!? Omdat het kan????
Ik ben nu mogelijkheden aan het onderzoeken van een jailbreak. Of ik het dan wel op die wijze kan gebruiken. ;-)
  #7  
Oud 11-12-11, 19:43
NLjorn NLjorn is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Twente
Berichten: 206
Standaard

Gebruik jailbreak en dan: MiWi , werkt 100%
  #8  
Oud 11-12-11, 23:02
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tqam Bekijk bericht
wij hebben het geprobeerd maar ik kwam er niet op via het Wi-Fi Netwerk van een andere Iphone 4 ?
Dat is toch de bedoeling?! Dat ís toch tethering.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hotspot (t-mobile duitsland) wilfrida iPhone Apps 3 26-05-11 16:04
iPhone 3G: iphone 3G simlock t-mobile ( geen sim aanwezig) petersmichiel Unlock 2 08-07-10 01:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:59.