//

Verschil particulier/zakelijk abbonement

Verschil particulier/zakelijk abbonement discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar de verschillen tussen een zakelijk en een particulier telefoon abbonement bij T-mobile. Zo lees ik hier: iPhone 5 | T-Mobile.nl ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-09-12, 19:58
Merlijn3 Merlijn3 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 132
Standaard Verschil particulier/zakelijk abbonement

Ik ben op zoek naar de verschillen tussen een zakelijk en een particulier telefoon abbonement bij T-mobile.

Zo lees ik hier:
iPhone 5 | T-Mobile.nl
dat een zakelijk abbonement niets aantrekkelijker is. Iets met visual voicemail, wat ik toch niet wil wordt er wel extra aangeboden.

Prijzen zijn exclusief btw. Verleggen ze de btw dan naar je? Wat heb je er anders aan als je net zoals een particulier, alsnog inclusief btw moet betalen.

Prijzen inclusief btw zijn namelijk hetzelfde bij zowel particulier als zakelijk.

Dus: Wat is het verschil tussen een zakelijk en een particulier abbonement (naast visual voicemail)?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-09-12, 23:42
Merlijn3 Merlijn3 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 132
Standaard

Jammer dat niemand het verschil weet.
  #3  
Oud 20-09-12, 08:32
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Goeie vraag. Mijn broertje is ZZP ik zal hem eens vragen. Vzv ik weet kan hij gewoon ALLE btw aftrekken, zolang het voor zijn werk is. Dus hij betaald netto die prijzen excl btw.
  #4  
Oud 20-09-12, 08:45
Merlijn3 Merlijn3 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 132
Standaard

Ja, maar de btw zou ik ook gewoon van een particulier abbo kunnen aftrekken lijkt me, als ik dat zakelijk gebruik ervan kan verantwoorden.

Het is toch niet zo dat je geen btw zou mogen aftrekken als je abbonement de stempel particulier heeft, zou ik denken.
  #5  
Oud 20-09-12, 09:18
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Dat is ook zo, daarom is de prijs incl btw ook hetzelfde. Zakelijke abonnement hebben soms wel iets andere voorwaarden (bijv bij Vodafone kon je tot voor kort alleen tethering gebruiken als je zakelijk abonnee was; als particulier moest je een extra Blox aanschaffen.

Blijft de vraag wat nu het grote verschil is...
  #6  
Oud 20-09-12, 09:50
xynta xynta is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 560
Standaard

Aan zakelijke abonnementen vallen eerder duidelijkere eisen te stellen. Bestel jij bijv. bij T-Mobile een zakelijk abonnement en je bent naar aanleiding van een storing een dag niet bereikbaar dan kan dit in veel gevallen afhankelijk van de contractuele voorwaarden leiden tot een compensatie/schade vergoeding. Bij zakelijk gebruik kan je namelijk eerder "schade" aantonen dan bij een particulier abonnement, bereikbaarheid is bij deze laatste "minder essentieel".
  #7  
Oud 20-09-12, 09:59
Merlijn3 Merlijn3 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 132
Standaard

Dank voor de reacties.
Eigenlijk maakt het dus niet veel uit, voor mij is het in ieder geval geen ramp als ik een dagje niet bereikbaar ben. E-mail bestaat altijd nog.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Abbonement Robertvv iPhone algemeen 1 30-10-11 12:15
splinternieuwe iphone 4 kopen via particulier keviiin Koopinformatie Nederland 2 18-12-10 01:53
iPhone kopen bij een particulier? Thirteen Archief 10 02-11-07 16:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:34.