//

Geen carrier settings??

Geen carrier settings?? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, Na gezocht te hebben in dit forum en een aantal tips te hebben bestudeerd en uitgevoerd, wend ik mij toch tot jullie met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-08-12, 14:27
Aaipad's schermafbeelding
Aaipad Aaipad is offline
• iOS 11.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 126
Standaard Geen carrier settings??

Hallo allen,

Na gezocht te hebben in dit forum en een aantal tips te hebben bestudeerd en uitgevoerd, wend ik mij toch tot jullie met dit nieuwe topic:

iPhone 4 (simlock vrij - oorsponkelijk Hi abonnement) met 5.1.1 geïnstalleerd is nu voorzien van T-Mobile abonnement.

Ik kan met deze telefoon in NL wel internetten, maar zodra ik in het buitenland kom mis ik de carrier settings. Getracht via iTunes te installeren door te zoeken naar updates, maar geen resultaat. iTunes zegt dat de software up-to-date is.

Ook de stappen van de t-mobile website t/m de klantenservice geprobeerd. Omdat de telefoon niet door TM is geleverd kunnen ze er niets over zeggen!!!

Hoe krijg ik die carrier settings nu toch geïnstalleerd. Heeft iemand de gouden tip voor mij
__________________
iPad3 32Gb Wi-Fi | iPhone 5s 16Gb | iOS 7.0.6 | ATV2 met JB en XBMC
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-08-12, 14:03
Aaipad's schermafbeelding
Aaipad Aaipad is offline
• iOS 11.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 126
Standaard

Oplossing:

Stop een simkaart van een andere provider in de iPhone waarin de carrier settings wel te benaderen zijn. Navigeer dan naar Instellingen - Algemeen - Netwerk - Mobiel datanetwerk (daar waar de carriersettlings ingesteld worden).

Met dit menu geopend haal je de simkaart er weer uit en stop je de eigen sim er weer in (die waar de carrier settings niet ingesteld konden worden!).

Ontgrendel de simkaart en vul de APN-settings in die bij jouw provider horen. Keer vervolgens terug naar het thuisscherm.

Voila. Probleem opgelost.

Er mag een slotje op dit topic!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[FW 2.0] Instellingen GPRS / APN (Carrier Settings / Aanbiedersinstellingen) progoal iPhone algemeen 135 11-11-11 18:55
iPod touch: Geen Tweaks in Settings MaxSimbula Jailbreak 0 19-07-11 22:27
Carrier Settings Update damnet iPhone algemeen 3 25-09-10 00:29
[FW 2.1] Instellingen GPRS / APN (Carrier Settings / Aanbiedersinstellingen) OwBeeGee iPhone algemeen 0 16-09-08 17:10
Carrier settings update ? tweeg Archief 1 21-07-08 20:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:12.