//

Verschil tussen kopen en bestellen?

Verschil tussen kopen en bestellen? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik wou graag iets vragen over de iPhone 5... Wat is het verschil als je de iPhone 5 besteld of koopt uit de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-09-12, 20:42
Mertovicz Mertovicz is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 5
Standaard Verschil tussen kopen en bestellen?

Hallo allemaal, ik wou graag iets vragen over de iPhone 5...
Wat is het verschil als je de iPhone 5 besteld of koopt uit de winkel?
Want ik wou graag de abonnement van T-mobile bestellen maar nu zie ik dat het 2a4 weken duurt...
Dus is het verstandiger om vrijdag naar T-Mobile zelf te gaan en daar een iPhone 5 voor €200,- te kopen (2 jarige abonnement iSmart 200)
Alvast bedankt,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-09-12, 21:09
dannyhtek's schermafbeelding
dannyhtek dannyhtek is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Zuid-Limburg
Berichten: 1.408
Standaard

Je moet in beide gevallen betalen. Als ik jou was zou ik naar de dichtstbijzijnde t-shop gaan en informeren naar de wachttijden/wachtlijst. Als die tamelijk kort is, kun je het beste via daar bestellen.
  #3  
Oud 26-09-12, 21:11
Mertovicz Mertovicz is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 5
Standaard

Oke, dan ga ik morgen langs T-mobile... want ik kan niet 3 weken wachten als ik hem bestel omdat ik mijn andere mobiel heb verkocht.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 september 2012 om 20:31 ----------

Maar kun je gewoon niet de iPhone 5 van T-Mobile's winkel zelf kopen?
Bijvoorbeeld ik ga daar vrijdag heen en ik haal daar een iPhone 5 met T-Mobile's abonnement dat ik hem dan gewoon meteen mee krijg?
Of moet je persee bestellen?
  #4  
Oud 27-09-12, 01:18
loloplol loloplol is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 3
Standaard

daar zat ik nou ook aan te denken of zelfs nog naar de apple store gaan en het los kopen want ik wil echt een iphone 5 hebben
  #5  
Oud 27-09-12, 01:28
nienques nienques is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 72
Standaard

Voor wat het waard is, ik heb T-mobile dezelfde vraag gesteld en mij werd verteld dat ze in de winkels geen iPhones op voorraad zullen hebben. Als je in de winkel een abo met iPhone bestelt, moet hij alsnog opgestuurd worden.

Maar je kunt het altijd proberen natuurlijk! Als je naar Amsterdam kunt komen op vrijdag, zou je kunnen proberen hem daar met T-mobile abo te kopen?
  #6  
Oud 27-09-12, 17:00
loloplol loloplol is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 3
Standaard

Hi, ik heb het maar besteld op de t-mobile website, ik was woensdag langs de phone house geweest en ik zat toevallig mee te luisteren met de medewerkers en hoorde dat ze maar vijftien iphone's 5 binnen krijgen. Het is dan vrij lastig om in een winkel de iphone 5 te krijgen, er lag een hele stapel met gereserveerd en er is nog een wachtlijst. En de volgende levering dat ze binnen zouden krijgen is volgende maand pas. En ja ik zou morgen in de rij kunnen staan bij de apple store Amsterdam maar daar heb ik geen zin in (ze verkopen dan sim lock vrij en hebben meer in voorraad dan andere resellers).

Voor jou zou ik morgen maar proberen bij de apple store op het leidseplein Amsterdam 8 uur gaat het open als ik me niet vergis
  #7  
Oud 27-09-12, 17:07
nienques nienques is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 72
Standaard

Je zou de iPhone alvast kunnen reserveren bij de Apple Store: https://reserve.apple.com/NL/nl_NL/reserve/iPhone Met een beetje geluk hebben ze er nog eentje! En ik heb me laten vertellen dat ze ze wel degelijk met een abo verkopen: Apple Store - iPhone (klik op 'Meer informatie')
  #8  
Oud 27-09-12, 17:20
loloplol loloplol is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 3
Standaard

Volgens mij kan ik het niet meer reserveren op de website en ik heb het al besteld op t-mobile..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verschil tussen 3G en 3G(S) RioolDokter iPhone algemeen 1 11-10-11 09:44
iPhone 4: Verschil tussen basebands? dutchronnie Unlock 4 24-11-10 15:01
Verschil tussen I phone Exis Archief 2 04-12-08 22:06
verschil tussen iphone 1 en 2 marcelleke Archief 2 04-08-08 18:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:06.