iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Wat doet iedereen met de oud I-300 abbo's die aflopen ? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/123451-doet-iedereen-de-oud-i-300-abbo-s-aflopen.html)

daaf 16-08-12 14:03

Wat doet iedereen met de oud I-300 abbo's die aflopen ?
 
Hey mede iphone gebruikers
Over een niet al te lange tijd komt de nieuwe iphone uit
En die wil ik natuurlijk gelijk hebben
Maar ik denk dat ik tegelijk met heel veel andere iphone4 bezitters
Met een probleem zitten

Ik heb nog de oude i-300 voorwaarden
€45 euro voor 300 min. EN 300 sms'jes en ECHT onbeperkt internet
Wat kan ik nu het beste doen om zo gelijkwaardig mogelijk te blijven
Ik wil sowieso niet minder belmin. of sms'jes en minstens 1000mb internet
Over mijn dead body dat ik ga leasen of dat ik 60 euro per maand ga betalen
Ik ben niet geintresteerd in tijdelijke lokkertjes van "eerste 3 maand 50%"

Ik heb overal gekeken
Maar volgens mij kan ik het beste de nieuwe iphone prepaid kopen
En dan het oude abbo door laten lopen dat is ondertussen nu zelfs goedkoper dan simonly

Wat doet de rest met de oude i300 voorwaarden die de nieuwe iphone willen

Guest-20180925190238 16-08-12 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daaf (Bericht 814018)
Wat doet de rest met de oude i300 voorwaarden die de nieuwe iphone willen

i-300 abonnement laten lopen en een nieuwe iPhone kopen in de Apple Store, simpel tóch :)

daaf 16-08-12 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 814023)
i-300 abonnement laten lopen en een nieuwe iPhone kopen in de Apple Store, simpel tóch :)

Simpel... wat is simpel
Ik weet niet of jij geld teveel hebt
Maar eigenlijk los je nu dus een toestel af wat je allang hebt afbetaald
Waar ik bij de 3g en 4 voorheen gewoon verlengende en een bedrag van wat was het 125 euro bij betaalde
Moet ik nu de aankomende iphone volledig gaan betalen prijs 750 euro als het niet meer is

Zo word een iphone natuurlijk wel een hele dure hobby
En ik ben gewoon benieuwd wat het goedkoopst is als je alles bij elkaar optelt

Guest-20180925190238 16-08-12 14:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daaf (Bericht 814024)
En ik ben gewoon benieuwd wat het goedkoopst is als je alles bij elkaar optelt

Dan is een iPhone kopen bij Apple de goedkoopste oplossing. Al die andere afbetalingsformules met een abonnement zijn steeds veel duurder.

Succes verder :)

Bubbly 16-08-12 15:28

Je hebt een goede kans dat T-Mobile dat abonnement gaat opzeggen of omzetten, want ze hekelen onbeperkt internet en ze houden niet zo van klanten met onbeperkt internet (alle nieuwe abo's = veel meer betalen voor veel minder).

jpwg001 16-08-12 16:48

Ik heb ook een oud abonnement, et veel gunstigere voorwaarden dan de huidige abonnementen. Ik ga ook kijken voor een los aan te schaffen iPhone.

Ten aanzien van voorgaande reacties, er wordt een vraag gesteld naar wat je kunt doen. Timosha beantwoordt die vraag met het goedkoopste alternatief. Je hóeft het niet zo te doen, maar om dan de discussie aan te gaan of het wel klopt lijkt me zinloos. We weten allemaal dat je met de nieuwe vormen veel dikker gaat betalen en we weten allemaal dat een losse iphone uiteindelijk goedkoper is. Accepteer het, of laat de nieuwe iPhone gaan, als je het teveel geld vindt. Timosha geeft het antwoord waar je naar vraagt.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 augustus 2012 om 15:49 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 814033)
Je hebt een goede kans dat T-Mobile dat abonnement gaat opzeggen of omzetten, want ze hekelen onbeperkt internet en ze houden niet zo van klanten met onbeperkt internet (alle nieuwe abo's = veel meer betalen voor veel minder).

Dit denk ik niet, want ze bieden de mogelijkheid om niet meer bestaande abonnementen door te laten lopen en zelfs een lagere bundel te nemen. Alleen niet meer te verlengen.

Bubbly 16-08-12 17:10

Ze hebben er het afgelopen jaar zat omgezet die "te veel" gebruik maakten van het onbeperkte internet, dus dit is geen moeilijke stap voor ze ;)

Con 16-08-12 18:46

Nou, je kunt ook toch gewoon je huidige abonnement opzeggen en een simonly nemen. Hierdoor betaald je veel minder voor je minuten/sms/data en vervolgens de nieuwe iphone los kopen.

Of zoeken naar interessante aanbiedingen van providers. Je kan nu op het wereldwijde web een abbo vinden van 350 min/sms plus 1gb met de iPhone 4S voor 22,50 per maand de eerste 9 maanden. Daarna 45 euro per maand. Dit is mijn inziens een goedkope en goede abonnement...

daaf 16-08-12 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Con (Bericht 814077)
Nou, je kunt ook toch gewoon je huidige abonnement opzeggen en een simonly nemen. Hierdoor betaald je veel minder voor je minuten/sms/data en vervolgens de nieuwe iphone los kopen.

Of zoeken naar interessante aanbiedingen van providers. Je kan nu op het wereldwijde web een abbo vinden van 350 min/sms plus 1gb met de iPhone 4S voor 22,50 per maand de eerste 9 maanden. Daarna 45 euro per maand. Dit is mijn inziens een goedkope en goede abonnement...

Dat lijkt het goed en gelijkwaardig maar die belminuten moet je dus delen
dan heb je nog maar 175min. en 175 smsjes voor 45 euro
Ik vind dit nogal magertjes als ik 300/300 gewend ben voor dat geld
En dan zeg ik nog niks over het internet

Ik ga het toestel gewoon prepaid kopen en dan mijn oude abbo houden
Ik kan gewoon niet begrijpen dat er nu nog mensen zijn die een abonnement afsluiten
Ik vond de oude I-voorwaarden eerlijk niet goedkoop maar een eerlijke prijs
Maar de nieuwe voorwaarden zou ik me gewoon bedondert/uitgemolken voelen
Hier zijn gewoon overduidelijk voor iedereen zichtbaar prijsafspraken bezig
En als je mijn oude abonnement stopzetten dan neem ik geen internet meer op mijn telefoon want dan is een simonly wel weer heel aantrekkelijk
Pech voor tmobile dan zijn ze mij kwijt terwijl ze hadden kunnen verdienen terwijl ze er niks voor hoefde te doen

Con 16-08-12 21:59

T-Mobile is veel mensen kwijt denk ik. Ik heb ook een i300 abbo, hij kost mij 35 per maand. met de nieuwere slechtere voorwaarden kost hij nu 60 euro geloof ik!

ik stap over naar een simonly en koop ook het toestel los. dat is voor mij voordeliger. met mijn vorige bericht doelde ik min of meer op het feit dat je nog wel een redelijke abbo kunt halen met een iphone.. ondanks de prijzen van nu.

Bubbly 16-08-12 22:00

Kijk maar op m'n profiel. Heb begin 2012 leuk opgesomd welke veranderingen er toen werden doorgevoerd. Recentere veranderingen zitten er niet bij.

@Con
Hoe heb je een i-300 die €35 kost? Mijn i-300 kost €45...

raydrum 16-08-12 22:42

Als je i300 voor 45 euro houdt, kan je misschien ook overwegen het Vodafone iPhone altijd 65 euro te nemen.

die de eerste 12 maanden 32,50 is. Dus gemiddeld 48,75 per maand.

Hiervoor krijg je 300min bellen (onbeperkt naar Vodafone en sizz nummers) onbeperkt sms/mms en 1gb internet.

En een gratis iPhone 4s 16gb

Wil je de 32 gb versie dan moet je 39 euro bijleggen

Dit is dus ongeveer hetzelfde wat je nu betaalt.

Con 16-08-12 23:16

@Bubbly: het is een i200 abbo, my bad!

daaf 18-08-12 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door raydrum (Bericht 814108)
Als je i300 voor 45 euro houdt, kan je misschien ook overwegen het Vodafone iPhone altijd 65 euro te nemen.

die de eerste 12 maanden 32,50 is. Dus gemiddeld 48,75 per maand.

Hiervoor krijg je 300min bellen (onbeperkt naar Vodafone en sizz nummers) onbeperkt sms/mms en 1gb internet.

En een gratis iPhone 4s 16gb

Wil je de 32 gb versie dan moet je 39 euro bijleggen

Dit is dus ongeveer hetzelfde wat je nu betaalt.


Dat is op zich wel interessant om te gaan bekijken mocht T-Mobile mij gaan afsluiten

Bubbly 18-08-12 15:02

@Con Np... Maar dat betekent wel dat je een datalimiet hebt en je snelheid afgeknepen wordt na 1000MB. i-200 is namelijk onderdeel van de i-Abo '10 en niet de oorspronkelijke i-Abo '08 (ook bekend als iPlan) met werkelijk ongelimiteerd internet.

@Raydrum Klopt, je hebt gelijk! Vodafone biedt op het moment de aantrekkelijkste aanbiedingen en de onvrede met T-Mobile is ook een aardige aanmoediging het elders te zoeken.

KvdS 19-08-12 00:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 814289)
@Raydrum Klopt, je hebt gelijk! Vodafone biedt op het moment de aantrekkelijkste aanbiedingen en de onvrede met T-Mobile is ook een aardige aanmoediging het elders te zoeken.


Dat klopt, maar dan praten we wel over de iPhone4S. Daar zit je dan weer 2 jaar mee, terwijl de iPhone5 weldra komt.

raydrum 19-08-12 00:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KvdS (Bericht 814315)
Dat klopt, maar dan praten we wel over de iPhone4S. Daar zit je dan weer 2 jaar mee, terwijl de iPhone5 weldra komt.

Ja, maar de iPhone 5 zal waarschijnlijk even veel gaan kosten als de 4S nu.

Dus dan krijg je een 5 inplaats van 4S, ik denk dat Vodafone nog wel even door gaat met deze actie.
aangezien 12 maanden korting ook bij de Samsung galaxy s III is. Wat een nieuw toestel is.

KvdS 19-08-12 00:17

Ja als dat zo zou zijn, dan kunnen we inderdaad nog wel even wachten op de vijfde generatie.

raydrum 19-08-12 00:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KvdS (Bericht 814320)
Ja als dat zo zou zijn, dan kunnen we inderdaad nog wel even wachten op de vijfde generatie.

Ja, ik weet het natuurlijk niet zeker maar ik denk dat Vodafone de 12 maanden 50%korting actie nog wel even houdt. :rolleyes:

Bubbly 20-08-12 03:54

Ze komen vast met nieuwe acties, ik zou nooit een iPhone kopen in het laatste kwartaal voordat de nieuwe uitkomt... :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:05.