//

Stel samen abonnement tmobile 64/64 vraag

Stel samen abonnement tmobile 64/64 vraag discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik las dat je voor 5 euro per maand bij tmobile al een 64/64kbps abonnementje kunt afsluiten... kun je hiermee alleen whattsappen en email lezen? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-05-13, 15:04
icepick icepick is offline
• iOS 4.0
• 4.3
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 74
Standaard Stel samen abonnement tmobile 64/64 vraag

Ik las dat je voor 5 euro per maand bij tmobile al een 64/64kbps abonnementje kunt afsluiten... kun je hiermee alleen whattsappen en email lezen? Of is het ook mogelijk hiermee te browsen (ondanks heeeeeel traag)? Ik heb de vraag al bij Tmobile gesteld maar krijg hierop geen eenduidig antwoord..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-05-13, 14:39
JeroenO JeroenO is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 27
Standaard

Browsen is mogelijk, maar het hangt van de website af. Bij sommige websites is het nog wel te doen, maar bij anderen waarbij je veel data moet downloaden is het praktisch niet de doen.

Je kan het vergelijken met surfen terwijl je een GPRS verbinding hebt.
  #3  
Oud 14-05-13, 15:34
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Edit: Nope, never mind.
  #4  
Oud 14-05-13, 22:28
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Op een snelheid van 64 kbps kan je nauwelijks browsen. Ik was over mijn limiet heen en wat een toestand was dat zeg. Gelijk mijn bundel gereset.

Vertrouw er dus maar niet op dat je ermee kan browsen. Het is te traag voor gebruik.
  #5  
Oud 14-05-13, 22:36
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

64 is toch theoretisch? Dus dat je maar 20 krijgt
  #6  
Oud 15-05-13, 00:00
JeroenO JeroenO is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 27
Standaard

Ik denk dat je die volledige 64 kbps wel krijgt, zeker wanneer je een 3G verbinding hebt. Ik heb zelf pre-paid internet die begrenst is op 384 kbps en die wordt ook altijd gehaald.

Maar wat RWK zegt dat klopt wel. Behoorlijk browsen is zit er niet in.
Met websites met veel tekst en weinig afbeeldingen gaat het nog wel, maar als je echt meer wilt dan alleen Whatsappen, twitteren of mailen, dan is een databundel toch echt aan te bevelen.
  #7  
Oud 09-08-13, 16:17
rickdehoop rickdehoop is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Woerden
Berichten: 78
Standaard

Mijn vriendin heeft dit abo nu en is tevreden. Voor 12 euro een flink aantal belminuten, onbeperkt internet en onbeperkt sms. Er is tegenwoordig bijna overal Wi-Fi (werk, school, thuis, trein vaak ook, cafeetje etc).
Wat mij betreft HET abo voor de niet veeleisende gebruiker onderweg maar wel altijd online willen zijn.
Wie wel wat meer bandbreedte wilt raad ik youfone aan voor 19 euro. 2000 mb sneller internet en daarna langzaam. En KPN-netwerk wat toch echt wel beter te doen is tijdens het reizen (ervaring).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3g data abonnement Tmobile Melly iPad algemeen 1 28-08-12 22:34
Tmobile abonnement verlengen als bestaande klant sandersjj Odido (T-Mobile) 8 28-09-10 17:24
Iphone 4 Tmobile welk abonnement? blufnek Koopinformatie Nederland 8 27-08-10 08:58
belgische 3gs met bestaand tmobile iphone abonnement GPX Koopinformatie België 2 06-07-09 16:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:34.