//

Post overige kosten

Post overige kosten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zag vandaag op app waar ik de belstand bijhoud dat de overige kosten per dag oplopen, terwijl ik niet buiten de bundel bel of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-06-12, 15:42
robvdk's schermafbeelding
robvdk robvdk is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 75
Standaard Post overige kosten

Ik zag vandaag op app waar ik de belstand bijhoud dat de overige kosten per dag oplopen, terwijl ik niet buiten de bundel bel of internet.

Bij T mobile kunnen pas wat doen als de volgende factuur er is

Wie heeft dit probleem ook......
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-06-12, 19:13
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Ik wil graag voor je kijken, maar over welke app hebben we het want ik kan geen overige kosten vinden in de T-Mobile app.
  #3  
Oud 02-07-12, 20:06
robvdk's schermafbeelding
robvdk robvdk is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 75
Standaard

in mytmobile kun je dit zien of in een app bv belstand,belstatus etc etc
  #4  
Oud 02-07-12, 20:41
Bobby007's schermafbeelding
Bobby007 Bobby007 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 84
Standaard

1
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robvdk Bekijk bericht
ik zag vandaag op app waar ik de belstand bijhoud dat de overige kosten per dag oplopen, terwijl ik niet buiten de bundel bel of internet.

Bij t mobile kunnen pas wat doen als de volgende factuur er is

wie heeft dit probleem ook......
2
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kvds Bekijk bericht
ik wil graag voor je kijken, maar over welke app hebben we het want ik kan geen overige kosten vinden in de t-mobile app.
1 Dat de overige kosten per dag oplopen schijnt "normaal" te zijn bij T-Mobile als je onlangs (of in ieder geval erg kort geleden) een nieuw abonnement bent aangegaan, dan is het zo bij T-Mobile dat de 'belstatus' van slag te zijn en schijnt overige kosten op te voeren die er in werkelijkheid niet zijn. Het advies van T-Mobile indeze is om elke dag een printscreen te maken van je belstatus in MyT-Mobile zodat je eventueel achteraf kunt bewijzen dat je wel binnen je bundel was ten tijde van de opgevoerde overige kosten.
Nu is het zo ook weer dat als de nieuwe factuur komt (waar dan die overige kosten op zouden moeten staan) deze kosten er niet meer opstaan dan wel opgevoerd worden.
(Hoezo weet ik dit?? Ik heb hetzelfde probleem namelijk, mijn overige kosten lopen ook per dag op met tussen de €0,30 en €1,00 per dag, hoewel ik geen 0900 bel of 088, ook niet buiten me internet bundel zit, ik geen mobiele dienst afneem o.i.d. heb nog ruim 1470 MB dus dat kan het allemaal niet zijn.) Wat ik wel weet is dat mijn "nieuwe" abonnement is ingegaan op 25 juni jl., een rondje fora (w.o. T-Mobile forum) leerde mij dat dit bijna bij iedereen voorkomt die een nieuw abonnement heeft.
M.a.w. de volgende factuur afwachten en kijken wat daar op staat, grote kans dat de overige kosten als sneeuw voor de zon zijn verdwenen, zo niet dan even met de factuur naar de T-Mobile shop om daar een credit uit te laten voeren (indien rechtmatig natuurlijk )

2 @KvdS
Er zijn diverse apps voor belstatus voor T-Mobile, ze geven allemaal hetzelfde aan alleen zijn die "belsatus Apps" voor een ieder persoonlijk dus voor zo'n App daarvoor dien je ingelogd te zijn bij MyT-Mobile, anders kan de app je status niet uitlezen, gezien het feit dat een ieder een andere abonnements vorm heeft en vanaf een andere datum zou het kunnen zijn dat jij dat dan ook niet kan zien, sterker nog als je geen overige kosten hebt zie je ze ook niet in sommige apps.
De belstatus is dus een persoonlijke App welke je als buiten staander niet zomaar kan inzien (of de TS moet een screenshot plaatsen)
__________________
iPhone 5S 32GB Silver FW:7.1.1
iPad 2 Wi-Fi + 3G 16GB | Vodafone | 2GB Web FW:7.1.1 | Apple TV 3 FW:5.0.2 (4250)
  #5  
Oud 24-07-12, 20:14
LV18PB's schermafbeelding
LV18PB LV18PB is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 14
Standaard

Ik heb ook zoiets. Van tariefplan veranderd binnen mijn abonnement en ineens wordt mijn internet Europa bundel niet meer verrekend. Dit is 500 MB per maand. Nu sta ik elke keer tegen 50€ extra datakosten aan te kijken waar ik elke maand achterna kan bellen. Ze geven toe dat er iets is mis gegaan, maar lossen het nog steeds niet op. M'n laatste tmobile maanden!!! Dat weet ik nu zeker.
  #6  
Oud 01-08-12, 20:17
Tom2011 Tom2011 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 100
Standaard

nou, die "overige kosten" staan daarna wel degelijk op de rekening hoor! Elders hier heb ik al verteld dar op de nota's van T-Mobile regelmatig "spookbedragen" voorkomen die mn daar besls niet kan verklaren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Overige kosten T mobile online factuur verschel Odido (T-Mobile) 225 10-12-10 19:56
Overige kosten afhandeling daaf Odido (T-Mobile) 14 27-10-08 17:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:01.