//

Verlengen T-Mobile Toestelprijs

Verlengen T-Mobile Toestelprijs discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zoals vele andere een email gehad om mijn abbonement te verlengen en de iPhone te reserveren voor 21 september. Wat mij op viel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-09-12, 11:14
PindaPowerrr PindaPowerrr is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: 076
Berichten: 74
Standaard Verlengen T-Mobile Toestelprijs

Ik heb zoals vele andere een email gehad om mijn abbonement te verlengen en de iPhone te reserveren voor 21 september.
Wat mij op viel is dat de prijzen nog niet bekend zijn...
Ik heb gekozen voor een 2 jarige iSmart 150 abbonement, ik moet 249,95 bijbetalen voor het toestel?
Ik had wel verwacht dat ik ongeveer 250 euro bij moest leggen, maar de prijzen zijn nog niet officieel bekend?
Wat hebben jullie besteld en hoeveel moeten jullie bij betalen volgens t-Mobile?
Ik hoop dat ik hem de 28e heb aangezien de server van t-Mobile plat lag de dag dat ik de email heb gehad, moest een dag wachten voordat ik hem kon vastleggen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-09-12, 12:06
CPW CPW is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Helmond/Eelde
Berichten: 32
Standaard

Hallo, Als je inderdaad de mail hebt gehad met de toegang tot de voorbestelling, zie je dat deze aanbieding tot 19 september 12:00 geldig is. De prijzen staan vervolgens op de volgende pagina en wat je zelf aangeeft klopt wel aardig.

Mvg,

CPW
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile verlengen creazn Koopinformatie Nederland 1 03-11-11 21:42
Verlengen kpn naar t-mobile , 4maand eerder ? rkltnk Odido (T-Mobile) 6 31-10-10 09:32
t-mobile abbo niet verlengen blablaman Odido (T-Mobile) 2 23-08-10 20:02
T-mobile verlengen: in de winkel of via internet w.d Koopinformatie Nederland 1 31-01-09 17:10
T-Mobile verlengen en dan betalen? ALK Archief 1 28-01-09 15:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:22.