//

Wat doet iedereen met de oud I-300 abbo's die aflopen ?

Wat doet iedereen met de oud I-300 abbo's die aflopen ? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Zit in een flinke ruzie met T-mobile. Mijn abonnement liep af. Ben tevreden over mijn huidige iPhone, dus wil alleen verlengen zonder nieuw toestel. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 11-09-12, 17:28
Aglaea Aglaea is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

Zit in een flinke ruzie met T-mobile. Mijn abonnement liep af. Ben tevreden over mijn huidige iPhone, dus wil alleen verlengen zonder nieuw toestel. Ik bel, want ik wil goede info. Krijg ik eerst een SimOnlyabonnement waarvan ik op tijd doorheb dat ik per minuut ga betalen, wat ik niet wil. Zeg ik dat abonnement af en bel opnieuw. Krijg ik een abonnement 'met korting' SimOnly en betalen per seconde, behalve de eerste minuut (slimme zet van alle telecombedrijven, want daar zit al veel winst, die eerste minuut).
Krijg ik vorige week een voicemail, druk ik op mijn voicemailknop... Gaat 'ie bellen! Blijkt mijn visual voicemail weg te zijn! Moet je dat bijkopen voor € 1,68 per maand!
Bel ik daarover, neemt de medewerker mijn klacht niet in behandeling. Dat moet via de website. Procedure...
Ik een klacht via de website. Word ik net teruggebeld. Ja, uw contract is nu definitief, u zit er aan vast. Dat u zich misleid voelt, tsja, daar doen wij niets mee...

Oude abonnement kan niet alsnog worden gegeven EN het bestaat niet meer. Dus verlengen kan niet... Althans, ze zei een keer dat stilzwijgend verlengen wel kan, maar later zei ze weer dat verlengen niet kan...

Ze willen iPhonegebruikers uitmelken. En ze zijn de enige die visual voicemail aanbieden. Daar vind ik ze flink misbruik van maken. De eerste andere die visual voicemail aanbiedt krijgt mij als klant. Ik ben helemaal klaar met T-mobile.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 14-09-12, 21:42
TakkU TakkU is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 89
Standaard

Ik heb nog een I-300 die loopt vanaf 2008, maar ik ga vertrekken bij T-Mobile! Zoals je bij T-Mob als vaste klant behandelt wordt vind ik ronduit schandalig.. Functies als Hotspot e.d. krijg je gewoonweg niet, en niet te vergeten het probleem met de overbelasting van het netwerk, waardoor ik maandenlang geen gebruik heb kunnen van 3G internet in mijn omgeving... Ik stap straks over op Vodafone, helemaal klaar met de zooi van T-Mobile
__________________
iPhone 5 32GB Zwart 6.0 - iPad (3rd Gen) 16GB Wi-Fi Zwart 6.0 GM - MacBook Pro (mid 2009) 15" 2,66Ghz 4GB DDR3 - 500GB 7200RPM Harddisk - Windows 7 64bit Bootcamp
  #23  
Oud 14-09-12, 23:06
Aglaea Aglaea is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

Maar als je de iPhone wilt gebruiken zoals Steve hem bedacht heeft (dus met visual voicemail), dan is het in Nederland T-mobile of niets...

"Heel weinig klanten gebruikten visual voicemail, daarom hebben wij het als los extra aangeboden." Ze bedoelen gewoon te zeggen dat ze geld mislopen aan mensen die hun voicemail bellen om die af te luisteren, dus willen ze het gebruik van visual voicemail ontmoedigen. Wat is er nu niet aan te gebruiken?
  #24  
Oud 15-09-12, 00:33
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raydrum Bekijk bericht
Ja, maar de iPhone 5 zal waarschijnlijk even veel gaan kosten als de 4S nu.

Dus dan krijg je een 5 inplaats van 4S, ik denk dat Vodafone nog wel even door gaat met deze actie.
aangezien 12 maanden korting ook bij de Samsung galaxy s III is. Wat een nieuw toestel is.

De actie van Vodafoon is er nog wel, maar de 12 maanden met korting is nu terug gezet naar 8 maanden.
En t.o.v. een aantal weken geleden heeft Vodafoon ook het bij te betalen bedrag bij de iPhone nu al opgetrokken met 90 Euro. En dan praat je nog steeds over de iPhone 4S, dus als de 5 komt begint het echte melken :-(

Laatst gewijzigd door KvdS; 15-09-12 om 08:22. Reden: Het bij te betalen bedag is nu vermeld
  #25  
Oud 17-09-12, 11:53
coelho coelho is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 24
Standaard

Niet helemaal het juiste topic, maar het sluit m.i. wel aan:

Heb nog een iSmart 500 abo lopen uit 2011 a €59,95 per maand. Omdat ik minder ben gaan bellen wilde ik dit oversluiten naar een iSmart 300 abo. Deze blijkt gewoon €59,50 te kosten!

Had me voorgenomen om een nieuw, 1-jarig abo af te sluiten met de iphone 5, maar neig door dit soort praktijken steeds meer naar sim only en nog een jaar langer mijn 4s.
  #26  
Oud 17-09-12, 13:19
PietHeyn PietHeyn is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aglaea Bekijk bericht
Zit in een flinke ruzie met T-mobile. Mijn abonnement liep af. Ben tevreden over mijn huidige iPhone, dus wil alleen verlengen zonder nieuw toestel. Ik bel, want ik wil goede info. Krijg ik eerst een SimOnlyabonnement waarvan ik op tijd doorheb dat ik per minuut ga betalen, wat ik niet wil. Zeg ik dat abonnement af en bel opnieuw. Krijg ik een abonnement 'met korting' SimOnly en betalen per seconde, behalve de eerste minuut (slimme zet van alle telecombedrijven, want daar zit al veel winst, die eerste minuut).
Krijg ik vorige week een voicemail, druk ik op mijn voicemailknop... Gaat 'ie bellen! Blijkt mijn visual voicemail weg te zijn! Moet je dat bijkopen voor € 1,68 per maand!
Bel ik daarover, neemt de medewerker mijn klacht niet in behandeling. Dat moet via de website. Procedure...
Ik een klacht via de website. Word ik net teruggebeld. Ja, uw contract is nu definitief, u zit er aan vast. Dat u zich misleid voelt, tsja, daar doen wij niets mee...

Oude abonnement kan niet alsnog worden gegeven EN het bestaat niet meer. Dus verlengen kan niet... Althans, ze zei een keer dat stilzwijgend verlengen wel kan, maar later zei ze weer dat verlengen niet kan...

Ze willen iPhonegebruikers uitmelken. En ze zijn de enige die visual voicemail aanbieden. Daar vind ik ze flink misbruik van maken. De eerste andere die visual voicemail aanbiedt krijgt mij als klant. Ik ben helemaal klaar met T-mobile.
Het is inderdaad behoorlijk slordig dat je een abonnement wordt aangeboden, waarbij niet wordt aangegeven dat een functionaliteit als Visual Voicemail niet meer standaard wordt geleverd. Het automatisch laten verlengen van je oude abonnement was dan waarschijnlijk een betere optie geweest.

Mag ik je vragen wat je oude en nieuwe abonnement per maand kost? Is die €1,68 niet nog te verrekenen met je "winst" tussen oud en nieuw abonnement?

Zelf heb ik een iPhone 4 met een tweejarig i-150 '08 abonnement dat deze maand afloopt. Ik ben van plan deze gewoon stilzwijgend te laten verlengen, zeker als ik straks het dubbele kwijt ben om een iPhone 5 met een van de nieuwe abonnementen aan te schaffen. Het overstappen van m'n iPhone 3G naar m'n iPhone 4 verliep zo soepel met eenzelfde abonnementsprijs van 30 euro/maand en een bijbetaling van €200,- à €250,-. Ik ben zeer benieuwd of T-Mobile me nu weer een schappelijke aanbieding kan geven.
  #27  
Oud 17-09-12, 13:59
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Dat je moet bijbetalen voor Visual Voicemail is niets nieuws. Dat werd al ingevoerd bij de iSmart '11 abonnementen. Het is trouwens zelfs 1,99 met de BTW erbij. Zelf sluit ik nooit abonnementen of verlengingen af via de telefoon, simpelweg omdat je dan nooit alle informatie hebt die je nodig hebt. En zeker met al die veranderingen die continu worden doorgevoerd heb je allerlei van die 'addertjes onder het gras' als je een nieuw contact neemt.

@PietHeyn
Als je je abonnement stilzwijgend laat doorlopen kun je geen aanspraak maken op een nieuwe telefoon. Pas bij een contractvernieuwing of verlenging kun je een aanbod krijgen van T-Mobile. Maar dan krijg je dus wel een nieuw contract met nieuwe voorwaarden.
  #28  
Oud 17-09-12, 16:40
sKMc sKMc is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Standaard Pre-Order iPhone5 T-Mobile

Zojuist mail gekregen van T-mobile om iPhone5 als vaste klant vast te bestellen.

Ik heb nu nog een i150 abo van de oude garde dus onbeperkt internet. Uit een simpele berekening blijkt dat ik voor hetzelfde aantal minuten (iSmart 150) 250 euro extra in 2 jaar kwijt ben. Hier komt dan nog bij de 250 euro voor het toestel en het hebben van een beperkt limiet van 1250mb.

Toch maar even wachten en een los toestel aanschaffen dan maar..
  #29  
Oud 18-09-12, 22:38
RoBertoo RoBertoo is offline
• iOS 9.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 32
Standaard

Ik zit nu op een i-150 '08 abonnement, afgesloten met mijn iPhone 4 twee jaar geleden. Dus nog met onbeperkt internet. Zit er ook aan te denken om deze te behouden, maar vraag me af of T-Mobile het recht heeft om van hun kant het abonnement stop te zetten. Weet iemand of dit zomaar mogelijk is?
  #30  
Oud 19-09-12, 00:37
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoBertoo Bekijk bericht
Ik zit nu op een i-150 '08 abonnement, afgesloten met mijn iPhone 4 twee jaar geleden. Dus nog met onbeperkt internet. Zit er ook aan te denken om deze te behouden, maar vraag me af of T-Mobile het recht heeft om van hun kant het abonnement stop te zetten. Weet iemand of dit zomaar mogelijk is?

Jij heb een maand opzeg termijn, dat zullen zij ook wel hebben.
  #31  
Oud 19-09-12, 04:08
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Klopt. Zij kunnen altijd opzeggen, zelfs als je abo niet voorbij is (hou ze maar eens tegen). Jij kan het pas na je 12 a 24 maanden. Let op: als je komende maand veel data verbruikt of anderszins opvalt kunnen ze dat als reden aanhalen. Al hebben ze geen reden nodig zover ik weet.
  #32  
Oud 01-11-12, 23:08
Gizzmo86 Gizzmo86 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RoBertoo Bekijk bericht
Ik zit nu op een i-150 '08 abonnement, afgesloten met mijn iPhone 4 twee jaar geleden. Dus nog met onbeperkt internet. Zit er ook aan te denken om deze te behouden, maar vraag me af of T-Mobile het recht heeft om van hun kant het abonnement stop te zetten. Weet iemand of dit zomaar mogelijk is?
Mijn i-150 '08 abonnement loopt in Januari af en ik zit er aan te denken om een simlockvrije iphone 5 te kopen en dan ook mijn abonnement door te laten lopen. Nu zie ik staan dat jij ondertussen een iphone 5 hebt dus ik was benieuwd of jij dat ook zo hebt gedaan en of dat "gelukt" is.
  #33  
Oud 02-11-12, 02:52
Aglaea Aglaea is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

Het voordeel van mijn nieuwe abonnement zit alleen in de lagere maandlasten. Ik krijg 'korting' omdat ik geen nieuw toestel neem. Maar met alle leuke geintjes als 2 Euro p/m voor visual voicemail, zou er van die korting niets overblijven.

Ik krijg niet zoveel voicemail dat het de 2 Euro per maand rechtvaardigt t.o.v. de kosten die ik zou besparen met het betalen voor afluisteren van normale voicemail. Ik heb nu zowel visual voicemail als normale voicemail uitgezet. Dat bespaart ook alle mensen met nieuwe abonnement het betalen voor een volle minuut wanneer ze voicemail bellen.

Hebben andere mensen dat ook door? De eerste minuut is bij veel nieuwe abonnementen volledig betalen en pas vanaf de tweede minuut betalen per seconde. Zo kunnen ze je lekker uitmelken op de voicemailberichten die je krijgt. Of tellen die niet als gesprek? Denk het wel...
Het beste wat je er in mijn ogen tegen kunt doen is alle voicemail uitzetten. Dan verdienen ze er niets aan.
  #34  
Oud 01-12-12, 00:32
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Wie helpt me met het vergelijken van mijn oude T-Mobile I-150 abonnement met Vodafone Sim Only Bel+SMS+Web Altijd 30?

T-Mobile vs Vodafone:

- EUR 30,90 per maand vs EUR 22,50 per maand (1 jaar 50% korting; tijdelijke actie)
- 150 belminuten vs 125 belminuten
- 150 SMS vs onbeperkt SMS
- "onbeperkt" data ("altijd") vs 10 GB (2 jaar lang; tijdelijke actie)
- snelheid onbekend vs max 14,4 Mbps (praktijk 2-4 Mbps)
- abonnement vrij vs 2 jaar vast
- visual voicemail vs geen visual voicemail

Wat was de (maximale) snelheid bij T-Mobile voor dit oude I-150 abonnement ook alweer? ('08 meen ik; gestart in 2009 bij introductie 3GS)

Welke aspecten ben ik nog vergeten in de vergelijking?

Een overstap lijkt interessant...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #35  
Oud 01-12-12, 07:33
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

- Normale prijs €27,50. Gemiddelde prijs is dus rond de €21 per maand, zeker niet slecht. Belminuten zijn wat aan de lage kant, maar als je die niet nodig hebt is dit een uitstekende prijs.
- Belminuten zijn ongeveer gelijk, sms is ook gelijk kunnen we stellen. Verder kun je alle mobiele Vodafone & Sizz nummers onbeperkt bellen.
- Max. snelheid I-150 is 3,6Mbps, waarbij je geregeld onder de 1Mbps duikt als je überhaupt in een gebied met dekking verkeert.
- 10GB per maand is een uitstekende actie, ik zou ervoor gaan! Ook als je elke dag je computer tethert zul je dit niet gauw overschrijden (tenzij je iTunes Match, games, streaming, enz. erop losgooit). Ben nu al verkocht! (Na de contractsperiode wordt het wel verlaagd tot 1GB.)
- Visual Voicemail vind ik persoonlijk een prachtfunctie, als je die los erbij zou kunnen krijgen zou ik het persoonlijk doen. Ik vind voicemails eeuwig bewaren en zo nodig downloaden via een jailbreak of back-up lezer wel fijn. Desondanks: misschien even wennen, maar het is een luxe en zonder VV gaat ook prima.

Al met al ziet het er goed uit. Dankzij netneutraliteit kunnen ze je tethering niet blokkeren, ook fijn. Je huidige iPhone is simlock-vrij, dus dat is ook geen probleem. Wat je misschien vergeten bent:
- Misschien kun je (al dan niet telefonisch of online) een overstap-korting van Vodafone afdingen, al lijkt me dat sterk in dit geval (10GB actie is al geldig).
- Voorwaarden goed lezen. Voorbeeld: I-150 belminuten en sms'jes zijn 2 maanden geldig en eerst wordt het oude opgemaakt in maand 2 vs. Vodafone sim-only bel- & datategoed is 1 maand geldig.

Ik zie vrij veel voordelen. Verder zal T-Mobile niet eeuwig de I-Plans en andere I-Abo's in leven laten blijven, dus vooruitkijkend kunnen we stellen dat je zulke kansen moet aangrijpen. Zorg wel dat je eerst je verdiende puntjes bij T-Mobile opmaakt, die gaan verloren bij bundelwijziging. Ook zul je waarschijnlijk niet meer kunnen inloggen bij My T-Mobile, tenzij je het nummer omzet in een prepaid i.p.v. nummerovername.

Ik zeg doen
  #36  
Oud 01-12-12, 08:57
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Wie helpt me met het vergelijken van mijn oude T-Mobile I-150 abonnement met Vodafone Sim Only Bel+SMS+Web Altijd 30?

T-Mobile vs Vodafone:

- EUR 30,90 per maand vs EUR 22,50 per maand (1 jaar 50% korting; tijdelijke actie)
- 150 belminuten vs 125 belminuten
- 150 SMS vs onbeperkt SMS
- "onbeperkt" data ("altijd") vs 10 GB (2 jaar lang; tijdelijke actie)
- snelheid onbekend vs max 14,4 Mbps (praktijk 2-4 Mbps)
- abonnement vrij vs 2 jaar vast
- visual voicemail vs geen visual voicemail

Wat was de (maximale) snelheid bij T-Mobile voor dit oude I-150 abonnement ook alweer? ('08 meen ik; gestart in 2009 bij introductie 3GS)

Welke aspecten ben ik nog vergeten in de vergelijking?

Een overstap lijkt interessant...

Het lijkt mij dat je redelijk gelijk overstapt.
Ik heb een berekening gemaakt.
Losse iPhone5 32 GB €779
Bij betalen bij Vodafoon schat ik op €269
De eerste berekening betreft de nieuwe iPhone 5 met je huidige i-150 abonnement de laatste met een sim-only
De kosten kunnen niet op tegen de huidige situatuie (3GS + i-150) die nu €30,90 is, maar je wilt ook wel eens een ander toestel.
Ik denk dat de keuze snel gemaakt is.
Succes.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg kosten.jpg‎ (59,6 KB, 10x gelezen)
  #37  
Oud 01-12-12, 10:09
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Bedankt voor het meedenken.

Zoals je in mijn profiel kunt zien heb ik al een iPhone 5 32GB (los gekocht bij Apple).

Toch ben ik benieuwd hoe je aan die (abo) prijzen komt. Ik herken ze niet. In mijn berekening is het goedkoopste abonnement met 10GB €42,50/mnd met 12 maanden 25% korting en ik gok dat het toestel dan €409 kost (€309 +100), op basis van deze aanbieding (op 1-Dec-2012; geldig tot 6-Jan-2013):

http://www.vodafone.nl/iphone/nieuwe_iphone_kopen/

De totaalprijs scheelt dan nauwelijks met de sim-only optie.

Welke aanbieding van Vodafone heb jij gebruikt? Hebben ze er meer? Of was dat een oudere?
  #38  
Oud 01-12-12, 11:25
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Ik kon de losse prijzen niet zo snel vinden bij VF. Hierdoor de aanname. De sim-only is bij Telfort, maar dat is niet met een data bundel van 10 GB. Als het alleen om het losse abonnement gaat dan is VF volgens mij net wat duurder dan T-M, maar wel een betere dekking. Ik denk er aan om mijn i-150 gewoon te houden en dan een dual sim kaart te kopen en die kaart in een tablet te steken.
  #39  
Oud 01-12-12, 12:36
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
De sim-only is bij Telfort, maar dat is niet met een data bundel van 10 GB.
Die 10GB is net wat mij triggerde om er toch eens naar te kijken...

Weet iemand wellicht of mijn toestelprijs (EUR 409,-) klopt?

Je kunt de prijzen van het 32GB toestel bij VF nu niet inzien omdat ze tijdelijk alleen het 16GB model verkopen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
- Normale prijs €27,50.
Huh, waarom heet het dan 30? (en is de prijs ook 30 euro?)
  #40  
Oud 01-12-12, 13:45
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

2500MB + 300 bel/sms eenheden bij Tele2 voor €24,75/mnd/2jaar. (sim-only)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe oud is iedereen op iPhoneclub.nl ilya Stel jezelf voor 446 21-09-12 12:35
iPhone 3G: verkoop:unlock na aflopen t-mobile abbo? jakeh Unlock 1 15-08-10 16:13
I-300 of Relax 35 online nieuw abbo? xmartcalvin Odido (T-Mobile) 1 12-08-10 14:17
iPhone 4 met abbo, wanneer gaat die in? jooordiii Odido (T-Mobile) 11 31-07-10 17:53
oud zoekt oud en is blij met ECHT roelf Archief 6 07-07-08 20:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:43.