//

Invallen bij KPN, Vodafone en T-Mobile

Invallen bij KPN, Vodafone en T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Eigenlijk is dit geen specifiek T-Mobile topic maar er is geen algemeen provider forum. Vind het geen verrassing als ik eerlijk ben, providers gingen eigenlijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-12-11, 12:04
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard Invallen bij KPN, Vodafone en T-Mobile

Eigenlijk is dit geen specifiek T-Mobile topic maar er is geen algemeen provider forum.

Vind het geen verrassing als ik eerlijk ben, providers gingen eigenlijk op hetzelfde moment ineens allemaal dezelfde kant op qua inzichten en beleid. Lees het bericht op NOS.nl
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-12-11, 12:18
Tqam Tqam is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 164
Standaard

Ja werd tijd, je ziet hoe ze samen afspraken maken, is toch overduidelijk. Kijk wat er de laatste jaar is gebeurd. Extra betalen voor data en KPN maakt de prijzen bekend en vodafone en in mindere mate T-mobile hanteren bijna dezelfde prijzen. Even kijken naar de bonnetjes van het eten. Oh u heb samen met de Vodafone en KPN gegeten meneer T mobile en is er wat zinnigs uitgekomen. Ja meneer NMA we gaan meer geld verdienen door de prijzen samen te verhogen
  #3  
Oud 06-12-11, 22:12
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Ik wacht even af wat er uitkomt voor dat ik me oordeel. Ze zullen vast wel iets besproken hebben.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Officiele Carrier Logos KPN, Vodafone, T-Mobile NL gerarddvb Jailbreak apps en thema's 80 22-01-12 14:57
KPN Vodafone, T-Mobile, Hi of Telfort? Buchini KPN 8 16-11-11 22:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:05.