//

iPhone 4 16gb T-Mobile DE verkopen

iPhone 4 16gb T-Mobile DE verkopen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een tijdje geleden een iPhone gekocht en heb hem laatst naar 5.0.1 geupdate dus ik kan er niks meer mee omdat die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-11-11, 12:53
Xegano Xegano is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard iPhone 4 16gb T-Mobile DE verkopen

Hallo,
Ik heb een tijdje geleden een iPhone gekocht en heb hem laatst naar 5.0.1 geupdate dus ik kan er niks meer mee omdat die gesimlockt is door T-Mobile DE.

Kan iemand mij adviseren waar ik hem het beste kan verkopen of wil er iemand hem kopen?
Hij ziet er uit als nieuw geen krasjes geen problemen het enige probleem voor mij is de sim-lock. Ik heb alles nog erbij met doosje en al.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-11-11, 12:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Verkoop hem voor een faire prijs op eBay - eine der größten deutschen Shopping-Websites

eBay Duitsland is een zeer serieuze veilingsite met overwegend serieuze kopers, dit in tegenstelling tot............
  #3  
Oud 22-11-11, 12:59
Xegano Xegano is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard

Ik heb hem op Nederlandse eBay gezet maar ik neem aan dat die automatisch ook op de duitse eBay komt maar tot nu toe heb ik alleen maar Nigeriaanse scammers gehad.
Heeft u ook een advies voor de prijs? Hij is wel gebruikt maar totaal niks aan de hand en ziet er uit als nieuw.
  #4  
Oud 22-11-11, 13:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Het artikel komt alleen maar op de Duitse eBay site als u ook Duitsland aanklikt in de verkoopinstellingen.

Ik zou de iPhone aanbieden voor een minimumprijs van laat ons zeggen 350,- € en dan laten bieden. Het zou ook handig zijn dat als de advertentie (gedeeltelijk) in het Duits is en dan liefst geen Hollands Steenkolenduits
  #5  
Oud 22-11-11, 15:13
Xegano Xegano is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 3
Standaard

Mijn duits is niet zo goed dus ik heb google translater gebruikt :/
eBay: Neue und gebrauchte Elektronikartikel, Autos, Kleidung, Sammlerst
  #6  
Oud 22-11-11, 15:24
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

German(Google Translater):
Citaat:
Ich möchte mein iPhone 4 zu verkaufen, weil ich in den Niederlanden leben und dort ist ein simlock von T-Mobile DE. Das iPhone funktioniert tadellos keine Kratzer und es sieht aus wie neu. Sie erhalten alle Geräte da, auch die Box die ich habe. Das iPhone hat einen Monat oder Garantie. Ich habe nur die Papiere sind nicht mehr von ihnen.
Ich möchte mein iPhone verkaufen weil ich in den Niederlanden lebe. Das Gerät ist mit einem T-Mobile Deutschland SIM-lock versehen, deswegen kann ich das Gerät nicht mit eine niederländische SIM-Karte betreiben.

Der iPhone funktioniert einwandfrei, es sind keine Kratzer oder sonstige Beschädigungen vorhanden. Beim Kauf erhalten Sie das Gerät, das Zubehör und die Originalverpackung. Das Gerät hat noch einen Monat Garantie. Rechnung und Quittung sind leider nicht mehr vorhanden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile mag iPhone niet meer verkopen... casfs Archief 23 03-11-08 16:48
iPhone 3G 16Gb zwart via marktplaats verkopen JJJ74 Archief 2 10-10-08 14:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:54.