iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   TMobile failures strikes again. (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/127793-tmobile-failures-strikes-again.html)

dannyhtek 18-10-12 23:44

TMobile failures strikes again.
 
Ik heb een factuur van afgerond €60,-. Als ik naar de factuur kijk, zie ik dat alle bundels 3x zijn verrekend. Dat is al fout #1. Naast dat kan ik namelijk niet bellen, zijn de uitgaande gesprekken geblokkeerd. Dat terwijl ik net 3 weken het toestel en dus abonnement heb, geen brief heb ontvangen en de betaalperiode is gewoon nog actief.

Kortom: heerlijke start, iemand die hetzelfde ervaart?

RWK 19-10-12 01:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek (Bericht 839887)
Ik heb een factuur van afgerond €60,-. Als ik naar de factuur kijk, zie ik dat alle bundels 3x zijn verrekend. Dat is al fout #1. Naast dat kan ik namelijk niet bellen, zijn de uitgaande gesprekken geblokkeerd. Dat terwijl ik net 3 weken het toestel en dus abonnement heb, geen brief heb ontvangen en de betaalperiode is gewoon nog actief.

Kortom: heerlijke start, iemand die hetzelfde ervaart?

Ja Ja! Die T-mobile lui zijn echt geldvreters, maar je moet ze juist slimmer af zijn. Jij wilt niet weten waarvoor ik gevochten heb, en ik uiteindelijk toch gewonnen heb van ze.. Ik vind het eerlijk gezegd knap van me zelf..

Maargoed,
€60,- voor wat?

xynta 19-10-12 07:57

Ik heb nog nooit problemen ervaren met het afsluiten van een nieuw abonnement of het verlengen van een bestaand abonnement.

RWK 19-10-12 08:19

Menselijke roofvogels

Roos79 19-10-12 08:51

Heb je een nieuw abo daar of is het een verlenging heb je je bundel aangepast enz?
Want als het je eerste rekening is zitten er de aansluitkosten bij en tevens betaal je een maand vooruit je bundel en de bundel natuurlijk van je start en eventueel overlap van enkele dagen als je net voor de sart van een nieuwe bundel data bent begonnen.
Kortom aan jouw berichtje kan men nog niks opmaken...

Guest-20180925190238 19-10-12 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RWK (Bericht 839903)
Ja Ja! Die T-mobile lui zijn echt geldvreters...

Juist :rolleyes: Overstappen naar KPN of Vodafone, die doen het voor de lol en uit menslievendheid, maar zeker niet voor het geld. En fouten maken die twee ook niet :d

dannyhtek 19-10-12 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 (Bericht 839925)
Heb je een nieuw abo daar of is het een verlenging heb je je bundel aangepast enz?
Want als het je eerste rekening is zitten er de aansluitkosten bij en tevens betaal je een maand vooruit je bundel en de bundel natuurlijk van je start en eventueel overlap van enkele dagen als je net voor de sart van een nieuwe bundel data bent begonnen.
Kortom aan jouw berichtje kan men nog niks opmaken...

Dit blijkt inderdaad het geval. Wel absurd dat ze voor 3 dagen, 7€ in rekening brengen. Daarnaast zijn er inderdaad aansluitkosten, die ik niet verwacht had wegens overstap van abonnement. Hier kan TMobile dus niks aan doen en is mijn fout geweest.

Waar TMobile wel iets kan doen, is aan de blokkade. Mijn betalingstermijn is gewoon nog actief en tóch ben ik afgesloten. Daarnaast is het niet gewoonlijk dat je afgesloten wordt bij een betalingsachterstand van één maand, al had ik dat niet. Ik weet nog met het vorig abonnement, 2 maanden niet betaald toen en ik was gewoon nog online :') Beetje jammer.. Heb het openstaande bedrag in ieder geval betaald en zou binnen 2u terug online zijn.

Roos79 19-10-12 12:13

Tjah een nieuwe abonnee die niet betaalt misschien dat ze daar andere regels voor hanteren?
En wanneer heb je hem afgesloten en al vanaf begin geblokkeerd?
Maar wat zijn je abo kosten oer maand dan?
Aansluitkosten zijn meestal 30 euro plus die 7 euro van de eerste paar dagen maakt al 37 dan is de rest dus een stukje vooruitbetaling en/of deze maand?

Als het goed is staat er vaak op verschillende plekken vermeld dat de eerste rek hoger is zeker door de aansluit kosten ed.

RWK 19-10-12 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 839929)
Juist :rolleyes: Overstappen naar KPN of Vodafone, die doen het voor de lol en uit menslievendheid, maar zeker niet voor het geld. En fouten maken die twee ook niet :d

Haha maar jou heb ik niks gevraagd 😉

Guest-20180925190238 19-10-12 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RWK (Bericht 840037)
Haha maar jou heb ik niks gevraagd 😉

Haha, maar ik antwoord ook zonder dat jij mij iets vraagt, raar hé :d (en als je mij iets vraagt antwoord ik niet) :d

dannyhtek 19-10-12 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 (Bericht 840005)
Tjah een nieuwe abonnee die niet betaalt misschien dat ze daar andere regels voor hanteren?
En wanneer heb je hem afgesloten en al vanaf begin geblokkeerd?
Maar wat zijn je abo kosten oer maand dan?
Aansluitkosten zijn meestal 30 euro plus die 7 euro van de eerste paar dagen maakt al 37 dan is de rest dus een stukje vooruitbetaling en/of deze maand?

Als het goed is staat er vaak op verschillende plekken vermeld dat de eerste rek hoger is zeker door de aansluit kosten ed.

De directe afsluiting kwam doordat het een nieuw abonnement is en geen eerdere betalingen zijn plaats gevonden.

RWK 19-10-12 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 840064)
Haha, maar ik antwoord ook zonder dat jij mij iets vraagt, raar hé :d (en als je mij iets vraagt antwoord ik niet) :d

Haha wat doe je dan op deze forum? Ga je eigen vrienden vervelen dan nutteloze berichten plaatsen.

Succes in je leven 😄

Roos79 19-10-12 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dannyhtek (Bericht 840067)
De directe afsluiting kwam doordat het een nieuw abonnement is en geen eerdere betalingen zijn plaats gevonden.

Aaah dat noemde ik al in een van mijn eerdere berichtjes.
Had je gebeld?
Misschien volgende keer eerst bellen en dan pas zeuren als blijkt dat t echt bij t mobile ligt?!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:12.