//

Nieuwe Iphone bij T-mobile

Nieuwe Iphone bij T-mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan om een nieuwe Iphone voor mijn vader te kopen, maar ik heb zelf vodafone alleen denk er aan om hem t-mobile ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-03-12, 13:48
Congierge Congierge is offline
 
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 123
Standaard Nieuwe Iphone bij T-mobile

Ik ben van plan om een nieuwe Iphone voor mijn vader te kopen, maar ik heb zelf vodafone alleen denk er aan om hem t-mobile te kopen.

Mijn vraag is, als ik die van 30 euro p maand neem en 200 huppelpup eenmalige kosten betaal kan mijn vader dan 150minuten bellen én 150 smsjes én onbeperkt internetten?

Want als ik naar meer info ga op de t-mobile site staat er dan ineens 500mb maar als die bundel kies staat er onbeperkt internet 7mbps.

Zijn die van t-mobile ook simlockvrij ? Mijn vodafone is dat wel.

Edit : Kan iemand mij dit even uitleggen aub?

BvD,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-03-12, 14:50
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

T-Mobile heeft geen onbeperkt internet meer (bij nieuwe abonnementen). iPhones zijn wel simlockvrij.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 01-03-12, 17:01
Congierge Congierge is offline
 
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 123
Standaard

Hoeveel internet mb's heeft hij dan ? want op de site staat onbeperkt internetten als je I smart 150 kiest in zo'n groen vakje boven je abbo... weird.
  #4  
Oud 01-03-12, 17:12
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

500MB*. T-Mobile.nl: iSmart abonnement

*Dataverbinding heeft een download/upload snelheid van max. 7.2 Mbps/768 Kbps. In combinatie met de onbeperkt internet Voordeelbundel (a 4,95 euro) van T-Mobile wordt, na het overschrijden van het data-tegoed, de snelheid automatisch gewijzigd naar maximaal 64/64 Kbps. Bij deze lagere snelheid is het nog steeds goed mogelijk om bijvoorbeeld te mailen, whatsappen, mobiele websites te bezoeken en nieuwsapps te bekijken. Het streamen van filmpjes, bekijken van zware websites en VoIP-gesprekken voeren is niet goed meer mogelijk. Via de klantenservice kan voor € 10,- per keer het datategoed en snelheid hersteld worden.
  #5  
Oud 26-03-12, 13:13
Little Apple Little Apple is offline
• iOS 3.1.3
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Congierge Bekijk bericht
Ik ben van plan om een nieuwe Iphone voor mijn vader te kopen, maar ik heb zelf vodafone alleen denk er aan om hem t-mobile te kopen.
Ik heb ook Vodafone. Is je vader T-Online fan? Waarom maak je deze verbinding?

Maar de optie van Wooter vind ik goed.
  #6  
Oud 27-03-12, 00:26
DutchGuyDotMe DutchGuyDotMe is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Zeeland
Berichten: 34
Standaard

Ik heb net mijn abo bij T-Mobile verlengt (heb persoonlijk geen problemen met deze provider) en heb onbeperkt internet. De 4,95 die ze daar voor rekenen, krijg ik de gehele contractduur vergoed... Dus gratis... Moet er wel bij zeggen dat ik de 300 belminuten versie heb...
  #7  
Oud 31-03-12, 19:01
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

De €4,95 die je betaald is alleen voor het onbeperkt internet. Dat heeft niks te maken met je MB's die je normaal zou hebben. Dat is je standaard, je maandlimiet. Als jij bij 300 belminuten, 500 MB hebt, en je gaat over dat MB's verder internetten dan wordt de internet snelheid van 7,2 of 3,6 ( hangt af van je abonnement ) terug gebracht naar 64 kbps.

Dat is dus extra traag, maar je hebt dan wel onbeperkt internet wat ze zeggen. Eigenlijk zouden ze erbij moeten vermelden onbeperkt onbruikbaar internet.

Als je niet over je limiet gaat zou je er geen last van hebben.
__________________
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe contract bij thephonehouse, van T-mobile naar HI/Vodafone marcellie Odido (T-Mobile) 3 10-10-11 23:21
Nieuwe iPhone kopen bij T-Mobile matsoft Odido (T-Mobile) 18 07-05-09 12:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:15.