//

Levertijd iPhone 5 bij T-Mobile

Levertijd iPhone 5 bij T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Franksw net sms gehad dat het niet deze week wordt maar week 43 of 44 met spijt van t mobile Heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 15-10-12, 15:55
Blondine Blondine is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franksw Bekijk bericht
net sms gehad dat het niet deze week wordt maar week 43 of 44
met spijt van t mobile
Heb ik ook net gekregen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 16-10-12, 12:16
bennithijs bennithijs is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 10
Standaard

Ik ben gisteren bij de tmobile winkel in Groningen langs geweest waar ik em heb besteld op 24 september. De verkoper kon mij vertellen dat ze alleen maar 32 GB modellen binnen krijgen en deze week alleen maar witte binnen krijgen. Als het goed is krijg ik em volgende week (er was nog 1 persoon voor mij die de 32 GB zwart had besteld).
  #63  
Oud 17-10-12, 13:05
flvs flvs is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flvs Bekijk bericht
Ik heb 'm ook vanmiddag ontvangen, zwarte 5 32GB. En wat blijkt... beschadigd uit de doos. Een butsje in de rand aan de onderkant, waardoor de zwarte lak weg is.

Kan natuurlijk niet voor zo'n duur toestel. Dus nu krijg ik een nieuwe, maar moet ik alsnog weer paar weken wachten.. En kan ik al die tijd de iPhone 5, die hier nu in het doosje ligt, niet gebruiken.

Hele slechte service! Ben erg teleurgesteld.
Vandaag email dat mijn nieuwe iPhone 5 morgen wordt geleverd! Valt me mee, uiteindelijk 'slechts' 1 week later .

Nu maar hopen dat deze niet beschadigd is!
  #64  
Oud 18-10-12, 10:43
flvs flvs is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flvs Bekijk bericht
Vandaag email dat mijn nieuwe iPhone 5 morgen wordt geleverd! Valt me mee, uiteindelijk 'slechts' 1 week later .

Nu maar hopen dat deze niet beschadigd is!
Te vroeg gejuicht...

Alweer beschadigd! Dit is toch niet te geloven!?
  #65  
Oud 18-10-12, 13:51
roppie18 roppie18 is offline
• iOS 7.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 15
Standaard

Dit staat op het forum van tmobile :

Op 18 oktober hebben wij van Apple vernomen dat wij vanaf 29 oktober nieuwe aantallen van de iPhone 5 16GB in de kleuren zwart en wit zullen ontvangen.

Wij zijn hierdoor niet in staat om alle bestellingen volgens de eerder gecommuniceerde levertijd te bezorgen. De levertijd die wij communiceren is altijd een verwachte levertijd, wij hopen uiteraard dat we binnen deze levertijd kunnen bezorgen. Helaas zijn wij afhankelijk van factoren die ervoor kunnen zorgen dat we klanten soms tussentijds moeten voorzien van een update van de levertijd. Wij begrijpen de teleurstelling en zien dit graag anders.

Wij gaan er op dit moment van uit, mits we de aantallen van Apple gaan ontvangen en deze zending daadwerkelijk 29 oktober binnen is, dat we vanaf 29 oktober alle bestellingen van de iPhone 5 16GB zwart tot en met de besteldatum van 1 oktober uitleveren. De levertijden voor bestellingen van deze kleur na 1 oktober, worden in onderstaande tabel vermeld.

Nog meer geduld dus, alleen heb ik daarvan nog geen smsje gehad
  #66  
Oud 18-10-12, 14:49
Blondine Blondine is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roppie18 Bekijk bericht
Dit staat op het forum van tmobile :

Op 18 oktober hebben wij van Apple vernomen dat wij vanaf 29 oktober nieuwe aantallen van de iPhone 5 16GB in de kleuren zwart en wit zullen ontvangen.

Wij zijn hierdoor niet in staat om alle bestellingen volgens de eerder gecommuniceerde levertijd te bezorgen. De levertijd die wij communiceren is altijd een verwachte levertijd, wij hopen uiteraard dat we binnen deze levertijd kunnen bezorgen. Helaas zijn wij afhankelijk van factoren die ervoor kunnen zorgen dat we klanten soms tussentijds moeten voorzien van een update van de levertijd. Wij begrijpen de teleurstelling en zien dit graag anders.

Wij gaan er op dit moment van uit, mits we de aantallen van Apple gaan ontvangen en deze zending daadwerkelijk 29 oktober binnen is, dat we vanaf 29 oktober alle bestellingen van de iPhone 5 16GB zwart tot en met de besteldatum van 1 oktober uitleveren. De levertijden voor bestellingen van deze kleur na 1 oktober, worden in onderstaande tabel vermeld.

Nog meer geduld dus, alleen heb ik daarvan nog geen smsje gehad
Precies hetzelfde gekregen helaas, gelukkig is het maar een telefoon :')
  #67  
Oud 18-10-12, 15:28
TimmmmmW TimmmmmW is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 6
Standaard

Ik heb iets anders raars... Heb de 16GB zwart op de 29e besteld, maar ik heb geen sms/mail gekregen dat de levertijd gewijzigd is? 3-4 weken was 't toen ik 'm bestelde. Andere hebben allemaal een sms gekregen? Hoe zou dit kunnen komen?
  #68  
Oud 20-10-12, 12:23
Boeiend Boeiend is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 32
Standaard

Ik heb hier iets anders raars, vorige week al mijn 32G zwart gekregen. Maar ik kreeg nu opeens weer een mailtje van AMP om een bezorg afspraak te maken. Anyhow, gedaan, krijg ik in de ochtend bericht dat bezorging toch niet doorkan gaan, dus ik denk, ha ze hebben de fout ontdekt. Wordt ik vandaag weer gebeld, om toch nog een afspraak te maken. Dus ik ben benieuwd wat er dadelijk voor de deur staat, zal toch geen 2de iphone 5 zijn?
  #69  
Oud 20-10-12, 18:05
TimmmmmW TimmmmmW is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boeiend Bekijk bericht
Ik heb hier iets anders raars, vorige week al mijn 32G zwart gekregen. Maar ik kreeg nu opeens weer een mailtje van AMP om een bezorg afspraak te maken. Anyhow, gedaan, krijg ik in de ochtend bericht dat bezorging toch niet doorkan gaan, dus ik denk, ha ze hebben de fout ontdekt. Wordt ik vandaag weer gebeld, om toch nog een afspraak te maken. Dus ik ben benieuwd wat er dadelijk voor de deur staat, zal toch geen 2de iphone 5 zijn?
Je had gewoon eerlijk moeten zijn en moeten zeggen dat jouw iPhone 5 al geleverd is. Stel, je krijgt een 2de: Ze komen er sowieso na verloop van tijd achter, en dan heb je een probleem als je de 2e hebt verkocht/beschadigd.
  #70  
Oud 22-10-12, 00:06
Qphone Qphone is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TimmmmmW Bekijk bericht
Ik heb iets anders raars... Heb de 16GB zwart op de 29e besteld, maar ik heb geen sms/mail gekregen dat de levertijd gewijzigd is? 3-4 weken was 't toen ik 'm bestelde. Andere hebben allemaal een sms gekregen? Hoe zou dit kunnen komen?

Ik heb hem ook op die datum besteld en precies het zelfde!
  #71  
Oud 24-10-12, 13:42
Boeiend Boeiend is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TimmmmmW Bekijk bericht
Je had gewoon eerlijk moeten zijn en moeten zeggen dat jouw iPhone 5 al geleverd is. Stel, je krijgt een 2de: Ze komen er sowieso na verloop van tijd achter, en dan heb je een probleem als je de 2e hebt verkocht/beschadigd.
Percies zoals ik dacht belde amp vandaag weer om afspraak te cancelen omdat tmobile niks had geleverd. Dus ik heb ze idd gemeld dat er iets niet klopt omdat ik al belde met iphone 5. Anyhow, nu hopen dat ik er niks meer van hoor. Alleen nog steeds geen flauw idee waarom ik een nieuwe amp afspraak mail kreeg.
  #72  
Oud 26-10-12, 14:35
Blondine Blondine is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 14
Standaard

Jeuj, bezorgafspraak gemaakt (:
  #73  
Oud 26-10-12, 17:19
roppie18 roppie18 is offline
• iOS 7.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 15
Standaard

Me too Ook een bezorgafspraak gemaakt vanmiddag
  #74  
Oud 04-11-12, 15:08
knallos knallos is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard

ik wacht verdorie al 6 weken op me 32gb wit
  #75  
Oud 06-11-12, 21:20
cello38 cello38 is offline
• iOS 9.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Almelo
Berichten: 405
Standaard

De witte iphone 5 16gb heeft nu een levertijd van 2 weken bij t-mobile
  #76  
Oud 30-11-12, 11:07
Sunnyville88 Sunnyville88 is offline
• iOS 7.0.3
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 99
Standaard

Iphone 5 zwart 32 Gig, gisteren telefonisch abo verlengd. Per mail/internet meteen alles geregeld voor levering en afspraak staat gepland voor vanmiddag om mijn iPhone te leveren!! Zo kan het dus ook. Er werd doorgegeven 2 werkdagen levertijd, maar toen ik inlogde op de AMP site kon ik ook vandaag aangeven.
Ik geloof dat de voorraden weer aangevuld zijn bij T-Mobile.
__________________
iPad 64G
  #77  
Oud 12-02-13, 10:58
Hanzup Hanzup is offline
• iOS 7.0.4
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 35
Standaard

Hier net zo. Vanochtend telefonisch besteld. Morgen wordt hij afgeleverd!
  #78  
Oud 13-02-13, 12:55
iHelp iHelp is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 19
Standaard

Bij mij was de levertijd 2 dagen. Vrij snel voor het verwerken van een abbonement en het brengen van een telefoon lijkt mij.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Levertijd Iphone4 bij Vodaphone? rogertje Overige providers Nederland 9 13-01-11 08:42
Klopt de indicatie levertijd bij T-mobile? domsel Koopinformatie Nederland 1 25-08-10 17:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:08.