//

T-zones.nl op de iPhone

T-zones.nl op de iPhone discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Wie van jullie helden is er in geslaagd om t-zones via de iPhone toegankelijk te maken? Ik vindt in op het net wel tips ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-05-08, 19:30
iRtzy iRtzy is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 7
Standaard T-zones.nl op de iPhone

Hallo! Wie van jullie helden is er in geslaagd om t-zones via de iPhone toegankelijk te maken?
Ik vindt in op het net wel tips voor t-zones in de VS, maar dat gaat hier natuurlijk niet werken. Wie heeft het voor elkaar gekregen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-05-08, 21:45
ironmanixs's schermafbeelding
ironmanixs ironmanixs is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• 4.3.3
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veldhoven
Berichten: 268
Stuur een bericht via MSN naar ironmanixs
Standaard

Bedoel je dit ?

t-mobile
__________________
  #3  
Oud 21-05-08, 22:13
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Denk eerder dat hij graag ziet dat de t-mobile hotspots gekraakt worden....
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #4  
Oud 22-05-08, 00:00
iRtzy iRtzy is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 7
Standaard

@ironmanixs: Helaas, het is wel een mobiele startpagina van T-mobile, het heeft niet alle mogelijkheden van T-zones. Heeft iets te maken met een proxy geloof ik. Daarmee kan ik van veel meer diensten gebruik maken, zoals mobioel bankieren.

@Chrisl: Nee, ik wil niets kraken ik betaal keurig voor Web'N'Walk en mag gebruik maken van T-zones. Voor mijn iPhone had ik een T-mobile Vario waarmee ik via T-zones onder andere kon bankieren, maar ik wordt nu elke keer naar een andere site geleid ipv naar t-zones: T-Mobile > Persoonlijk > Service & Contact > Telefoon instellen.
  #5  
Oud 22-05-08, 16:31
martva martva is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 9
Standaard

Heb hier hetzelfde probleem. Hiervoor heb ik een Nokia N70 (bagger toestel) en daarop veelvuldig Rabo Mobielbankieren gedaan. Nu met de iPhone kan ik niet voor elkaar krijgen om deze werkend te krijgen met T-zones (APN: wap, U/P: tmobile/tmobile).

Ik heb al geprobeerd om de hack van Tzones USA te installeren, maar helaas werkt deze niet. Niet verwonderlijk ook, omdat hier de proxy instellingen van tmobile USA wordt gebruikt. Ik heb nog niet voor elkaar om het bestand proxy.pac aan te passen voor de nederlandse tmobile. Deze instellingen moeten in ieder geval doorgevoerd worden. De grootste bottleneck is de proxy...

Profielnaam: t-zones GPRS
IP-adres: Automatisch
Homepage (URL, startpagina): http://t-zones.nl/
Proxy-adres: 010.010.010.010
Gebruikersnaam: tmobile
Password: tmobile
APN (GPRS access point): wap
GPRS connection: when available
Response timer: 300 (5 minuten)
Time-out: 300 (5 minuten)
Poort: 8080
Beveiliging (security option): Niet beveiligd
Sessie modus (connection mode): tijdelijk

Het normale GPRS internet gedeelte kan ik wel op komen (APN: internet, U/P: tmobile/tmobile), maar dan krijg ik bij de Rabobank site de melding dat er iets tussen de Rabobank en Tmobile is fout gegaan. Blijkbaar herkend de server van de rabobank wel dat je met een Tmobile lijntje binnenkomt, maar heeft het niet de mogelijkheid om het gsm nummer te controleren. De rabobank werkt op het principe van nummerherkenning. Bij het afsluiten van het abonnement moet je je gsm nummer invullen.

Zodra ik met een ssh sessie op de iphone kan komen, laat ik je meer weten.

Laatst gewijzigd door martva; 22-05-08 om 16:33.
  #6  
Oud 27-05-08, 19:27
iRtzy iRtzy is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 7
Standaard

Ik was daar ook al posts over het proxy.pac tegen gekomen, maar niet aan de praat gekregen. Zag nu een post van iemand die iets soortgelijks deed:

https://forum.iculture.nl/f18/i...nstelling.html

Ik ga kijken of het werkt.
  #7  
Oud 27-05-08, 20:20
iRtzy iRtzy is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 7
Standaard

APN: wap geen internetverbinding via GPRS mogelijk, bij APN: internet wel verbinding, maar wordt ik weer doorverwezen. Ik weet dat de aangepaste preferences.plist is gevonden, want de APN gegevens werden uit dat bestand gelezen.

Overigens lijken alle Wi-Fi-instellingen gewijzigd te worden. ik heb geen toegang meer via mijn eigen Wi-Fi, zie veel onbekende AP's in het bestand die niet bij mij in de buurt lijken te zitten, maar mijn eigen AP is wel geselecteerd in mijn instellingen. Ik heb even genoeg van dit experiment en ga weer terug mijn originele settings. Iemand anders al verder gekomen?
  #8  
Oud 29-05-08, 13:34
martva martva is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 9
Standaard

ik heb de instellingen van de proxy.pac in de iphone verwerkt volgens deze site: T Mobile EDGE and iPhone

Het enige verschil is dat ik dit niet via ibrick heb gedaan maar gewoon een ssh sessie heb opgestart. Daar heb ik alleen de benodigde bestanden aanpast met alleen de gegeven die relevant zijn.

Maar helaas wil de iphone edge nog steeds niet activeren.
Als laatste optie heb ik de netwerk instellingen opnieuw ingesteld.

Ik ben nu door mijn optie heen. Heeft iemand nog enig idee?
Reageren

Labels
t-mobile, t-zones



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:12.