//

Het jaarlijkse 'iPhone bestellen'-feestje is weer begonnen!

Het jaarlijkse 'iPhone bestellen'-feestje is weer begonnen! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ongetwijfelt het eerste verhaal van vele dit jaar. Maar er zullen vast meer mensen zijn met dit probleem/dilemma. Dat jullie vast gewaarschuwd zijn. Het is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-09-12, 16:42
Remypas Remypas is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 127
Standaard Het jaarlijkse 'iPhone bestellen'-feestje is weer begonnen!

Ongetwijfelt het eerste verhaal van vele dit jaar. Maar er zullen vast meer mensen zijn met dit probleem/dilemma. Dat jullie vast gewaarschuwd zijn.





Het is weer zo ver. De jaarlijkse 'dans' met T-Mobile begint.


Iedereen kent de telefoontjes van t-mobile aan het begin van de zomer. Je abonnement loopt bijna af en als geïnformeerde (of niet) klant wacht je af tot de nieuwe iPhone word geïntroduceerd.
De mensen van t-mobile die je bellen weten te vertellen dat de nieuwe iPhone nog helemaal niet zeker is en dat het nog wel tot het einde van het jaar kan duren. Ja, zelfs misschien wel volgend jaar.

Natuurlijk hebben ze bij deze melding een prachtige aanbieding die je de laatste iPhone levert met een leuk abonnement. Of je kunt natuurlijk altijd een Sim-only abonnement afsluiten. Maar dat loopt, zo kom je na stevig doorvragen pas achter, een jaar door.
Nee, mij niet gezien. Ik blijf nog wel even in mijn oude abonnement zitten en wacht de nieuwe iPhone wel af.


Dan word, geheel volgens verwachting van iedere zichzelf respecterende iPhoneclub-lezer, de nieuwe iPhone netjes op tijd aangekondigd en begint de 2e dans;


T-Mobile stuurt een mail waarin je aan kunt geven of je de nieuwe iPhone als eerste wilt hebben... Netjes, dit is voor mij voor het eerst dat ik deze ontvang. Natuurlijk wil ik dit! Graag zelfs. Ik hoef alleen op een link te klikken en hij zal voor mij worden gereserveerd.


"Hmm, ok.... het zal mij benieuwen.... klik".


Schetst mijn verbazing dat ik vandaag een mail krijg van T-Mobile met de mededeling dat er inderdaad een iPhone voor mij gereserveerd is en dat ik heb kan bestellen. Wow!
Als je op de link klikt kom je op de t-mobile website terecht en moet je inloggen met je My T-mobile inloggegevens. Na dit gedaan te hebben kun je inderdaad een abonnement selecteren, kleur en dergelijke. Maar aangezien ik niet uit mijn hoofd weet wanneer mijn abonnement afloopt, welk abonnement ik nou eigenlijk heb en of het ook met een één jarige verlening kan, ben ik gaan bellen met de klantenservice.


Hier begon de ellende.


Volgens de klantenservice kan ik niet nog niet bestellen daar, aangezien de iPhone 5 pas op 21 september in de verkoop gaat. Ik heb daarna duidelijk uitgelegd dat ik een mail van T-mobile heb gehad en dat er een klaar ligt. Daar had hij niets van gehoord.
Na overleg met een collega kon hij alleen maar bedenken dat het om een PhoneHouse actie gaat en dat hij hier niets mee kon.
Dit terwijl ik toch duidelijk een T-Mobile mail heb gehad, die via een link naar de T-mobile website verwijst waar ik in moet loggen met mijn T-mobile inloggegevens....... Hij kon me niet verder helpen en ik mag pas op de 21e bellen om te verlengen.


Een post op het T-Mobile forum hierover wordt binnen een kwartier beantwoord door een moderator die het uit gaat zoeken. Maar helaas. Het antwoord dat ze me even later kon geven was allerminst bevredigend.



Als je wilt verlengen op de site kan dat alleen met de beperkte (dure) abonnementen die daar zijn aangegeven die een looptijd hebben van 2 jaar.
Wat dus betekend dat ik voor een 2 jarig contract toch nog een aanzienlijke som moet neertellen voor het toestel, weliswaar de eerste 6 maanden 50% korting krijg op het abonnement. Maar vervolgens 18 maanden veel meer geld kwijt ben. En volgend jaar niet kan verlengen.



Mij niet gezien. Tijd om rond te gaan shoppen. Ik hoop dat de “aanbieding” door T-Mobile naar iemand anders word verstuurd die er wel bij mee is.



Ik hoef dit soort afzetterij niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-09-12, 16:52
K4S K4S is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 22
Standaard

Volgens mij is T-Mobile van plan om iedereen de nieuwe (lees duurdere) iSmart abo's aan te smeren.

Ik zie het wel gebeuren op de 21ste, mochten mijn vermoedens kloppen dan ga ik de iPhone 5 gewoon los kopen en dan neem ik er een sim-only van tele2 of simyo erbij.
  #3  
Oud 17-09-12, 22:32
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Maar simyo heeft de truck ook ontdekt en heeft zijn sim-only prijzen ook op opgetrokken.
  #4  
Oud 20-09-12, 12:11
Jisse Jisse is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 54
Standaard

Binnenkort maar eens een telfort sim-only abonnement afsluiten. Mijn abo loopt half oktober af, heb tot aan die tijd nog wel een nano simkaart geregeld voor de iPhone maar we zullen zien. Hopelijk heeft Telfort tegen die tijd ook al nano simkaarten.
  #5  
Oud 20-09-12, 13:47
K4S K4S is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 22
Standaard

Ik heb inmiddels opgezegd en een sim-only abo bij simyo afgesloten, 300 minuten + 1000mb internet voor 16 eurotjes per maand. De iPhone 5 koop ik dan gewoon los, zo ben ik over een periode van 2 jaar een stuk goedkoper uit.
  #6  
Oud 20-09-12, 22:22
KevinKrill KevinKrill is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Kerkrade
Berichten: 94
Standaard

Is het ook mogelijk om een iPhone los te pre-orderen bij t-mobile?
  #7  
Oud 20-09-12, 22:31
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KevinKrill Bekijk bericht
Is het ook mogelijk om een iPhone los te pre-orderen bij t-mobile?

Wat denk je nu zelf?
T-Mobile gaat natuurlijk voor de hoofdprijs en misschien ga jij die wel betalen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone via t mobile of via het internet bestellen? merryground Odido (T-Mobile) 6 11-06-10 00:21
Yzord is het unlocken begonnen in NL Yzord Chat en geruchten 8 21-11-08 14:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:27.