//

9 uur per dag geen bereik.

9 uur per dag geen bereik. discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb een abbonoment bij t-mobile maar op mijn werk locatie heb ik geen bereik. Ik ben hier 5 dagen per week 9 uur ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-01-12, 14:44
Freestyle Freestyle is offline
• iOS 9.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 20
Standaard 9 uur per dag geen bereik.

Beste,

Ik heb een abbonoment bij t-mobile maar op mijn werk locatie heb ik geen bereik. Ik ben hier 5 dagen per week 9 uur aanwezig wat dus neer komt op 45 uur per week totaal geen bereik.

Ik heb contact gehad met t-mobile en deze geven aan dat het probleem ligt aan een zendmast. De oplost tijd is ongeveer 2 maanden. Ter compensatie bieden ze 2 maanden lang een korting aan van 20 %

Ik heb aangeven dat ik het hier niet mee eens ben en mijn contract per direct wil laten ontbinden. T-mobile geeft aan dat dat niet mogelijk is.

Nu lijkt het mij toch van de zotte dat ik nog 2 maanden moet wachten op een oplossing waardoor ik dus 9 uur per dag niet bereikbaar ben.

Ik heb al een klacht verstuurd naar t-mobile en ben hier ook over terug gebeld maar kreeg natuurlijk weer het zelfde antwoord als de eerste medewerker van t-mobile. Ontbinden is niet mogelijk..

Wie o wie kan mij helpen om van deze pruts provider af te komen ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-01-12, 15:22
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Normaal kan je je toch uitkopen?
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 04-01-12, 15:38
Freestyle Freestyle is offline
• iOS 9.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 20
Standaard

Ja ik zou het contract kunnen afkopen, maar dit is toch echt een probleem van t-mobile. 9 uur per dag geen bereik is niet normaal
  #4  
Oud 04-01-12, 15:47
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Zij kunnen van hun kant ook melden dat je slecht zit/staat. Als ik in een ziekenhuis werk dan staan er gsm blokker dingen op. Heb dus ook geen bereik. Die ene zendmast is waarschijnlijk niet een groot probleem voor hun. En zeker niet als slechts één persoon daar ongenoegen mee neemt. Kleine man tegen groot bedrijf...
  #5  
Oud 04-01-12, 15:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freestyle Bekijk bericht
Ja ik zou het contract kunnen afkopen, maar dit is toch echt een probleem van t-mobile. 9 uur per dag geen bereik is niet normaal
Ik ben benieuwd waar jij werkt als er écht heel de dag geen GSM/UMTS/HSPDA ontvangst is.

UMTS 3G masten GSM zenders C2000 antennes; Dekking voor mobiele telefonie van de telecom providers?
  #6  
Oud 04-01-12, 16:10
Freestyle Freestyle is offline
• iOS 9.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 20
Standaard

ik werk in amsterdam postcode 1096ET maar 60 andere collega die ook allemaal bij t-mobile zitten hebben dit probleem. KPN en Vodafone werken allemaal prima.
  #7  
Oud 04-01-12, 16:11
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Misschien gezamenlijk wat ondernemen? Samen sterk. Kassa?
  #8  
Oud 04-01-12, 16:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freestyle Bekijk bericht
ik werk in amsterdam postcode 1096ET maar 60 andere collega die ook allemaal bij t-mobile zitten hebben dit probleem. KPN en Vodafone werken allemaal prima.
Ik heb eens een op die kaart die ik gepost heb heb met jouw postcode gezocht. In dat gebied zou er meer dan voldoende UMTS-dekking moeten zijn van T-Mobile, tenzij er een of meerdere UMTS-cellen defect zijn en dan heb je een punt.
  #9  
Oud 04-01-12, 17:42
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Ik zou het programma "Netwerkrader" installeren (indien mogelijk alle 60 werknemers)
Meet elk uur je netwerk, de meldingen worden dan opgeslagen op je telefoon en maak iedere keer als het scherm vol een foto van je scherm met meldingen (9 x 60 = 540 meldingen per dag) doe dit 2 weken lang (5400 meldingen) en schakel de "geschillen commissie" in.
Dit kost je € 50,00 p/p, en bij het ontbinden van je contract met T-Mobile eis je dat geld terug.

Voeg alle afbeeldingen bij je klacht, dan is jullie probleem zo opgelost.

Op deze wijze heb ik mijn contract ook kunnen ontbinden.

Succes and let us know
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #10  
Oud 04-01-12, 20:47
JornZ JornZ is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 364
Standaard

Ik zou nog een keer bellen. Normaal vragen ze drie tijdstippen met locatie bij T-mobile en dan gaat een of andere afdeling bij hun dat checken en geven ze je een keuze voor korting of ontbinden.
  #11  
Oud 09-01-12, 22:07
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Heb je buiten het gebouw wel bereik? Want dan ligt het aan het gebouw. Kan t-mobile niks aan doen. Gr
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone geen tot bijna geen bereik Gewoon-jeroen iPhone algemeen 3 15-07-10 19:21
Bereik iphone valt weg na een paar uur. florisken iPhone algemeen 0 30-06-10 22:08
Synchronisatie 2 uur tot 2 uur voor hele dag item ghtvannoort iTunes 0 15-06-10 21:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:55.