iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Ongeldige simkaart T-Mobile na normaal gebruik (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/10522-ongeldige-simkaart-t-mobile-na-normaal-gebruik.html)

henzepietje 02-04-08 22:43

Ongeldige simkaart T-Mobile na normaal gebruik
 
Na een aantal weken met plezier gebeld te hebben krijg ik nu weer (2e keer) de melding Ongeldige Simkaart.. Werkt dus weken goed en opeens vliegt ie door de bocht. T-Mobile. Twee weken geleden ook gehad. Gebeld, niks aan de hand zeiden ze. Ik heb een duo-kaart met een Nokia E51. Die deed ook niks meer. Nu wel. Alleen de I-phone niet. Wie herkent dit probleem???

symbiot 03-04-08 03:11

ik ga er van uit dat je dit weet, dus dit is ook voor de zekerheid:

wat betreft duo-simkaarten is het cruciaal dat er maar 1 tegelijk actief is, dus eerst de ene gsm uitzetten, en dan pas de andere gsm aan...
er wordt gezegd dat ze beide actief kunnen zijn (ik ken die mensen) maar het blijft beter om het te doen zoals ik zei.

ik hoop dat dit je probleem is, anders kan het nog een flinke klus worden om het probleem op te sporen!

suc6
Daniel

henzepietje 03-04-08 09:17

Dat weet ik en dat is niet het probleem. Ik had het eerder en Tmobile wist niet wat er aan de hand was. Toen heb ik echter niks gezegd over een Iphone.
Na een dag deed-ie het weer?????
Ik gebruikte de nokia toen helemaal niet.
Dus maar weer bellen met servicedesk Tmobile vrees ik.
Dank voor je reply Nora

supernaturol 07-04-08 17:25

gewoon aan geven in de t-shop dat je simkaart binnen 2 maanden kapot is. swappen ze je simkaart gratis voor je.

henzepietje 07-04-08 21:52

En dan kom ik aan met een simkaart met een hoekje eruit?
Of werkt dat niet zo.

forum.bericht 07-04-08 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door henzepietje (Bericht 94945)
En dan kom ik aan met een simkaart met een hoekje eruit?
Of werkt dat niet zo.

Ik heb een subliem idee hoe je aan zo'n simkaart met hoekje eruit kunt komen!


Met de schaar er een hoekje uitknippen!

wouter_touw 08-04-08 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 95039)
Ik heb een subliem idee hoe je aan zo'n simkaart met hoekje eruit kunt komen!


Met de schaar er een hoekje uitknippen!


uhhhmmm.... :rolleyes:

Nikooos 08-04-08 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 95039)
Ik heb een subliem idee hoe je aan zo'n simkaart met hoekje eruit kunt komen!


Met de schaar er een hoekje uitknippen!

lees zijn berichtje even.. Hij bedoelt dus dat hij al een simkaart met een hoekje eruit heeft.. En dat hij denkt dat hij daar niet zomaar mee aan kan komen bij T-mobile om te ruilen ;)

symbiot 06-05-08 19:34

tja, laat anders de hond er even op kauwen.... :cool:
en daarna, iPhone meteen jailbraken, unlocken en werkend maken zodat je een "normale simkaart" kan gebruiken...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:33.