//

Aanhef contract iPhone 5

Aanhef contract iPhone 5 discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een klein probleempje. Ik heb per ongeluk als aanhef mevr. ingevuld terwijl dit meneer moet zijn. Ik heb hier T-Mobile en AMP ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-10-12, 19:15
floooor97 floooor97 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 6
Standaard Aanhef contract iPhone 5

Hallo, ik heb een klein probleempje. Ik heb per ongeluk als aanhef mevr. ingevuld terwijl dit meneer moet zijn. Ik heb hier T-Mobile en AMP over gebeld, om te vragen of dit geen problemen oplevert bij de levering van mijn iPhone. Beiden zeggen dat dit geen problemen oplevert, maar ik wil dit toch 100% zeker weten dus heeft een van jullie dit probleem ook? Of misschien gehad? Problemen bij de levering of niet?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-10-12, 19:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Die koerier zal er het zijne van denken als hij mevr. floooor97 ziet en er als tolerante mens niet verder op ingaan denk ik
  #3  
Oud 03-10-12, 14:21
iDavid iDavid is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 193
Standaard

JA! Dit levert wrs problemen op!

Check: http://forum.iculture.nl/f18/bellen-...phone-5-a.html
  #4  
Oud 13-02-13, 13:56
iHelp iHelp is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 19
Standaard

Dit hoeft geen problemen op te leveren. Ikzelf had mijn rekening nummer verkeerd ingevuld (2 cijfers omgedraait), en toen de bezorger langskwam heeft hij even snel het contract aangepast.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Contract ontbinden en iPhone terug of 20% korting? Tynian Odido (T-Mobile) 102 13-12-10 23:26
Iphone SDK Contract form Dreissen Ontwikkelen voor iOS 4 28-09-10 23:21
Iphone Contract stopt op 24-08-2010 Macfreak038 Odido (T-Mobile) 8 27-05-10 09:32
Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? erwin85 Odido (T-Mobile) 30 26-12-09 20:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:47.