//

Geen mobiel internet na wisselen van t-mobile abonnement

Geen mobiel internet na wisselen van t-mobile abonnement discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag is mijn nieuwe t-mobile abonnement ingegaan. Hiervoor had ik ook gewoon t-mobile, alleen een ander pakket. Nu heb ik sinds vandaag geen mobiel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-11-11, 14:47
EZBlade EZBlade is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard Geen mobiel internet na wisselen van t-mobile abonnement

Sinds vandaag is mijn nieuwe t-mobile abonnement ingegaan. Hiervoor had ik ook gewoon t-mobile, alleen een ander pakket.
Nu heb ik sinds vandaag geen mobiel internet meer. Bellen en smsen lukt gewoon nog.
Ik krijg als ik safari opstart de volgende melding:


Ik heb al wat rond gezocht en geprobeerd de carrier settings op te halen, maar als ik mijn telefoon aansluit op mijn laptop en ik start iTunes, dan geeft hij niet aan dat er nieuwe settings te downloaden zijn.

Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-11-11, 15:59
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ik denk dat je het beste het antwoord bij T-Mobile kunt vinden/halen.dus gewoon even met hun bellen.
  #3  
Oud 14-11-11, 19:46
EZBlade EZBlade is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard

Yes, er was daar iets fout gegaan. Ze hebben een reset uitgevoerd en nu doet alles het weer
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mobiel internet Simpel via T-mobile Drinkyoghurt Overige providers Nederland 12 09-05-11 23:24
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi vuurvreter Wi-Fi 35 16-09-10 23:25
Geen mobiel internet meer T-mobile i-150 SuperBoswachter Odido (T-Mobile) 0 24-08-10 00:21
Mobiel Internet: extra kosten bij abonnement? played Odido (T-Mobile) 4 23-02-10 17:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:29.