iPhone gevallen, maar T-Mobile heeft 'm niet verzekerd
Hallo,
Bijna een jaar geleden heb ik voor mijn ouders beiden bij T-Mobile een abonnementsvernieuwing geregeld bij T-Mobile. Een iSmart 200 met 1500MB en een iPhone 5 32GB - een witte en een zwarte. Dit is telefonisch gedaan. Met het bestellen heb ik gezegd dat op beide toestellen een verzekering moest (toentertijd nog ProAssist). Nu is één van de toestellen gevallen. Bij bellen naar ProAssist bleek dat het gevallen toestel níet is verzekerd, maar de andere wel, terwijl ik letterlijk aan de telefoon zei dat ik twee dezelfde abonnementen wil, beide met verzekering, de een met een witte en de ander met een zwarte iPhone. Nu zitten we met een kapot toestel die waarschijnlijk door de medewerker van T-Mobile is vergeten te verzekeren. Wie moet dit oplossen? T-Mobile? ProAssist? Of zitten we nu met een kapot toestel en moeten we een nieuwe kopen? Hebben anderen soortgelijke ervaringen? Hoor het graag! |
Kan men aan de maandelijkse betalingen aan T-Mobile niet merken of een iPhone al dan niet verzekerd is? Ik bedoel staat de maandelijkse premie niet op de factuur?
|
Hij is dus niet verzeker, terwijl we dat wel gevraagd hadden.
Wij hebben de afschrijvingen niet in de gaten gehouden. |
Citaat:
|
T-Mobile klantenservice verwijst ons naar de winkel, winkel kan niks doen en legt het verzoek neer bij ProAssist... kastje muur... Gaat lekker dan
|
Als ie thuis gevallen is, is de iphone doorgaans verzekerd via je inboedelverzekering ... ;)
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:29. |