//

iSmart of Smart Plus?

iSmart of Smart Plus? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Mijn einddatum van mijn huidige contract zit er bijna op en ik ga wss overstappen naar T-Mobile. Ik gebruik dus een iPhone 4S ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-04-12, 15:15
bdq bdq is offline
• iOS 6.1.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 19
Standaard iSmart of Smart Plus?

Beste mensen,

Mijn einddatum van mijn huidige contract zit er bijna op en ik ga wss overstappen naar T-Mobile. Ik gebruik dus een iPhone 4S en vroeg me af of er echt verschil zit tussen de snelheden van de Smart Plus en iSmart abonnementen. Natuurlijk weet ik dat de ene 3,6 Mbps en de andere 14,4 Mbps is maar ik las hier en daar dat dit toch bijna nooit mogelijk is om bijvoorbeeld 14,4 Mbps te halen op je smartphone.

Weet iemand toevallig meer en die zijn mening/ervaring met mij wil delen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-04-12, 15:47
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Misschien is het handig om ons te vertellen waar je meestal vertoefd, want hoe het 200 km verderop werkt is voor jou van ondergeschikt belang.
  #3  
Oud 17-04-12, 15:53
bdq bdq is offline
• iOS 6.1.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Misschien is het handig om ons te vertellen waar je meestal vertoefd, want hoe het 200 km verderop werkt is voor jou van ondergeschikt belang.
Doetinchem
  #4  
Oud 11-05-12, 00:57
elPonchis elPonchis is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Tilburg
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bdq Bekijk bericht
Beste mensen,

Mijn einddatum van mijn huidige contract zit er bijna op en ik ga wss overstappen naar T-Mobile. Ik gebruik dus een iPhone 4S en vroeg me af of er echt verschil zit tussen de snelheden van de Smart Plus en iSmart abonnementen. Natuurlijk weet ik dat de ene 3,6 Mbps en de andere 14,4 Mbps is maar ik las hier en daar dat dit toch bijna nooit mogelijk is om bijvoorbeeld 14,4 Mbps te halen op je smartphone.

Weet iemand toevallig meer en die zijn mening/ervaring met mij wil delen?
naja tegenwoordig is de kwestie meer het hebben van bereik dan het halen van een bep. snelheid.. ik denk dat 3,6mbps meer als voldoende moet zijn...

goedkoper is trouwens een t-mobile abonnement via gsmtopdeal.nl.. krijg je ook nog eens een toestel bij om door te verkopen.. standaardprijzen (zoals bijvoorbeeld 125min + 25sms voor 16,95) daar zijn met 1mbps internet die na 1gb worden verlaagd tot 64/64kbps maar voor een meerprijs van 3 euro kan je 3,6mbps internet krijgen die na 2GB wordt verlaagd naar 64/64kbps (deze optie kan je verder in het bestelproces selecteren)

de 30 euro aansluitkosten kan je grotendeels terugverdienen door naar deze site te linken via Home - p-less, online besparen | shop slimmer, shop via p-less en bespaar tot wel 25% of € 80,- cashback waarmee je 26,25 cashback krijgt..

succes btw!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iSmart internet IphoneIpodTouch Odido (T-Mobile) 8 11-01-12 09:17
iSmart Abonnement datagebruik onbeperkt? Con Odido (T-Mobile) 5 02-09-11 21:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:24.