//

Iphone 5 geannuleerd abbo overgezet/beltegoed kwijt

Iphone 5 geannuleerd abbo overgezet/beltegoed kwijt discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is het verhaal ben echt klaar met tmobile wat een *** bedrijf dit maarja geen alternatief als je veel data gebruikt,mischien een waarschuwing voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-09-12, 21:53
silv0 silv0 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 4
Standaard Iphone 5 geannuleerd abbo overgezet/beltegoed kwijt

Dit is het verhaal ben echt klaar met tmobile wat een *** bedrijf dit maarja geen alternatief als je veel data gebruikt,mischien een waarschuwing voor mensen die ook willen annuleren.



Geachte heer/mevrouw ik heb deze maand een mailtje ontvangen van tmobile dat ik iphone 5 kon preorderen en dan een nieuw contract aanga van 2 jaar,nou heb ik mij bedacht want ik vondt het abbonement te duur en ging er kwa data gebruik op achteruit dus ik heb het toestel zelf los gekocht. Nu heb ik gister op 26 september een mail/sms van jullie ontvangen dan ik me toestel kan laten bezorgen dit heb ik netjes geannuleerd maar nu krijg ik vandaag per sms te horen van jullie dat ik bijna over me bundel zit kwa internetsnelheid dus ik denk dat is raar en tot mijn verbazing zie ik dat ik nu geen sim only relax heb maar een ismart abbonement met een datalimiet van 1 gb en 150bm en mijn belminuten die ik heb opgespaart kwijt ben en dit waren circa 450belminuten. Dit vindt ik echt te kwalijk voor woorden dat zonder dat ik een handtekening zet of wat dan ook mijn abbonement zomaar wordt vernieuwt. Ik vandaag contact gehad met jullie klantenservice en die zo het terug zetten maar naar mijn idee is dit nog niet zoals ik mijn abbo hiervoor heb gehad en tevens vertelde hij me doodleuk dat ik mijn belminuten gewoon kwijt ben dit vindt ik onacceptabel en ik accepteer dit niet ik wil gewoon terug naar de oude situatie en mijn oude abbonement met mijn beltegoed. Ik heb al eerder gezeur gehad met jullie in het verleden toen mijn abbonement ook werdt overgezet wegens nieuwe voorwaarden en had toen een rekening van 600,- ik wens dit niet weer te krijgen met al het gezeur,dit is uiteindelijk wel recht gezet door jullie.
Ik neem aan dat jullie dit aanpassen en dat ik weer terug ga naar mee oude abonnement met mijn beltegoed anders ga ik hiermee naar consumentenbond want ik vindt dit erg absurd hoe dit gaat.

Hoop zeer spoedig wat te vernemen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-09-12, 21:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Waarvan akte
  #3  
Oud 21-10-12, 10:44
LV18PB's schermafbeelding
LV18PB LV18PB is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 14
Standaard

Jezus.......er bestaat spellingscontrole!!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4S besteld en geannuleerd in de Apple Store wvy Koopinformatie België 3 11-11-11 08:09
T-mobile heeft oude contracten witte Iphone geannuleerd djawobba Odido (T-Mobile) 10 03-05-11 12:37
overig beltegoed van abbo aan apps? Thadutchie Odido (T-Mobile) 3 10-08-10 19:57
In plaats van iphone abbo - sim only abbo taipie Odido (T-Mobile) 1 14-08-08 10:51
Huidig abbo, kan ik nu een iPhone abbo afsluiten? Duivenman Odido (T-Mobile) 15 18-07-08 19:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:31.