//

T-mobile en kosten gebruik als ik de iphone heb aanstaan

T-mobile en kosten gebruik als ik de iphone heb aanstaan discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, eigenlijk een vraag waar ik geen antwoord op heb kunnen vinden. Ik heb dus T-Mobile (geen web and walk) en ingesteld dat ik er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-04-08, 16:18
tomviguurs tomviguurs is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 5
Standaard T-mobile en kosten gebruik als ik de iphone heb aanstaan

Hallo, eigenlijk een vraag waar ik geen antwoord op heb kunnen vinden.

Ik heb dus T-Mobile (geen web and walk) en ingesteld dat ik er ook mee kan internetten via GPRS. Nu zie ik af en toe dat het blokje aangaat op mijn Iphone, ook als ik het ding niet gebruik. Maak ik dan ook kosten?

En hoe zit het als ik bijv. naar Safari ga en mijn webmail bijv. bekijk en vervolgens weer iets anders ga doen op de iphone, lopen de kosten dan door omdat ik 'verbonden' ben, of is het puur een datahoeveelheid die ik gebruik waar ik op gefactureerd wordt?

Gr. Tom
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-04-08, 21:26
Bart Symons's schermafbeelding
Bart Symons Bart Symons is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Venlo
Berichten: 12
Standaard

Hoi Tom,

Volgens mij betaal je alleen voor downloads; dus datahoeveelheid. Ik weet dit echter niet zeker. Wil je zeker zijn van je zaak, kijk dan even naar je factuur op t-mobile.nl.

Groetjes,
Bart Symons
  #3  
Oud 10-04-08, 23:09
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomviguurs Bekijk bericht
Ik heb dus T-Mobile (geen web and walk) en ingesteld dat ik er ook mee kan internetten via GPRS. Nu zie ik af en toe dat het blokje aangaat op mijn Iphone, ook als ik het ding niet gebruik. Maak ik dan ook kosten?
Zodra er maar iets heen en weer gaat zul je moeten betalen en ongetwijfeld zullen er functies in de iPhone zijn die altijd iets willen opvragen ook als jij dat niet bewust ziet.


Ik zou snel of voor 9,95 een Internetabonnement nemen of Edge/GRPS uitschakelen want je zit zo aan een rekening van honderden euros.
  #4  
Oud 10-04-08, 23:15
BadSide's schermafbeelding
BadSide BadSide is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 558
Standaard

Als je gewoon op het Springboard zit zal de iPhone denk ik niks downloaden (heb het vandaag de hele dag getest).
Heb de hele dag EDGE aangelaten, en hij heeft er alleen iets afgehaald toen ik zelf naar Weather, Stocks en Safari ben gegaan, en bij Safari moest ik dus eerst even een website intikken.
Data Roaming heb ik wel uitgezet in de instellingen, voor de zekerheid...

Ik zou me niet teveel zorgen maken.
__________________
 iPhone 2G, 8GB  Intel MacBook (zwart), 2,2GHz, 160GB HD
  #5  
Oud 12-04-08, 19:18
ninacollins ninacollins is offline
• iOS 6.0.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bussum
Berichten: 21
Standaard

Bij mij staat constant het rechthoekje van GPRS bovenaan. Betekent dit dat ik constant op internet zit? Kan ik dit ook uitzetten? Zo ja, hoe?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kosten gebruik gps frietjem iPhone Navigatie 4 27-10-10 22:24
heb iphone 3G 3.1.3 ge-jailbreakt met blacksnow, maar heb geen 3Gsignaal van t-mobile lutador Odido (T-Mobile) 1 07-03-10 20:00
Kosten gebruik UMTS Telefort 3G netwerk lobbo Overige providers Nederland 3 16-06-09 17:42
Heb jij GPRS altijd aanstaan lhy iPhone algemeen 2 11-01-08 12:55
Kosten voor gebruik van Duitse iPhone jodelaET iPhone algemeen 11 17-12-07 19:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:40.