//

Levering iPhone 5

Levering iPhone 5 discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik heb een vraag. Denkt iemand dat T-Mobile er moeilijk over doet als je invult dat je 18 bent? ik ben nu 17,5 en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-09-12, 21:34
Rushed Rushed is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 14
Standaard Levering iPhone 5

Hoi ik heb een vraag. Denkt iemand dat T-Mobile er moeilijk over doet als je invult dat je 18 bent? ik ben nu 17,5 en over een half jaar 18. Anders moet je namelijk alles op een andere naam invullen en dat is zo vervelend bij een contract.

Ik wil namelijk een iPhone 5 bestellen icm een abbonement
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-09-12, 09:42
floooor97 floooor97 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 6
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem, ben ook nog geen 18. Ik heb t-mobile hierover gebeld en het bezorgingsbedrijf. Zij geven beiden aan dat je echt 18 moet zijn, je moet je namelijk ook legitimeren om het pakketje in ontvangst te nemen. Dus ze zullen er sowieso achterkomen dat jij nog geen 18 bent .
  #3  
Oud 29-09-12, 12:50
Rushed Rushed is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floooor97 Bekijk bericht
Ik heb hetzelfde probleem, ben ook nog geen 18. Ik heb t-mobile hierover gebeld en het bezorgingsbedrijf. Zij geven beiden aan dat je echt 18 moet zijn, je moet je namelijk ook legitimeren om het pakketje in ontvangst te nemen. Dus ze zullen er sowieso achterkomen dat jij nog geen 18 bent .
weet je toevallig of je je persoonsgegevens kunt veranderen naar die van je ouders of moet je je abbonement annuleren en opnieuw aanvragen?
  #4  
Oud 29-09-12, 20:09
floooor97 floooor97 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 6
Standaard

Je hebt je abonnement op jouw naam gezet?
  #5  
Oud 29-09-12, 20:25
Rushed Rushed is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floooor97 Bekijk bericht
Je hebt je abonnement op jouw naam gezet?
ja, gewoon op mijn eigen naam
  #6  
Oud 29-09-12, 20:41
floooor97 floooor97 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 6
Standaard

ook met jouw eigen bankrekeningnummer en legitimatiebewijs? t-mobile hoort dat niet te accepteren als je nog geen 18 bent, tenminste ik kon geen abo bestellen toen ik het op mijn naam zette met mijn bankrekeningnummer en ID.
  #7  
Oud 29-09-12, 20:46
Rushed Rushed is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floooor97 Bekijk bericht
ook met jouw eigen bankrekeningnummer en legitimatiebewijs? t-mobile hoort dat niet te accepteren als je nog geen 18 bent, tenminste ik kon geen abo bestellen toen ik het op mijn naam zette met mijn bankrekeningnummer en ID.
Wat gebeurt er dan? Er stond als het niet geaccepteerd wordt dat je dan die middag nog een telefoontje kreeg van T-Mobile Klantenservice. En dan? Wat willen ze dan? annuleren of overzetten op ouders naam?
  #8  
Oud 29-09-12, 20:47
floooor97 floooor97 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 6
Standaard

Heb je een mailtje gekregen met als onderwerp "Rond je bestelling af". Toen ik hem namelijk op mijn naam had gezet heb ik niet zo'n mailtje gekregen. Heb hem daarna opnieuw besteld op mijn vaders naam en toen kreeg ik dat mailtje wel.
  #9  
Oud 29-09-12, 21:12
Rushed Rushed is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floooor97 Bekijk bericht
Heb je een mailtje gekregen met als onderwerp "Rond je bestelling af". Toen ik hem namelijk op mijn naam had gezet heb ik niet zo'n mailtje gekregen. Heb hem daarna opnieuw besteld op mijn vaders naam en toen kreeg ik dat mailtje wel.
Ik heb dat mailtje wel ontvangen. Raar dan? Ik heb de volledige bestelling af kunnen ronden.
  #10  
Oud 29-09-12, 21:14
floooor97 floooor97 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 6
Standaard

Inderdaad raar! Ik denk dat je wel even het koeriersbedrijf AMP die het gaat leveren moet bellen om te vragen of dat geen probleem is.
  #11  
Oud 29-09-12, 21:23
Rushed Rushed is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floooor97 Bekijk bericht
Inderdaad raar! Ik denk dat je wel even het koeriersbedrijf AMP die het gaat leveren moet bellen om te vragen of dat geen probleem is.
Ben toch over een half jaartje 18 dus als ik gewoon de iPhone kan bestellen en het gaat gewoon goed dan bel ik over een half jaar dat me opvalt dat mijn geboortejaar verkeerd in hun systeem staat. En dan verander ik het wel. Als AMP het niet goed vind dan moet ik de bestelling alsnog laten annuleren of overzetten op mijn ouders naam denk ik. Weet niet hoe dat zit
  #12  
Oud 03-10-12, 08:27
Danniz Danniz is offline
• iOS 1.0.0
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 12
Standaard

Je hebt toch een geboortedatum?
Hoe kun je nou aangeven dat je 18 bent wanneer je geboortedatum zegt dat je nog 17 bent.

Lijkt me vanzelfsprekend dat dat niet kan. Deze gegevens zijn gewoon op je ID te vinden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Levering nieuw IPhone 4 nhl2003 Odido (T-Mobile) 1 11-02-11 08:50
2de Levering iPhone's saaiko Orange 264 25-08-10 11:21
3de levering iphone's matthias.flion Koopinformatie Nederland 43 10-08-10 21:08
levering iphone leagallow Archief 2 04-08-08 18:57
NIEUWE LEVERING (2de levering) supernaturol Archief 2 15-07-08 13:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:27.