//

Geen internet met T-Mobile

Geen internet met T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben nieuw op deze forum dus ik hoop niet dat ik dit op de verkeerde plek post. Ik heb sinds gister een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-05-12, 13:33
Kidd Kidd is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 2
Standaard Geen internet met T-Mobile

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op deze forum dus ik hoop niet dat ik dit op de verkeerde plek post.

Ik heb sinds gister een Iphone. Deze heb ik niet Via T-mobile zelf gekocht maar gewoon via een online shop. Alles werkt prima alleen krijg ik geen internet verbinding. Ik zie wel het 3G icoontje maar wanneer ik Safari opstart krijg ik de melding dat ik geen internet op mijn abonnement heb.

Ben bij T-mobile langs geweest en zij hebben geen idee wat het is. Kan het zijn omdat ik me iphone niet via T-mobile heb gekocht er nog bepaalde dingen ingesteld moeten worden?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0003.jpg‎ (31,7 KB, 7x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-05-12, 14:27
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Krijg je deze melding ook bij andere apps (die iets van internet willen halen, bijv Maps of ik noem maar wat, Reisplanner van de NS?)

Hoe krijg je dan toch die Google pagina geladen zonder internet? Je hebt iig een data verbinding (met het 3G netwerk) zo te zien. Heb je wel een abonnement met internet bundel? Sluit je iPhone eens aan op iTunes (op je computer) en kijk of er geen update van de aanbieder instellingen zijn. Dit probleem ligt iig niet aan je iPhone denk ik, maar toch echt aan t-mobile.
  #3  
Oud 19-05-12, 14:34
Kidd Kidd is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 2
Standaard

Wow snelle reactie thanks! Ik ben met Wi-Fi naar google gegaan dus daar stond ie nog op. Het probleem is opgelost het was inderdaad t-mobile. Klantenservice gebeld en bepaalde instelling stonden niet goed.
  #4  
Oud 19-05-12, 16:07
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Fijn dat het is opgelost.

Daarom een slotje.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen mobiel internet na wisselen van t-mobile abonnement EZBlade Odido (T-Mobile) 2 14-11-11 19:46
Na overgang T-mobile->KPN geen internet, wel 3g tomdk KPN 2 15-05-11 18:43
Geen mobiel internet meer T-mobile i-150 SuperBoswachter Odido (T-Mobile) 0 24-08-10 00:21
Geen internet met Iphone 3.0 [It] T-Mobile flex Web&Walk hb88xx Odido (T-Mobile) 3 07-08-09 10:41
Geen internet via 3G T-mobile wel signaal iJohan Odido (T-Mobile) 7 13-06-09 06:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:34.