//

T-Mobile wil i-abonnementen veelverbruikers omzetten na extreem dataverbruik

T-Mobile wil i-abonnementen veelverbruikers omzetten na extreem dataverbruik discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Downburstx Ik wil mijn abonnement stopzetten wegens de slechte internet en bel dekking kwaliteit. Mochten ze me flink gaan tegenwerken dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 14-12-11, 15:03
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Downburstx Bekijk bericht
Ik wil mijn abonnement stopzetten wegens de slechte internet en bel dekking kwaliteit. Mochten ze me flink gaan tegenwerken dan kan ik dus altijd nog 5gb per maand gaan stoken zodat ze mijn contract alsnog ontbinden.

Dat is ook een manier om van je contract af te komen
Succes met YouTube kijken.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 15-12-11, 02:13
Pussywagon1979 Pussywagon1979 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Angry

Ik zou graag iedereen die de brief heeft gehad en het niet met T-mobile eens is willen adviseren zeg je contract bij T-mobile op en neem een nieuw contract bij Vodafone voor 55 EURO nieuw abbo+gratis IPHONE 4s (je oude mag je toch houden ) maar tot die tijd …..

ZOVEEL MOGELIJK DOWNLOADEN NU HET NOG KAN !! HANG JE IPHONE AAN DE PC EN THETTEREN MAAR !…….. TE VEEL DATAVERBRUIK ! …. ZE KUNNEN HET KRIJGEN ! in 3 dagen al 17.3 GB STELLETJE T-MOTHERF****RS !!!!!

Laatst gewijzigd door Pussywagon1979; 15-12-11 om 02:21. Reden: aanvulling
  #63  
Oud 15-12-11, 11:45
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

@Pussywagon1979 welkom hier op het forum.

Ik maak me niet meer zo heel veel zorgen hierover, maar toch blijf ik het erg rot vinden voor de mensen die wel een brief hebben gehad, je voelt je toch even een misbruiker(ster) van waar je eigenlijk je niet van bewust was. Ik heb nog 4 maand te gaan en neem dan zolang even een prepaid met de Iphone. Volgend jaar met de nieuwe Iphone (als die komt) ga ik samen met mijn werkgever om te tafel om een leuk contractje af te sluiten.
Reageren

Labels
abonnement, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Extreem dataverbruik na paar minuten surfen?! Maaike_20 iPhone algemeen 6 27-08-12 00:02
Extreem hoge datakosten BEN abonnement door T-mobile elsa_nl Overige providers Nederland 29 10-05-11 23:05
T-Mobile past abonnementen aan zuiderwind Odido (T-Mobile) 0 01-12-10 10:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:23.