//

Mafia praktijken

Mafia praktijken discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat ik een paar keer per jaar in Nederland (Zeeland) op vakantie ben. En er zich waar ik verblijf een slechte Wi-Fi verbinding is. Had ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-08-12, 22:49
iceblue iceblue is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ergens in BE Limburg
Berichten: 48
Standaard Mafia praktijken

Omdat ik een paar keer per jaar in Nederland (Zeeland) op vakantie ben. En er zich waar ik verblijf een slechte Wi-Fi verbinding is. Had ik beslist om mij een 3g prepaid kaartje aan te schaffen. Daarmee loop ik dus eigenlijk de eerste winkel (t-mobile winkel dus) binnen die ik tegenkom en vraag ik wat info. Wordt er mij een prepaid kaart aangeraden waar ik volgens de winkel zo mee op internet kan. Ik betaal vervolgens €20 voor de kaart waarvoor ik zo'n €5 bel tegoed krijg. Nu haal ik 1x mijn mail op en dada beltegoed (€2/mb ). Dus dat schiet niet op. Ik herlaad voor €10 en stuur internet maand naar 4000 voor een bundel van 350mb. So far so good. En ik krijg nog een extra €10 tegoed cadeau via de T-mobile site met het punten systeem.

Ik dus blij met mijn bundel! Tot ik mijn persoonlijke hotspot wil opzetten. Blijkbaar niet mogelijk met prepaid . Terwijl dit volgens de T-mobile winkel geen probleem was. Kom ik er ook nog achter dat ze snelheid dichtknijpen tot op EDGE snelheden!

Maar dit alles vind ik nog niet het ergste! Na een paar dagen had ik nog zo'n 35mb over. Dus ik dacht ik ga niet wachten tot het op is en ga alvast herladen. Blijkt dit niet te werken! Je kan niet herladen voordat de bundel volledig op is. Dus wat gebeurd er nu. De bundel raakt op en gaat natuurlijk over zijn limiet. MAAAAR internet blijft natuurlijk werken (€2/mb). Dus ik krijg een bericht: je bundel is op. Dus ik stuur terug een SMS "internet maand" naar 4000. Krijg ik natuurlijk de melding dat het beltegoed onvoldoende is (€8,95) . Wat een achterlijke provider is dit?!?

Bestaat er niet iets dergelijks in nederland? Gewoon €12 voor 2gb data no nonsense (incl. tethering)?

Ze zeggen altijd dat België duur is qua telefonie maar wat is dit dan in NL??? Ik betaal in België +/-€7,5/maand all-in telefonie , sms, 2gb 3g internet en tethering. En ik ben nu al €30 kwijt voor amper 350mb data .
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-08-12, 00:12
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Bij het lezen van de titel, dacht ik, "T-MOBILE" en ja hoor ik had gelijk
Jammer voor je, maar zo doen ze het nu eenmaal.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #3  
Oud 07-08-12, 00:34
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Je kunt idd net zo goed roamen met dergelijke prijzen! (internet op reis bundeltje)
  #4  
Oud 07-08-12, 08:38
iceblue iceblue is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ergens in BE Limburg
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter Bekijk bericht
Bij het lezen van de titel, dacht ik, "T-MOBILE" en ja hoor ik had gelijk
Jammer voor je, maar zo doen ze het nu eenmaal.
Ik dacht dat dergelijke toestanden anno 2012 niet meer bestonden. Jammer vind ik het niet, frustrerend wel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Je kunt idd net zo goed roamen met dergelijke prijzen! (internet op reis bundeltje)
Spijtig genoeg bied mijn provider (MV) dit nog niet aan :-(.
  #5  
Oud 09-08-12, 09:49
iceblue iceblue is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ergens in BE Limburg
Berichten: 48
Standaard

Nu log ik nog eens in op de T-mobile site en zie ik dat zelfs geld van belwaarde is afgegaan zonder dat de kaart in de GSM steekt (ik ben al bijna een week terug thuis). Van €6,87 naar €4,87. Sterk bezig daar bij T-mobile.
  #6  
Oud 09-08-12, 13:08
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iceblue Bekijk bericht
Nu log ik nog eens in op de T-mobile site en zie ik dat zelfs geld van belwaarde is afgegaan zonder dat de kaart in de GSM steekt (ik ben al bijna een week terug thuis). Van €6,87 naar €4,87. Sterk bezig daar bij T-mobile.
Het kan altijd zijn dat nog niet alles verwerkt is. Dit gebeurt soms nog wel eens als je internet of belt over de grens.
  #7  
Oud 09-08-12, 13:46
iceblue iceblue is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ergens in BE Limburg
Berichten: 48
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otje82 Bekijk bericht
Het kan altijd zijn dat nog niet alles verwerkt is. Dit gebeurt soms nog wel eens als je internet of belt over de grens.
Dan zal ik volgende week nog een kijken. Ik neem alvast een screen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beste mafia-game xprog iPhone Games 6 07-10-10 19:30
Mafia wars codes naldje Archief 2 15-08-09 13:41
Mafia wars id pieterwillems Archief 3 10-04-09 01:32
Verzamelsite Mafia Games OwBeeGee Archief 2 02-03-09 22:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:01.